Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18981 til 19000 af 26355
-
gibbs
Forumindlæggibbs free nergy of a chemical system may be thought of as the energy that is free to do work. Gibbs energien fortæller også noget om det arbejde reaktionen udføre. Er det sådan det skal forståes? -
Joule
Forumindlæga joule is the mount of knietic energy possessed by 2-kilogram object moving at a speed of 1 mere per second, or, to use another analogy, 1 joule is approximately the energy of a single human heartbeat. The joule is actually a rather small amount of energy and I most cases Jeg forstår ikke helt d... -
Hvad er luft
ForumindlægHej hvad er luft? er det ikke CO2 altså en kemisk forbindelse? -
Danish/English hooligans
ForumindlægJeg har som opgave at skrive at skrive de forskelle der er imellem danske og engelse hooligans... Jeg har søgt på nettet men kan ikke rigtig finde noget.. Hvis der er nogen som ved noget eller kender en hjemmeside så skriv gerne! -
HF?
ForumindlægHej Sp. Kan man ikke vælge Matematik-A, Fysik-B og Kemi-b på HF? For inde på HF står der intet om Matematik-A? Eller bliver man nød til at tage STX for at få de fag, på de niveau? Tak på forhånd -
SRP emner
ForumindlægHej med jer! Nu står jeg i denne situation at jeg skal skrive SRP om et stykke tid. Om knap 1 uge skal jeg vælge 2 kombinationer af nogle fag. Samfundsfag er jeg 100% sikker på! Men! Jeg er meget i tvivl om, hvilke fag jeg skal mikse det med og ikke mindst et emne. Jeg har overvejet demo... -
Oversættelse, 3 linjer!!!!!!!!
ForumindlægHej, en der gider at oversætte disse tre linjer, jeg har selv oversat men jeg ville lige se om det er jeg har oversat det rigtigt. Hvad har du haft i denne klasse? Jeg har haft æbler. Vi har haft megen frugt i år. Min far har haft denne have i tre år. Min mor og far har haft meget at gøre i... -
Hvilket HTX gymnasium?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om de forskellige HTX gymnasier I København? Jeg har ingen idé om hvilket jeg skal vælge, og skal man have tysk? Det stod der I Optagelse.dk og det undrede mig meget. -
Hjælp med ord i Geografi
ForumindlægDownwelling Corioliskraften Den termohaline circulation Salinitet jeg skal forklare hvad disse ord betyder men jeg kan ikke finde ud af hvad det er de betyder... -
Datidsform
ForumindlægHey jeg har en daskopgave hvor der skal indgå datidsforme. Jeg har et lille problem....... Hvad er det? -
oversættelse fra Dansk til Tysk
ForumindlægJeg har brug for een der kan hjælpe mig i det Tysk Retslige område med at oversætte følgende fra Dansk til Retsfaglig tysk det haster en smule... : Mine Damer og Herrer Til Skrivelsen fra modpartens Advokat, dateret vil jeg hermed gøre indsigelse gældende. INDLEDNING : Der er ikke noget... -
Who/Whom ?
ForumindlægHar set nogle videoer i studieportalen. Når man bruger who/whom Der er en regel de bruger: Who = skal man sætte he/she ind Whom = him/her -
landes politik
ForumindlægHej Jeg er igang med en opgave omkring lande, og vil gerne vide hvilken politik de har. Men jeg ved ikke hvor jeg skal finde informationer omkring dette. Landene det drejer sig om er: Argentina Brasilien Mexico Angola Nigeria Tyrkiet Cypern Rusland Ukraine Egypten ... -
Sætning(er).
ForumindlægHej. Jeg har skrevet de her 3 tyske sætninger, men jeg er lidt usikker på, om de overhovedet giver mening grammatisk. Er der en venlig sjæl, der vil afsløre, hvorvidt de er grammatiske korrekte eller forkerte? Alle glaubten Lena starb, aber Tim rettete sie. - (Alle troede Lena døde, men Tim redd... -
Hjælp
ForumindlægHej^^ Jeg har skrevet 3 sætninger, og vil gerne vide, om de er rigtige. Sætningerne lyder således: Life is a big mystery. Some people are pleased, and some people are sad. Most people takes a closer look at their own lives. They get the feeling that some things can be better. Håber der e... -
Den Spanske Syge
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal til at skrive SRP i den spanske sygdom, men har meget svært ved at finde kilder som jeg kan bruge. Jeg skriver i matematik og historie og er også lidt forvirret over hvad min problemformulering skal være. Er der nogle der kan hjælpe mig? -
Popsang til novelle
ForumindlægHej, Jeg vil spørge om hvilken sang passer bedst til en dreng som lever i det dårlige liv, men han får det bedst i sine drømme. -
sprogskole
Forumindlægovervejer at tage på sprogskole i 12 uger, tror i jeg vil kunne nå at lære noget videre på den tid? skal bo hos en værtsfamilie hvis det er og have undervisning 30 timer om ugen :) -
Enzymer
ForumindlægEr der ikke nogen, der vil hjælpe mig med en opg. angående enzymer? -
HASTER, er til prøve!
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af denne opgave: På en støvsuger står der, at den trækker 1500 W fra stikkontakten, når den arbejder. a. Jensen bruger en time på at støvsuge sit hus. Hvor meget energi(i joule) har han brugt til det? b. Hvad må Jensen betale for denne energi, når 1kWh koster, 2,0 kr...
