Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 18941 til 18960 af 34347
-
Eksamensopgave 2005 maj HHX 3'år
ForumindlægLeder efter eksamens opgave til HHX 3 år maj 2005. Man skal give et resume af teksten "Generation Broke" f.eks. Er der nogle der ligge inde med den? På forhånd tak. -
Genbrug af aluminiumdåser - hjælp (termodynamik)
ForumindlægHej.. Er helt lost i opgave 2 i dette exsamenssæt http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf er der mon nogen der kan give et hint til hvordan jeg kommer igang med den ... -
Hjælp til blækregning
ForumindlægHjælp.. Jeg har snart eksamen og jeg har fået nogle blækregninger for problemet er at nogle er dem er lidt svære.. En som vil hjælpe mig med denne her opgave.. http://peecee.dk/index.php?id=42142 -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen her som har resultater til Matematik Eksamens sæt 1 årig højniveau matematik studentereksamen august-september 2006 nogen som har et link eller nogen resulstater / regne metoder :) ? -
kemiske forbindelser
Forumindlæghej har snart eksam i kemi men er bang for de spørger mig hvordan man regner om i ville forklar det har næsten styr på hvordan man regner ioner er det det sammme måde man gør håber i ville give mig nohgle ekmp på hvordan man løser det -
Er jeg dumpet i matematik b?
ForumindlægHej alle sammen.. Har lidt af et problem, kan ikke rigtig finde ud af om jeg er dumpet i matematik b! Årskarakter: 4 i mundtlig og 2 i skriftlig Eksamen: 4 i mundtlig og 0 i skriftlig Er jeg dumpet? -
sygdomme
Forumindlæghej skal til eksam snart der står jeg skal repiter kredsløbsrelaterede sygdomme mener de ligesom koletrol og hjerte osv håber i vil give mig nogen idera om denne emne -
Normalfordelingen - statistik
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til at gøre rede for normalfordelingen. Det er til mundtlig eksamen. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an, og hvilket eksempel jeg skal bruge? Kan I hjælpe mig? -
Resume af "How to kill a mokingbird"
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved hvor jeg kan find resumer enten på dansk eller engelsk af bogen "how to kill a mokingbird".. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg snart skal til eksamen.. -
lignig
Forumindlæghej har snart eksam i skriftlig vil i ik giv mig 2 ligninger så jeg kan løse dem det skal en være med brøk sttreg fx ligeso den 6x + 2 ------=10 5x -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give god råd til hvordan man kan forberede sig til old mndt eksame...eller er der måske nogen der kan fortælle os om deres erfaringer -
Læseferien!
ForumindlægHejsa, jeg skal op i fire mundtlige eksamer her i 3.g og der er ikke så meget mellemrum mellem de dage jeg skal op i. Er der nogle der har gode tips til hvordan man læser op i fire fag og jeg er forresten meget bagud. -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
Censor..
ForumindlægEr der nogen, der kender Marianne Kokkendorf Rasmussen (MAR) fra VUC fyn faaborg midtfyn?? Skal have hende som censor i musik eksamen og ville høre, om i ved, hvad man skal gøre for at imponere hende??.. -
differencial ligning
Forumindlægjeg har problemer med opgave 5 i dette opgave sæt...det er (foreløbig) kun den første, hvor man skal finde en forskrift for N. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-5_MED.pdf -
Skriftilig biologi!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er vist ikke den eneste der skal op i biologi højt niveau til den skriftlige eksamen :) Hvordan læser i andre op? Læser I, eller laver i tidligere eksamensspørgsmål eller noget helt tredje? -
Grammetik (haster)
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp med den tyske grammatik, da jeg skal til både mundtlig og skriftlig eksamen, så hvis du kunne give mig nogle fifs af en art, ville det være super dejligt.. Hilsen Cara -
arealet af trekant
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-6.pdf I opgave 4 skal vi gøre rede for at a(x)=21/4x - 1/84*x^3 hvordan gøres det? -
Benyt tabellens data til at bestemme I0 og k
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse første delopgave af opgave 1 ? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-3_MED.pdf -
Haster
Forumindlæghej, jeg står og skal til eksamen i EU-faget på handlesskolen. Dertil er jeg blevet lidt i tvivl om foreskellen mellem: overstatslig, mellemstatslig osv. håber der sidder en derude somkan hjælpe mig.
