Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19021 til 19040 af 25907
  • tilstandsformer

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogen som gider, sætte tilstandsformer på dette reaktionsskema for mig: 2Mg+O2 --> 2MgO
  • International politik??

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg er ikke helt god til samfundsfag, og skal nu igang med emnet International Politik (IP), hvilket bevirker, at jeg virkelig ville være taknemmelig, hvis nogen herinde ville anbefale mig nogle gode forståelige sider om emnet, eller måske kort forklare mig hvad emnet går ud på? M.
  • Mundtlig matematik opgaver??

    Forumindlæg
    Nogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo...
  • !-verdenskrig

    Forumindlæg
    hvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig
  • Hjælp til srp! inertimoment for cylinder

    Forumindlæg
    Hej alle! Har fået til opgave i min srp at jeg skal udlede en formel for inertimoment for en cylinder ved hjælp af integralregning, og er total lost.. aner ikke hvor jeg skal starte.. har allerede gjordt det for stang og kugle.. Please hjælp hurtigt!! :(
  • Hjælp til emne - Projektopgave

    Forumindlæg
    Hej Vi er to piger der skal have projektuge (9.kl) om 2 ugers tid, vi kan bare ikke finde et emne at skrive om, overemnet er "En jord - Flere verdner". Er der nogle der evt. har nogle gode emner at skrive om dertil? På forhånd tak. // Julie og Sara
  • Oversættelsesprogram

    Forumindlæg
    Hej!!!!!!!!Jeg ville gerne vide, hvor man kan købe et oversættelsesprogram, hvad det hedder, og hvor meget det koster.
  • Er jeg student??

    Forumindlæg
    Hmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ...
  • spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk

    Forumindlæg
    Altså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva
  • adressen på den side hvor man kan oversætte fra dansk-tysk samt tysk-dansk

    Forumindlæg
    hey en der kan huske den hjemmeside hvor man kan oversætte online...er virkelig i nød..
  • isomere

    Forumindlæg
    CH3COOH har et kogepunkt på 117,90 HCOOCH3, som er en strukturisomer har et kogepunkt på 31,50 1. Hvordan navngiver jeg HCOOCH3? 2. Hvorfor har den ene et højere kogepunkt end den anden?
  • en underlig tanke

    Forumindlæg
    her sidder vi et par og tænker lidt uden for normaliteten *S* holland / nederland hedder NL norge - N sverige - S og så er det jo vi ikke helt kan se hvorfor Danmark så er DK hvor kommer det fra??? er der nogle der har idér eller ved noget om det ?? hilsen jh123h
  • Dansk lektier... Hiphop sprog HASTER MEGET!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har 12 spørgsmål, som skal besvares til imorgen. Men jeg kender ikke svarende til de 6 første. De siger: 1. Hvad er betydningslån, og hvad giver det hiphoppen mulighed for? 2. Hvad er idiomer ? 3. Hvad opnår man med leg med idiomer? 4. Hvad forstås der ved målområde/kildeområde? 5. Hvad...
  • E=mc^2

    Forumindlæg
    Er der nogle som hved hvilke enheder der bruges i einsteins ligning: E=mc^2
  • negro and white

    Forumindlæg
    Why can it be dangerous for a Negro to wear fine clothes? Why would this be less dangerous for a white man?
  • Ligevægtspile i word

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om man overhovedet kan lave/ indsætte etc. ligevægtspile, og nu mener jeg pile der ligger oven på hinanden men peger hver sin vej, ikke ↔ denne pil, hver der er én streg med en pil i hver ende...Nogen der ved noget om det, vil gerne kunne bruge den i Equation Editor i w...
  • TERMINSPRØVE I DANSK PÅ MANDAG!

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal til terminsprøve på mandag(jeg går i 3.G). Jeg ville spørge om der er nogle som lige har været oppe i terminsprøve i dansk, som kan sige hvordan det gik, og hvilke emner der var? :) håber på svar og hjælp.! Mvh Sarah
  • lille oversættelse

    Forumindlæg
    Håber der er en der lige vi se den her korte oversættelse igennem.. på forhånd tak..Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politiker ses som en løsning som alle vores problemer. samfundet er rigt, hævder de.Mange ser tilbage til 60`ernes samfund med nostalg...
  • HIMALAYA HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive om en bjergkæde, først valgte jeg Andesbjergene men der var ikke så meget. Nu har jeg nemlig valgt Himalaya. Der er meget fordi Mount Everest ligger der. Men jeg har kun lavet en forside, en indledning, og en side med meget lidt om selve Himalaya, også om Mount Everest r...
  • hurtig svar: rette nogle oversættelse og en kort stil

    Forumindlæg
    nogen som ville til en stil og en kort oversættelse ?????