Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 18961 til 18980 af 52987
-
SU
Forumindlæghej ville lige spørge om man virkelig skal bestille en digital signatur/pinkode, som først kommer efter et par dage med posten, for at ændre sine forhold på www.su.dk? tak på forhånd -
Oversættelse af ord
ForumindlægHjæælp miiiig.. Skal ha hjælp til at oversætte nogle ord til engelsk Vareudvalg omgivelser kundebetjening øger desuden tjene almindelig detailhandelskunder Håber virkelig der er nogle der vil hjælpe mig hurtigt.. -
bestem parabel ud fra 3 punkter
ForumindlægHej alle sammen. Opgaven ligger i vedhæftningen. Jeg er gået helt i stå. Jeg håber I kan hjælpe mig videre med at bestemme parablen ud fra 3 punkter. Har virkelig brug for hjælp -
Eksamenssæt 2001-8-1
ForumindlægHej!!Jeg ville virkelig gerne have faciterne til ekasamenssættet fra d 16. maj 2001 med hjælpemidler, hvis er er nogen der ligger inde med dem? Så kan jeg nemlige lige tjekke mine resultater..På forhånd tak! -
Elektriske felter
ForumindlægEn elektron befinder sig 0,1 nm fra en proton. Bestem såvel størrelsen af den elektriske kraft, som størrelsen af gravitationskraften, der virker mellem de to partikler. Kan nogen hjælpe mig igang? -
Engelsk Ord ??
Forumindlæg, hej jeg kan virkelig iik huske hvordan man sagde : -Terror - Uddrag ¨- Poletik -terroraktivister -hierarkisk -stiftet -centralorganisation -selvigangsættende -tilskyndelse På forhånd tak :) -
åreforkalkning?
ForumindlægMin biologilærere fortalte, at hvis man trækker noget om kost osv til eksamen, så kunne man inddrage noget om åreforkalkning, men er der ikke nogle der kan forklare mig, hvorfor det opstår, og hvordan det virker osv? Tak -
Beviser-
ForumindlægHej! Jeg skal op til matematik mundtlig imorgen..... men jeg er stadig i tvivl angående beviset om medianer, midtnormaler, højder og især periferivinkler....... så håber virkelig der er nogen som kan hjælpe. -
Mundlig opgave
ForumindlægHåber virkelig i gider & hjælpe mig! Jeg skal lave en mundlig opgave om en bog til på torsdag. Men da jeg ikk ved hvad det er så er det jo lidt svært! Hvad er en mundligt opgave? -
Analyse af tale.
ForumindlægHej. Jeg er ved at analysere en tale med henblik på retorikken. Mit spg. er så, om det ikke er et retorisk virkemiddel, hvis man inddrager sig selv i en tale? og hvordan virker det på tilhører, hvis man gør? På forhånd tak. -
omskrivningsskema
Forumindlæghej;] tænkte på om der var nogen der havde et "omskrivnigsskema" liggende? altså sådan et hvor jeg kan se hvordan man omskriver cm til dm, m til km, cm til cm2 osv. det ville virkelig være en kæmpestor hjælp! -
nationalromantik
ForumindlægHej.Er der ikke nogen, som kender til nogen gode salmer,dertydeligt afspejler nationalromantik, Jeg fatter virkelig ikke hvad forskellen på det og så universalromantikm så hvis der er nogen der kender til det sidste ligeledes, er de meget velkomne.. -
Hjælp! :S
ForumindlægHej alle!... Vil i hjælpe mig med en fremlæggelse i engelsk om lady gaga, har ikke fundet så mange ting om hende, og er selv rigtig dårlig til engelsk. så det går lidt dårligt for mig :(.. Hvis i vil hjælpe mig er i virkelig søde :s -
Hjælp til Matematik opgaver
ForumindlægJeg har virkelig meget brug for hjælp til matematik. Jeg har svært ved den her opgave Hvordan er det man siger 320 M til L 77 dl til L 256 cl til L -
Gramatik
ForumindlægHej folkens, jeg har virkelig brug for hjælp. Hvordan siger man Han sender pigen brevet Vi sender firmaet brevet Pigen betaler købmanden varerne -
Hjælp til fransk!!!!!!!
ForumindlægHej! Hvordan siger man "er der..." fx "På biledet ER DER en mand."? Håber virkelig i kan hjælpe. p.s. Har lagt det ind før, men ingen svarede :S -
Er der nogen, der lii hurtigt vil kigge en kort tysk tekst igennem?
Forumindlægjeg sidder og bøvler med noget tysk, som jeg har meget svært ved, og jeg ville virkelig sætte pris på, hvis der var nogen, der lii hurtigt ville kigge det igennem :) vedhæftet fil -
Perspektivering af "Nattergalen"
ForumindlægJeg har analyse af "Nattergalen" for til i morgen. Jeg er næsten færdig, men så er der jo det med perspektivering. Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal sammenligne den med. Hjælp modtages med kyshånd!Venter forhåbningsfuldt. -
X'er i anden..
ForumindlægJa okay, meget muligt at det er lidt dumt men jeg ved det virkelig ikke! Hvad er x (I anden) - 4x + x ?? Og nu vi er igang kunne I måske også lige hjælpe mig med hvad -3x (I anden) + x (I anden) er?? På forhånd tak :) -
Thomas Kingo salme?
ForumindlægHej er der nogen der har analyseret en salme af Thomas Kingo, men som ikke har sat ind her på studieportalen eller studienet? Har virkelig brug for en, har ingen anelese hvad jeg skal skive i den.. Ville være en kæmpe hjælp! Er ogs selv villig til og give afleveringer ud.
