Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18921 til 18940 af 25465
-
Raketter og impulsbevarelse
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig, hvordan impulsbevarelse hænger sammen med en rakets fremdrift? -
Middelalderen
ForumindlægHey :- )Jeg sidder og har historie eksamen i morgen, men der er noget jeg har svært ved.Jeg har brug for en form for tidslinje. Hvem sad på magten i vestromerske rige, efter delingen af romerriget fandt sted?Dertil, så ved jeg germannerne hærgede vestromerske rige og fik magten. Hvem blev så kejs... -
dumpet dansk
Forumindlægjeg har været så uheldig til danskeksamen at misforstå opgaven, og derfor regner jeg med at jeg måske kan få -3, men mit spørgsmål er om jeg har dumpet faget når mine årskarakter ligger på 4 i skriftlig dansk, og 4 i mundtlig dansk ? -
Karakter tæller kun 0,75?
ForumindlægHvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje. -
HASTER! hvornår blev børnearbejdet forbudt?
ForumindlægJaa? hvornår blev børnearbejde forbudt i Dk -
Impressionistiske el. ekspressionistiske billeder?
ForumindlægHej alle.. jeg har et problem, det virkeligt stort problem! jeg kan virkelig ikke se forskel på et impressionistisk billede og et ekspressionistisk billede :( hvad gør jeg???? jeg skal snart til eksamen og bliver simpelthen nød til at få styr på det her!! håber I vil hjælpe mig, mange tak på forh... -
5 A-Niveau fag=Gange med 1,03??
ForumindlægHej.. Når man vælger at have 5 A-niveau fag på gymnasiet, skal man så gange sit gennemsnit med 1,03? Eller skal man have 6? -
Hvor finder jeg en privatlærer?
ForumindlægHej, Jeg har flere gange prøvet at finde en uddannet privatlærer herinde, men desværre uden held. Er der nogle der ved hvor man evt. ville kunne finde en uddannet lærer til privatundervisning? Jeg skal have hjælp til alle de humanistiske fag og det bliver gjort mod betaling i Københavnsområdet.... -
Afslag
ForumindlægJeg har søgt ind på pædagogsemi, men har fået afslag da jeg havde dumpet en eksame.. (Er møg ked af det) Andre der også har fået afslag fra PÆDASGOGSEMI?? -
Rutherford opdagelse af atomkernen
ForumindlægJeg skal finde ud af, hvordan Rutherford opdagede eksistensen af atomkernen. Jeg kender det forsøg han, eller hans to elever lavede, hvor nogle alfapartikler ikke gik igennem guldfoliet, men blev skudt tilbage, jeg kan bare ikke se, hvor atomkerne kommer ind i billedet Jeg bliver rigtig glad, h... -
Tegne trekanter i LyX?
ForumindlægHej Alle sammen Jeg er gået i gang med at lære LyX, men henblik på matematikafleveringer. Nu er jeg nået til en trigonometri opgave som jeg ikke kan skrive ind. Er der nogen der ved om man kan få LyX til at tegne en model af min trekant? Er der nogen der kan finde på en anden løsning til pro... -
Hjælp! Skal lave analyse til raptekst til imorgen - hvordan?
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tidsnød, da jeg skal aflevere en Analyse af en rap teksten Kronisk fastelavn til imorgen... Og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal stille den op? Min lærer siger at vi skal bruge kommodemodellen, men jeg har ikke helt forstået det? Vil I ikke hjælpe mig med nogen emner jeg... -
ER DER NOGEN DER VIL HJÆLPE
Forumindlæghej vi har i tysk fået en oversættelse som vi skulle oversætter. jeg har oversat den men ved selvfølgelig ikke om det jeg har lavet den rigtig. det en meget kort oversættelse så jeg håber der er nogen der vil kigge på den og se om jeg har nogen fejl. det vil være en stor hjælp tak på forhånd Gæs... -
Hjælp til rettelse af sætninger
ForumindlægHej med jeg (-: jeg fornemmer noget lusket ved de sætninger jeg har formuleret mig frem til, men har svært ved at se dem.. mon en venlig sjæl.. måske to kunne hjælpe mig med at gennemskue dem.. -. Global language and Lingua France is not necessarily the same, because a bigger number of people hav... -
AMISH PEOPLE
Forumindlæg- Could religions groups like the Amish live in Denmark? Hvad kan jeg svare herunder? Det haster ... Til afgangsprøven -
Hvordan lærer man kemi og biologi?
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g og studser over, hvordan jeg kan blive bedre til kemi og biologi? Uden for skoletiden :) -
Hvad er dativ og genitiv?
ForumindlægJeg sidder lige nu og laver tysk letkier... Vi skal oversætte sætninger, og på tysk er der jo noget der hedder akkussativ, nomininativ, genitiv osv. Hvordan er det så lige at man finder både genitiv og dativ? - (hvad betyder det når man siger noget står i genitiv/dativ) -
Uddannelsesvalg
ForumindlægHej! Er lige blevet student, og skal til at søge uddannelse. Men er virkelig i tvivl mellem to uddannelser, har nemlig både sundhedsteknologi og medicin med industriel specialisering i hovedet.. Nogen som evt læser til det, eller anbefale en af de to ovennævn... -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
Medicinstudiet - hvilke veje?
ForumindlægHejsa. Hvis man gerne vil læse medicin, men ikke har karakteren til det, er det så muligt at læse et fag som biologi og derefter så skifte over til medicin og så læse de fag man ikke har haft der op? Jeg tænker på Århus Uni
