Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19061 til 19080 af 37418
-
årsprøver
ForumindlægHej everyone :) Jeg går i 1.g og jeg skal op i mundtlig tysk til årsprøve. Er der nogen der ved, hvordan det forgår? Hvor meget forberedelsestid har vi? 24 timer?? Jeg har tysk på B niveau. Mange tak på forhånd :) Held og lykke med eksamnerne -
Analyse/fortolkning
ForumindlægHej alle Håber der er en der kan give hurtigt svar, sidder med en litterær artikel, analyse og fortolkning, som jeg skal aflevere i morgen og vil bare høre om man godt kan fortolke på en tekst samtidig med man analysere? Mvh. Anders Carner -
Hjælp til produkt
ForumindlægHej, min makker og jeg er begyndt på vores afgangseksamen i 9. klasse. Vores overemne er "vendepunkter" og vores underemne er "sikkerhedens udvikling efter terrorangreb i Danmark" Problemstillingen lyder på: "Det undrer os at der kunne ske et terrorangreb i Danmark på t... -
Reducer ?
ForumindlægHej jeg skal til examen her den 3. dec. Men jeg kan overhovedet ikke finde ud af at reducere. Please forklar venligst :D Tak på forhånd. -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger? -
"Et dukkehjem" budskab/tema/fortolkning?
ForumindlægHej, hvad er budskabet, temaet og fortolkningen i "Et Dukkehjem" af Henrik Ibsen? -
Retskrivning og læsning
ForumindlægHey .. Så skal jeg til retskrivning og læsning (FSA) i morgen og tænkte på om nogen lige have nogle gode råd til hvad der kunne være en god ide at have styr på. --- Takker ;) -
Produktionsfunktion og optimering
ForumindlægHej jeg har en produktionsfunktion der ser således ud: 2K^(0,5)*L jeg skal finde de optimale værdier af K, L og Q, ved at holde omkostninger til 13800kr, hvordan gøres dette? w=300, r=200 jeg ved selv, at man skal finde mrts og sætte lig w/r, og bruge C=wL+rK, men ved bare ikk... -
Dansk mundtlig prøve
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal op i mundtlig dansk snart.... Og jeg går i niende klasse..... Mit spørgsmål er: Efter man har talt om sin tekst/billede de første 10, hvordan foregår samtalen mellem lære-censor og elev.... Er det eleven, der starter eller hvad? :O Håber, I kan hjælp... -
Slaget Ved Dybbøl og Slaget Ved Fælleden. Nogle der kan give en forståelig forklaring?
ForumindlægJeg skal op til prøveeksamen i morgen i historie. Jeg kan endten komme op i Slaget Ved Dybbøl eller Slaget Ved Fælleden. Jeg har prøvet at søge på disse to, men der kommer kun sider op med svær tekst, som man kun kan forstå, hvis man har en historisk viden. Jeg har ikke så stor viden med historie... -
Kortfilm - Synopsis !
ForumindlægNogen der har trukket kortfilm i dansk og har valgt kortfilmen "kuppet"? Hvis ja, vil vedkommende gerne skrive til mig så vi kan udveksle idéer? :) Eller hvis nogen har analyseret kortfilmen, så vil gerne se på den til inspiration. På forhånd tak. -
Hvilepuls
ForumindlægNogen som kan forklare hvorfor hvilepulsen bedst bestemmes om morgenen, inden man rejser sig? -
Gode citater i fbm. lærergaver
ForumindlægHejsa Min klassekammerat og jeg er ved at købe gaver til de 3 lærere, som vi har haft mest. I den forbindelse har vi brug for 3 gode citater til at stå på kortene, som passer til dem som lærere. Det er en historielærer, en engelsklærer og en dansklærer. De er alle tre inkarnerede, ældre undervise... -
K(n,r) formel
Forumindlægkan simpelthen ikke finde ud af denne opgave nogen som kan hjælpe? tak på forhånd! Min opgave lyder således k(n,r) kan beregnes via formel. Udregn k (5,2) og forklar hvad k(5,2) betyder. -
Mat ex. point.
ForumindlægHeej :) :) Jeg er MEGET dårlig til matematik og skal op på onsdag, og har det på A:( :( er der nogen som har gode råd til hvordan jeg evt. kunne få 02!? Ved i desuden hvor mange point man får for en rigtig opgave? Har nemlig hørt at man skal have 84 point for at få 02. -
SamfA Hvordan?
ForumindlægHey skal op i stx samfundsfagA skriftlig årsprøve her snart. Har fået at vide at vi har ca. 5 timer til at skrive 6-8 sider. Umiddelbart virker det for mig som en uoverskuelig opgave. Og kan slet ikke på nogen måde se hvordan man skal kunne skrive så meget. Derfor vil jeg gerne høre hvad man ka... -
skal d op i fransk mundtlig
ForumindlægHej skal du op i fransk skriftlig ? og hvordan forbereder du dig. -
Gymnasie karakter
ForumindlægHej Hej jeg går på en hhx uden fysik, kemi eller biologi er det så muligt at komme på læge uddanselsen. Hvilke karakter er det der gælder. Er det første år der gælder eller det sidste år karakter? Hvor får jeg mine afluttende karakter gennemsnit fra. Er det alle tre år sammen lagt? Hvad er, ... -
Mundtlig matematik forberedelse?
ForumindlægHejsa, jeg skal op i mundtlig matematik en gang i næste uge. Tænkte på, hvordan kan man forberede mundtlig matematik? :) -
Forberedelse til 9 klasse - evt. gymnasiet.
ForumindlægHej alle <3 Jeg skal starte i 9. klasse efter sommerferien, og er simpelthen så nervøs! Jeg ved godt, at 9.klasse ingen betydning har senere i studieforløbet, men jeg vil dog alligevel hjertes gerne afslutte 9. med et fremragende snit, så jeg ikke bliver forskrækket i gymansiet, af det høje ...
