Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18961 til 18980 af 34369
  • Resume af "How to kill a mokingbird"

    Forumindlæg
    Hey.. Er der nogen der ved hvor jeg kan find resumer enten på dansk eller engelsk af bogen "how to kill a mokingbird".. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg snart skal til eksamen..
  • lignig

    Forumindlæg
    hej har snart eksam i skriftlig vil i ik giv mig 2 ligninger så jeg kan løse dem det skal en være med brøk sttreg fx ligeso den 6x + 2 ------=10 5x
  • råd

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der kan give god råd til hvordan man kan forberede sig til old mndt eksame...eller er der måske nogen der kan fortælle os om deres erfaringer
  • Læseferien!

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal op i fire mundtlige eksamer her i 3.g og der er ikke så meget mellemrum mellem de dage jeg skal op i. Er der nogle der har gode tips til hvordan man læser op i fire fag og jeg er forresten meget bagud.
  • Hjælpelærer

    Forumindlæg
    Hey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak.
  • Censor..

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kender Marianne Kokkendorf Rasmussen (MAR) fra VUC fyn faaborg midtfyn?? Skal have hende som censor i musik eksamen og ville høre, om i ved, hvad man skal gøre for at imponere hende??..
  • differencial ligning

    Forumindlæg
    jeg har problemer med opgave 5 i dette opgave sæt...det er (foreløbig) kun den første, hvor man skal finde en forskrift for N. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-5_MED.pdf
  • Skriftilig biologi!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er vist ikke den eneste der skal op i biologi højt niveau til den skriftlige eksamen :) Hvordan læser i andre op? Læser I, eller laver i tidligere eksamensspørgsmål eller noget helt tredje?
  • Grammetik (haster)

    Forumindlæg
    Jeg har brug for noget hjælp med den tyske grammatik, da jeg skal til både mundtlig og skriftlig eksamen, så hvis du kunne give mig nogle fifs af en art, ville det være super dejligt.. Hilsen Cara
  • arealet af trekant

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-6.pdf I opgave 4 skal vi gøre rede for at a(x)=21/4x - 1/84*x^3 hvordan gøres det?
  • Benyt tabellens data til at bestemme I0 og k

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse første delopgave af opgave 1 ? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-3_MED.pdf
  • Haster

    Forumindlæg
    hej, jeg står og skal til eksamen i EU-faget på handlesskolen. Dertil er jeg blevet lidt i tvivl om foreskellen mellem: overstatslig, mellemstatslig osv. håber der sidder en derude somkan hjælpe mig.
  • elektronbinding

    Forumindlæg
    hej C5H12 + 8O2 ---->5CO2 + 6H2O hedder den her ikke elektronbinding er der nogen der kan give mig nogle elektronbinding som jeg vil løse for har eksam snart men nemme nogen helst
  • areal af trekant

    Forumindlæg
    hvordan beregnes arealet af trekanten ABC i opgave 2 http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/2004-8-2V-MED.pdf ? har prøvet med flere formler men får ikke det rigtige resultat
  • niveau A hhx!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Skal snart til skriftlig eksamen ( niv. A hhx) og ville derfor gerne høre, hvorvidt der er nogle, der har nyttige erfaringer, hvad angår emner, forberedelse, tidspres mv.?
  • TYSK!!! hilfen bitte :P

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle tyske ekstemporal-tekster liggende? jeg skal snart op til eksamen og er ikke lige frem den skarpeste til tysk, så det kunne være dejligt med at få lidt rutine på forhånd tak :)
  • Logaritmer

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig meget simpelt hvad logaritmer går ud på? er igang med at læse til eksamen til mat mundtlig b-niveau, men jeg forstår virkelig ikke bogens betegnelser!
  • Parameterkurver

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen som kan hjælpe med opg 4 (omhandler parameterkurver)? Opgaven findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_MED.pdf
  • funktion

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig hvorfor svaret i opgave 1 c) er graf B ? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-6_UDEN.pdf
  • Def mængde og forskrift..

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen som kan hjælpe mig med andet spg i spg 5? Opgaven findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/2004-8-1V-MED.pdf