Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18961 til 18980 af 169995
-
AP - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg skal til eksamen på fredag. Er der nogle hjemmesider, man kan træne det man skal kunne til AP eksamen i grundforløbet? Eller evt. nogle sider hvor man kan læse om det, og hvor det er forholdesvis forståeligt? På forhånd tak -
Historie fsa - hvordan foregår det?
ForumindlægHej. Jeg skal snart til eksamen i historie (jeg går i 9.) Men jeg er meget i tvivl om, hvordan sådan en eksamen foregår. Vores lærer ikke har fortalt os ret meget, andet end at vi får 40 min. forberedelse og så skal vi ind og fremlægge det emne vi har trukket. Men hvordan skal man begynde fremlæ... -
NATURFAGSEKSAMEN??
ForumindlægHej. Til sommer skal jeg til naturfagseksame og vi har i klassen endnu ikke fået grundig forklaret til os hvorledes og hvordan eksamen den er, hvilket jeg allerede nu meget gerne vil vide. Håber derfor på at nogen herinde vil tage tid til at oplyse mig om denne eksame. Så vidt jeg har forstået s... -
Egenskaber for krydsprodukt
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik A d. 19. juni og jeg er igang med beviserne for krydsproduktets egenskaber. Desværre står beviset for |a x b| = |a|*|b|*sin(v) ikke i min bog, så jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med beviset for denne sætning, eller sende et link hvor beviset står?... -
Hvad kan man tjene hvis man har kandidat i...
ForumindlægJeg ved godt at der findes statistiker på nettet omkring hvad forskellige kandidater tjener men det er jo overordnet f.eks. hvis man kigger på læge løn så dækker den over alle læger og f.eks. ikke kun de praktiserende læger. Jeg vil så høre om der nogen herinde der ved hvad følgende kandidater tj... -
Rettelse af kort tekst
ForumindlægNogen som lige vil rette min tekst igennem - der er sikkert nogle forkerte bøjninger og sådan - og måske fortælle mig hvordan man skriver de ting som jeg har sat i paranteser? Så ville jeg blive glad (:In these times leaning 84 per cent of all young Danes English as their foreign language. Other ... -
Angående beståelse
ForumindlægHej. Jeg vill lige spørge for at se om jeg kunne for bekræftet det some jeg husker. Hvis man til Mat skriftlig eksame får 04 og en muntlig eksame med 00 vil man så stadig bestå faget? -
Mat på gym og Mat på uni - forskel?
ForumindlægHej. Hvordan er "overgangen" så at sige fra at læse matematik i gym og så at læse matematik på eksempelvis Polit? Jeg spørger for en ven, som afsluttede gymnasiet for 2 år siden. Han var/er god til matematik, men kan ikke huske fx diskriminantformlen i hovedet eller hvordan man helt p... -
Har brug for virkelig hurtig hjælp!!!
ForumindlægHvad må man have med af hjælpemidler til skriftelig matematik i 1.g??? Jeg skal op i morgen, så har brug for hjælp hurtigt... -
Gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej Nogen der ved hvor jeg kan finde tidligerer eksamensopgaver, 1. Semester Odontologi? Helst gerne fra 2016 og ned. Har kigget rundt på KU's hjemmeside, men kan slet ikke finde det. -
Hvad er forskellen på en diskussion og en argumentation?
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig årsprøve i samfundsfag i morgen, hvor jeg ved jeg skal skrive i de to genrer undersøgende og diskuterende. Jeg er virkelig kommet i tvivl om hvad forskellen er på en diskussion og en argumentation, da man i en diskussion jo også skal argumentere...? Håber der er n... -
Gennemsnitskarakter på videregående
ForumindlægJeg er snart færdig med mit sidste år på Gymnasiet og har indtil videre fået høje karakter. Dog var mine karakter i 2.G på ca. 8 og 1.G langt fra gode. Så nu er jeg i tvivl. om mine lave karakter fra før, gør det umuligt at søge på et universitet der kræver et snit på 10.(Mit snit er ca. 10 nu) ... -
Effekt
ForumindlægJeg har kigget på denne opgave godt og vel en time, og jeg kan ikke løse den, er der en, som vil give mig en hjælpende hånd med den? Opgaven er: Til fremstilling af blyhagl blev flydende bly båret op i tårnet i spande. Hver spand indeholdt 5,0 L flydende bly. Densitet af flydende bly: 10,21 g/c... -
Opgavesæt/træningsopgaver i fysik
ForumindlægHej Er der nogen, der har gamle opgavesæt i fysik? Eller ved I hvor man kan træne skriftlig fysik? Tak på forhånd. -
Finanskrisen?
ForumindlægHej alle sammen! Hvad vil I sige dansk økonomi står over for af udfordringer lige nu? På forhånd tak :) -
Multiplikatoreffekten
ForumindlægHvordan kan man bruge multiplikatoreffekten til at kickstarte samfundets økonomi, hvis der er lavkonjunktur? -
Hvordan skal jeg lave det
ForumindlægJeg skal lave synopsis om økonomi globalisering og velfærd -
SRP HJÆLP
ForumindlægHvad skal man ind omkring i en srp om indiens kultur og økonomi? udvikling og fremtid? hjælp :-) -
handelopsving
ForumindlægHvad vil det sige at der er noget som går i handelsopsving ? økonomi ? -
Miljø aflevering
ForumindlægJeg har brug for hjælp til hvordan jeg laver en aflevering i økonomi tak :)
