Søgning på: religion eksamen. Resultater: 18981 til 19000 af 37418
  • Matematik Problemregning og færdighedsregning 2010

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg går i 9 klasse, og har lige været til terminsprøve i matematik, fik kun 00. Jeg er virkelig dårlig til matematik og vil gerne bestå med nogenlunde et 02 eller et 4 tal. Så er der nogen der har Problemregning og færdighedsregning her fra 2010? :)
  • Computer brudt sammen hjælp

    Forumindlæg
    Hej folkens min computer brød ned i forige uge og jeg mistede alle mine noter fra 7. 8. og første halvdel a 9. er der nogle der vil dele jeres noter :D
  • Rettelse - en sætning

    Forumindlæg
    Hej "Das Petras Freundinnen müssen arbeiten hat zu Folge.." Er denne sætning korrekt? Eller skal de infinitte verber til sidst i sætningen?
  • Spørgsmål ang. talepapir

    Forumindlæg
    1) Må man lave lidt om på punkterne på ens talepapir? F.eks. er det okay jeg først perspektivere til andre studierapporter, før jeg perspektivere til det almene? 2) Jeg har rigtig svært ved at forstå hvad man mener med "fremgangsmåde - empiri/materialer, teori og metoder".. Altså, side...
  • komma

    Forumindlæg
    Måske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak.
  • Differentialregning uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    I en prøve uden hjælpemidler hvordan bestemmer man så fx f'(4) ved hjælp af en figur? Altså hvordan løser man grafisk differentialregning? På forhånd tak
  • Skæringspunkt

    Forumindlæg
    Jeg har lige nogle spg. 1. Når man har fået angivet to funktioner for den lineære funktion, og man skal bestemme skæringspunktet for disse, så bruger man som bekendt enten "Substitutionsmetoden ELLER De lige store koefficenters metode" - men kan man også bruge denne metode, for andre f...
  • Uenige censorer

    Forumindlæg
    Hvad gør censorerne hvis de er meget uenige i en bedømmelse af fx en skr. danskeksamen? Fx hvis den ene vil give stilen 02, mens den anden vil give den 10?
  • Eksamensgennemsnit

    Forumindlæg
    Jeg går i gymnasiet, og kunne godt tænke mig at udregne mit nuværende eksamensgennemsnit. Jeg fandt et udmærket excelark her: http://www.solroed-gym.dk/udregnsnit.htm ...men jeg ved ikke, om den er up-to-date. Tæller C-niveau-fag stadig for 0,5, B-niveau for 0,75 og A-niveau for 1? Mvh
  • SRO ... hvad skal man efter den er skrevet

    Forumindlæg
    Hvad skal man efter man har skrevet den færdig.. troede man skulle op til en prøve med den.. men åbenbart ik.. hva så?
  • optagelsesprøve STX/ØRESTAD.

    Forumindlæg
    hejsa- jeg fik af vide af jeg skulle tage optagelsesprøven .. Er optagelsesprøven svær eller let ? og er alle optagelsesprøver det samme på alle gymnasier ? er virkelig ved af blive dum over af tænke om jeg klare denne prøve eller ej..
  • rettehjælp

    Forumindlæg
    hej jeg skal rette sætningerne, som er godkendt af stavekontrolen.. he was a where that the task was difficult - he was aware that the task was difficult the soliders aren't treaded as mature people - the soliders aren't treathed as mature people another thing wich would make the ...
  • Hvilke typer af opgaver?

    Forumindlæg
    Hej Alle :) Jeg skulle fra en veninde spørge, hvilke typer af opgaver man bude kunne - når man skal op til skriftlig fysik på A-niveau? Er der nogle typer opgaver - man kan være sikker på, at kunne få stillet? MVH ASLAK
  • finde gamle stile haster

    Forumindlæg
    hej hvor kan man finde gamle stil fra prøved find, den på opgaver her i studieportLEN men den kom ik
  • uddannet som advokat

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor mange år det tager, at blive uddannet som advokat, med de 3 år på gymnasiet? .. PS: er de 10 år i folkeskolen obligatorisk for ALLE dansk statsborgere?
  • Hardy Weinberg

    Forumindlæg
    Er der evt en der kan forklare mig, på tydeligt dansk, hvad det går ud på? Er kørt helt fast!
  • Opskrift til et essay på A niveau!!

    Forumindlæg
    Heej Er der nogen, som har en slags opskrift/vejledning til et Essay til A-niveau? Synes jeg kun kan finde til B-niveau :( Det ville være til en stor hjælp, hvis nogen gad at hjælpe mig :) tak
  • Ændring af problemstilling, tilladt?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har fundet ud af at en af mine problemstillinger i synopsen er fuldkomen irrelevant, og der istedet er en andet problemstilling(underspørgsmål) der passer meget bedre ind under min problemformulering, og er en meget bedre naturlig fortsættelse af min analyse... så DERFOR: Er det tilladt...
  • Spørg. om spændingsrækken

    Forumindlæg
    Er jeg helt gal på den ang opløsning af metaller i spændingsreækken. Jeg har skrevet: Metallerne kobber, søvl, platin og guld kan ikke opløses af H+, da syre kun reager med dem, der står til venstre for H+ i spændingsrækken.
  • Protonoverførsel

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige og er ved at læse lidt op på kemien til de mundtlige eksamener. Under syre-basereaktioner er jeg stødt på definitionen "protonoverførsel". Dette undrer mig lidt. Jeg er med på, at en ¹H-kerne, svarer til en proton. Men hvad med de naturligt forekommende deuretium og trit...

Søgninger relateret til religion eksamen