Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 37418
-
Mat A terminsprøve
ForumindlægHej alle sammen Jeg har terminsprøve på torsdag i Matematik A. Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan forberede mig bedst mulig til prøven ? Er der nogle emner jeg måske skal være mere fokuseret på end andre ? Andet jeg skal være opmærksom på ? -
lock out
ForumindlægHejsa Jeg skal på ferie med min kæreste, vi planlage hele ferien længe før der var tale om en muligvis Lock out. Nu er jeg så bange for de udskyder prøverne. Så jeg ikke kan komme på ferie. Der er stor bekymring fordi min k&a... -
Hvilke karakter er vigtigst?
ForumindlægHej... Er der nogen der ved, om det er 9. klasses sidste standpunktkarakter der tæller, eller er det FP9 der tæller mest? Hvis det kun er FP9 der gælder, er det så lige meget med standpunktkarakterne? Det er nemlig fordi, at jeg har fået en laverer karakter i dansk i FP9, end jeg normalt gør i s... -
Skifte studie
ForumindlægHej :) Ja, som overskriften lyder, har jeg tænkt mig at skifte studie da mit nuværende studie ikke er helt mig alligevel. Jeg tænker at jeg søger ind så jeg kan begynde efter sommerferien. Men hvordan forholder det sig med SU i sommerferien så? - Jeg tænker nemlig IKKE at framelde mig... -
2.g opgave plz help - Cortét møder Motecuzoma
ForumindlægHej. Jeg er igang med en 2.g. opgave og jeg skal aflevere på fredag. Det er tirsdag idag og jeg er ikke gået igang endnu af flere årsager. Men håber at nogle vil hjælpe hvis de bare har det mindste at bidrage med. Emnet er Cortéz møder Motecuzoma - Gør rede for baggrunden for Cortéz’ t... -
Metode i samfundsfag?
ForumindlægHej, jeg har i mit at forløb redegjort for og senere benyttet mig af nogle samfundsfaglige teorier i diskussionen. Jeg er dog i tvivl om hvilken metode det er? Er det den kvalitative eller kvantitative? Håber der er nogen der kan hjælpe -
Læge - supplering på alle fag HF?
ForumindlægAt læse til medicin på århus universitet kæver følgende fag : dansk A engelsk B matematik A enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A (ug.dk) Men da jeg på nuværende tidspunkt ikke har nogen af fagene på højt nok niveau fordi jeg er gået i en helt anden retning, har jeg så mulig... -
SYNPOSIS HJÆLP!!!!?????????
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Universitet
ForumindlægHej alle derude Jeg har et meget "simpel" spørgsmål: hvorledes er universitetet forskelligt fagligt og socialt fra gymnasiet? -
Integral i excel?
ForumindlægHej, Er der nogen her, der kender til en måde, hvor man kan integrere en funktion i Excel 2016? Nu ved jeg godt at, Excel egentlig ikke er egnet til den slags matematik, men jeg tænkte det kan være der er en måde. Jeg har prøvet at google mig lidt frem og læste at man kan tilføje tilføjelsespr... -
HJælp til problemformulering
ForumindlægHejsa jeg har virkelig et problem. jeg skal skrive en opgave om oplysningstiden, men kan simpelthen ikke komme på en problemformulering.. Nogen der har nogle ideer??? -
Matematik B
ForumindlægJeg står i en lidt dum situation. Jeg har besluttet mig for at starte på sambas på RUC, hvor det kræver matematik B. Jeg ved man stadig kan nå det i sommerferien, men har længe haft planer om rejse, som er købt og betalt. Jeg ville derfor gerne starte på et lyn kursus hurtigst muligt her apri... -
Matematik B - Turbo kursus
ForumindlægJeg står i en lidt dum situation. Jeg har besluttet mig for at starte på sambas på RUC, hvor det kræver matematik B. Jeg ved man stadig kan nå det i sommerferien, men har længe haft planer om en rejse, som er købt og betalt. Jeg ville derfor gerne starte på et lyn kursus hurtigst muligt her april... -
FSA SKR FREMSTILLING 2008
ForumindlægJeg kommer nok op i den fsa afgangseksamen fra maj 2008 i skr, fremstilling imorgen. Er der nogle af jer som har skrevet den som eventuelt kunne fortælle mig hvilke emner det er som man kan vælge mellem. Det ville nemlig være rart at være lidt forberedt :D -
Biologi B svær?
ForumindlægHej,jeg skal efter sommerferien på andet år på HF, hvor jeg har valgt at Biologi B som valgfag. Jeg har i dette skoleår der er gået haft biologi på c niveau. Jeg er ikke så vild med biologi, og når jeg tænker over det, ville jeg ikke have valgt biologi på B niveau, men tror at det nu er forsent... -
Lærerfaglig analyse
ForumindlægHej - jeg sidder og er i gang med min dansk opgave, fra lærerseminariet. Jeg skal lave en lærerfaglig analyse af teksten "killinger", men jeg ved ikke helt præcist hvad en LÆRERFAGLIG ANALYSE er! Er der nogle der kan hjælpe mig :-)? -
Rejser - fysik og historie.
ForumindlægHej alle, er simpelthen løbet tør for ideer mht. emne til vores årsprøve i AT, hvor det givne emne er "Rejser." Størstedelen af min klasse har tænkt på rumkapløbet, og det har jeg også, men da jeg er løbet tør for materialer og da det egentlig ikke interesserer mig det store kunne jeg g... -
Selvstudie
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig at læse noget psykologi som selvstudie, bare på gymnasieniveau. Hvordan fungerer det, altså hvor skal jeg henvende mig osv.? Er der nogen der evt. kan hjælpe? Jeg ved ikke rigtig noget om hvordan det virker, så alt er velkomment! -
Bestem tallet k
ForumindlægHalløj! Jeg har siddet med denne opgave i noget tid, og kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal gøre... Bestem tallet k så de to vektorer er ortogonale a=(k^2/k) og b=(2/3) Jeg ved at man skal gange dem med hinanden og sætte det lig 0, men ved ikke hvad jeg ellers skal.. Håber nogen kan ... -
kemieksamen
ForumindlægHej. Var I til kemieksamen i dag, og hvordan synes I sættet var? Jeg har været til kemieksamen i dag. Sættet var lidt svært, men jeg håber på det bedste. Sprang 2 spørgsmål over. Er der stadig chance for at få 10? Hilsen stargirl5.
