Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19061 til 19080 af 42009
-
Dansk"jeg er så træt af min krop"
ForumindlægHey.. Er der nogen der stifter bekendskab med Kirsten Hammans digt "Jeg er så træt af min krop"? -
Lyst til kigge (indledning) ?
ForumindlægHej, nu har eg rettet lidti min indledning til SRP så ville gerne hører om der noget som kan gøres bedre el anderledes. Indledning Indvandreres og flygtninges kultur og tilhørsforhold til Danmark er et stadigt tilbagevende emne i den offentlige debat, hvilket ses ud fra 24års-reglen. Jeg e... -
Hvordan...
ForumindlægHvordan kan man sige på engelsk: "Det handler om...." -
Kernekraftværk!!!!
ForumindlægHjææææææææælp... er der nogen der har en opgave liggende om et kernkraftværk eller bare nogle noter på DANSK!!!!Meget vigtigt... hjæælp.. snøft -
Personlige pronomen!
ForumindlægHeii!!Har brug for LIDT hjælp til rettelse af disse sætninger. Der skal indsættes det personlige pronomen i svaret! Jeg er i tvivl om placeringen af verbet!1. Elles disent la vérité? - Non, elles ne la disent pas. 2. Ils vont expliquer l’affaire? - Oui, ils vont la exliquer.3.La mère a parlé aux ... -
problemformulering
Forumindlægjeg skal lave 2.års opgave i samfundsfag på hhx , jeg har valgt det overordnede emne 'jødeforføgelse i Danmark under 2. verdenskrig' men mangler en nærmere problemformulering mhp hvad jeg egenglig vil skrive om feks noget om hvorfor blev jøderne også forfulgt i danmark forslag ellers??? -
Engelsk: lidt rettelse...
ForumindlægHey nogen der vil har tid til at rette mit engelsk? (teksten er taget ud af sammenhæng...)the son regularly dwells in a ramschackle building.(drengen opholde sig regelmæssigt i en forfalden bygning)den her sætning er meget kringlet, vil gerne ha hjælp til at gøre den mere forstående men smtidig i... -
Jeres mening til lidt inspiration.
Forumindlæg"....to demand that Hamas stop the rockets in order to make the violence stop, is like asking the 4 year old getting beat up by 10 grown ups to throw down his stick!" -
Løsning af andengradspolynomium
ForumindlægHvis en opgave lyder: Løs andengradsligningen, hvilke formler bruger man så, og hvad skal man finde? -
En sætning !
Forumindlæghvad betyder : Wen fassen Sie als Hauptperson auf? på forhånd tak ! -
HJÆLP :-/
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med følgende?? Afsætningsforhold: verdensmarkedsprisen på foderhvede er 750 kr pr ton. Omkostningsforhold: de faste omkostninger ved kornproduktion er 180000 kr pr år på de 40 hektar forventes der at være en kapacitet til at producere 400 tons korn pr å... -
.HC Andersens evntyr....
Forumindlæg"de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe? -
Old - Platon 4.bog
ForumindlægJeg skal til old examen, og et af de emner vi kan komme op i er et uddrag af Platons "Staten" - 4.bog.Jeg har læst den og forstået den. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvilke guldkorn jeg vil kunne fyre af om den tekst. Noget jeg selv har overvejet er at komme ind på de 4 kardinaldyder, me... -
det der x^2=2 .. igen
ForumindlægHej igenUndskyld jeg spørger om så meget, men skal til mundtlig prøve i morgen, og bliver ret nervøs, hvis jeg ikke er forberedt..Og ligenu mangler jeg kun en forklaring påhvorfor x^2=2 ikke har en rationel løsning (løsning der kan skrives som brøk).se her, hvis du vil se mit eget eks.:https://ww... -
god hjemmeside
Forumindlæghttp://skrivbrev.skolemedia.dk/teksttyper.asp?teksttypeID=3 -
Imod EU-kommissionen?!
ForumindlægJeg sidder lidt fast i min samf. opg. og vil gerne have hjælp, hvis der er nogen der vil...Er der ikke nogen der kunne give mig nogen eksempler på forslag omkring "Imod EU-kommissionen" -
Afvigelse (kort spørgsmål)
ForumindlægHej allesammen hedder formlen til afvigelse: Måltværdi - tabelværdi / tabelværdi * 100 p.s: Ud fra vores beregninger, findes der 1,49 g (1,49 %) salt i 100 g rugbrød, mens på varedeklarationen har man skrevet at indholdet af salt er 1,3 g (1,3 %) pr. 100 g rugbrød. Kan det passe at det gi... -
oversættelse af en enkelt linie...
ForumindlægHej,Er der nogen der kan hjælpe med en oversættelse af følgende linie.:Homo sapies non contra vindum mengitPå forhånd tak -
Mat aflevering helpp!
Forumindlæget kvantum hvis trejedel og fjerdedel adderes til det, bliver 2. Hvor stort er kvantummet?jeg ved ikke hvad et kvantum er :P ??2: del 100 stk brød mellem 10 mænd, når te skal have dobbelt portion.vær sød at skrive forklaring til opgaverne og ikke kun resultat for så lærer jeg intet tak! -
optagelseskrav - lægestudiet
ForumindlægHej! Jeg er cand.merc. fra Handelshøjskolen i Kbh og har en udenlandsk gymnasieeksamen. Kan jeg blive optaget på lægestudiet? er det kvote 1 eller kvote 2 der gælder for mig? MVH Katrine
