Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 19041 til 19060 af 28854
-
Hej!
ForumindlægJeg er i en stor krise! - Jeg har en novelle for til på tirsdag, og jeg er ikke gået i gang med den endnu. Jeg har virkelig ingen anelse om hvad den skal handle om! Opg. går ud på at vi skal skrive en novelle på 700-1000 ord, og det hele skal foregå på en dag, og self skal den have de "fire ... -
Perspektivering til den sidste balkjole
Forumindlæghej Jeg har valgt teksten den sidste balkjole, og er tvivl om hvilket billede jeg skal perspektiver til - Barnemordet - En såret arbejder - Udslidt - Pigen i køkkenet håber der er nogen der kan hjælpe -
portræt om mig selv
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig hvordan man kommer igang med at et skrive et portræt, jeg har nu fået til opgave at skrive et portræt af mig selv. jeg ved bare ikke hvordan jeg kommer igang -
Dansk Eventyr - AFLEVERING IMORN
ForumindlægJeg skal skrive et eventyr og er gået i stå, det skal fylde en halv anden side eller en side, og indtil videre har jeg skrevet følg: Der var engang en mand, som hed John. Han sad i kørestol, og var en del af militæret. Hans liv var det samme kedelige liv hver dag. Men en dag blev det hele forandr... -
Ikke bestået fagene
ForumindlægHej Jeg vil spørg om det fag som man har ikke bestået i, lægges med i gennemsnitet? Altå fx hvis man har 10 fag, bestået 8 og dumpet i 2. dvs alle karaktere skal lægges sammen og divivdere med 10 ? eller 8? På forhånd tak Sarah -
udryddelseslejren
ForumindlægHvad viser billede? er det ikke noget med at Jødisk kvinde og tre børn går mod gaskammeret i kz-og udryddelseslejren -
årsager til murens fald
Forumindlæghvad var de væsentlige årsager til murens fald? -
Hvilken bog er god?
ForumindlægHey Folks :-) Jeg skal til på fredag have fundet en bog. En bog som jeg skal læse & analysere i en bograpport. Efter min søgning efter en god bog (flere steder), har jeg stadig ikke fundet nogen. Så derfor beder jeg jer om hjælp. Jeg er ikke så meget til krimier, gyser o.lign. Men jeg kan god... -
1. Verdenskrig
ForumindlægHej allesammen. kan i linke en side hvor den fortæller kort men rigtig godt om 1. verdenskrig? eller ville i fortælle det til mig hvad det gik ud på, altså hvem startede og hvem vandt? -
Skal skrive en artikel... HJÆLP
ForumindlægHej alle :-) Jeg har fået til opgave at skrive et debatindlæg/artikel omkring mine holdninger og synspunkter på to artikler "Danskere bryder sig ikke om blær" og "Danskere er dejligt realistiske". Jeg har vedhæftet begge artikler :-) Det kunne være virkelig rart hvis der va... -
Fysik rapport
ForumindlægHej er der nogle der gider at rette min fysik rapport? -
Folkeuniversitetet?
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 8. Klasse, der mangler en del faglige udfordringer. Jeg har tænkt på om det mon vil være ok at melde mig til nogen af folkeuniversitetets forelæsninger/kurser? Er det noget, jeg overhovedet kan komme til, eller er jeg for ung? -
Vi er nogle stykker
Forumindlæghej er der nogen som har læst og analyeret digtet "vi er nogle stykker" af Klavs Bondebjerg? jeg skal nemlig anlysere det, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte.har brug for gode råd.... Tak! -
Oversættelse
ForumindlægHej er dette rigtig formuleret har prøvet det bedste jeg kan. Das Geschichte handelt um das Glückliche Fall um wie Sascha und Elisabeth treffen. Sascha ist der schlimmste junge in viertel. Er ist ein einsam junge. Er schwänzte oft die schule. Ab und zu stielt er auch Apfelsinen ins Frau B... -
jeg har brug for hjælp til et essay!!! har brug for hjælp.
Forumindlægvi har fået et essay for og jeg ved ikke 100% hvad det er. og jeg har rigtig meget brug for hjælp til hvordan man starter. -
Symboler i eventyr?
ForumindlægJeg skal forklare denne tekst for klassen, men jeg aner ikke hvad jeg skal sige. Så er der nogen der ville give mig en ide om hvordan jeg kan forklare teksten?.. Symboler: Fugl Fønix symboliserer f.eks. lykken Dragen og trolden f.eks. ondskab Skoven f.eks. verden udenfor hjemmet Skønhed f.eks. go... -
Ideologier og holdninger - hvad og hvorfor?
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med disse ? hvordan finder jeg ud af hvem tilhøre de forskellige holdninger? tror godt jeg efterfølgende kan beggrunde hvorfor, hvis jeg lige får hjælp til at vide hvad er hvad. Nedenstående udsagn er udtryk for forskellige ideologiske holdninger. Du skal prøve at fin... -
EU
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål? Hvilke problemer der truer sammenholdet i EU? -
Litterær artikkel
ForumindlægJeg skal lave en litterær artikel, hvor jeg skal lave en sammenlignende analyse af Herman Bang: "Ved Alteret" og Henrik Ibsen: Af "Et dukkehjem". Jeg ved godt hvordan man skriver en litterær artikel, men hvordan laver jeg en "sammenlignende" analyse? Skal jeg lave 2... -
Tema ? vigtigt ?
ForumindlægHeej Allesammen ;) Jeg ved godt , hvad tema er. Men jeg vil lige høre om i ved, hvad man kan kalde temaet, hvis fx. pigen er rig og drengen han hører til middelklassen. Det er en tekst vi har læst, og pigen er rig mens drengen hører til middelklassen, og de får ikke hinanden. Så socialklassen kan...
