Søgning på: religion eksamen. Resultater: 18961 til 18980 af 37418
-
Qureshi snød til lægeeksamen
Forumindlæghttp://nyheder.dk.msn.com/nyheder.aspx?cp-documentid=7524136 -
Rosa Parks.
ForumindlægEr der nogle, der har en "konkret forklaring" på bussituationen med Rosa Parks. På engelsk selvfølgelig ;) Tusinde tak på forhånd. -
terminsprøve i morgen
Forumindlæghej allesammen jeg skal have færdigheds- og problemregningens prøve i morgen, er det noget i synes jeg skal forberede mig godt i, og det er vist sygeksamen fra sidste år. på forhånd tak -
tysk termins torsdag!
Forumindlæghej, jeg skal til terminsprøve imorgen, er der en der kan komme med gode råd? som f.eks. hvada der bedst at vælge af stiloplæg, og den måde man skriver på -
AT og SRP
ForumindlægAf ren nysgerrighed: Er der nogen, der skriver om samme emne i AT, som de gjorde i SRP? Eller har I i nogen grad genbrugt dele af jeres SRP til AT-synopsen? -
Trigonometri
ForumindlægHvordan skriver man (cos(v))^2+(sin(v))^2=1 op som bevis?? -
Halvt år i USA
ForumindlægHey Her i starten af næste år har jeg tænkt på måske at tage et halvt år til fx USA og arbejde samtidigt med at jeg lærte noget engelsk. Problemet er at jeg ikke rigtigt har noget konkret og på den måde ikke lige vil vide hvordan dette skulle foregå. For jeg har siddet og kigget på nettet efter ... -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til et teknologiprojekt med temaet Børn
ForumindlægHej... Vi har et teknologiprojekt, som har temaet børn. Har I nogle ideer? Projektet skal ende ud i et produkt, og da ingen af gruppens medlemmer har særligt teknisk snilde, skal det helst være noget som er nemt at bygge. Vores egne ideer er noget med en skridttæller som så kan bestemme hvor me... -
1,08
ForumindlægHej alle. Er lidt i tvivl om 1,08 reglen gælder for mig. Jeg blev student fra Stx i 2008 og vil gerne søge ind på universitet her til sommer. Jeg er altså igang med mit 2. sabbatår og de steder hvor jeg har læst om gange-reglen står der at den kun gælder hvis man starter indenfor 2 år. Det vil al... -
terminsprøve
Forumindlæghvor mange point giver de forskellige opgaver med hjælpemidler til matematik A terminsprøve og hvor mange point skal man have for at bestå? -
Jeg har trukker 2 tekster
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtligt engelsk B og jeg har trukket 2 korte tekster, i stedet for bare én lang. Har ingen idé om, hvordan jeg skal gribe det an. Skal jeg først analysere en af teksterne til bunds og derefter den anden. Eller skal jeg springe mellem dem, når jeg fremlægger. Jeg troed... -
Ligninger
ForumindlægJeg sidder med følgende ligninger som jeg gerne kunne bruge lidt hjælp til. A: 79 + 2x - 62 = x + 60 B: 3x + (3x - 40) = 2x - (70 - 6x) -
HJælp
ForumindlægHejsa, Hvis jeg nu ønsker at tage 3år om igen, bliver så mine karakterer i SRP (studieretningsprojekt)+ Dansk & Historie opgaven slettet? Mvh Sophie -
Procentregning
ForumindlægHej. Jeg har en matematik aflevering hvor jeg ikke kan finde ud af følgende opgave: En pakke med 2 tuber tandpasta koster i nærbutikken 17,75 kr., mens den i discountbutikken kan fås for 15,75 kr. a) Hvor mange procent mindre er prisen i discountbutikken? b) Hvor mange procent højere e... -
Kasse..
ForumindlægMælkekartoner stilles i kasser, der er 37,5 cm lange og 23 cm brede. En mælkekarton har arealet 49 cm2. -Jeg har divideret arealet af kassen, med arealet af mælkekartonen! med hinanden. Right? Hvor mange mælkekartoner, kan der være i bunden af en kasse- -
Modellering og regression
ForumindlægI et oplæg om vækstmodeller skal jeg (udover at behandle det væsentligste omkring forskellige vækstmodellers egenskaber) behandle regression og redegøre for, hvorledes man kan afgøre, hvilken af flere modeller, der bedst beskriver et givet datasæt samt bestemme konstanter der indgår i modellen.... -
Beviser for differentieret funktioner og regneregler
ForumindlægHej alle Skal man kunne alle beviserne for de differentieret funktioner og regneregler på B? -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
Speedskiing (acceleration)
ForumindlægJeg har fået en opgave om speedskiing og er kørt lidt fast, så håber der er nogen der kan hjælpe. a) Bestem skiløberens acceleration ved løbets start. Det eneste jeg har er en graf, ingen forskrift eller tabel. Hvordan regner jeg den ud? b) Jeg skal udregne de forskellige kræfter, tyngdekraften,...
