Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19081 til 19100 af 52987
-
Billeder??
ForumindlægJeg har nu skrevet mit dokument, og jeg ønsker at indsætte et .jpg billede i det.. Men, hvordan skal jeg gøre dette, har læst lidt i nogle guides men kan ikke få det til at virke :( -
enzymer og slankemidler
ForumindlægHej alle, jeg har virkelig brug for hjælp med opgave 1 i dette vedhæftede eksamenssæt. Det ville være rart hvis der var en venlig sjæl der gad hjælpe! Især 1 og 2 i opgave 1 kan jeg ikke finde ud af. På forhånd tak :-) -
offerstrategier
ForumindlægJeg forstår ike hvorfor jeg ikke kan åbne de stile som hentes ned og jeg har virkelig brug for noget hjælp til denne her, for jeg synes den er lidt svær!Helst svar meget hurtigt! -
Diffentialkvotienter
ForumindlægNogle der kan finde ud af opgave 1172 i eksamensopgaver?Hvordan beregner man skæringspunkterne til følgende:-Parablen: y=x^2-8x+11-linien: y=-0,5xHåber virkelig nogle vil hjælpe! -
nyt emne
ForumindlægJeg synes at I mangler et emne herinde på studieportalen, nemlig International Økonomi (IØ). Det vil være til gavn for alle handelskole eleverne, især når man virkelig har brug for hjælp i dette fag -
Voksende funktion..
ForumindlægF(x)= (x^3)/(x^2+1)-Gør rede for at funktionen er voksende.....-----------------------------------------Hvordan gør jeg det??? Har virkelig ikke nogen ide selv... -
HJÆLP!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej alle sammen den her opgave er til imorgen så håber virkelig i kan hjælpe mig jeg skal skrive om mine regler i min familie på tysk håber i kan hjælpe mig tak på forhånd:) -
rettelse af tysk.......
Forumindlæghejsa ....er der nogen som lige gider at rette min tekst...Kan desværre ikke sætte teksten ind da jeg er bange for at min lærer ser det....så for jeg virkelig!!!!!!!! -
Herman Bang "Frøkenen" - HJÆLP
ForumindlægSkriv en litterær artikel om Herman Bang: ”Frøkenen”. I artiklen skal indgå en analyse og fortolkning samt en perspektivering til Det moderne Gennembrud. Jeg har virkelig brug for hjælp! :) -
Hjælp vigtigt
ForumindlægEr der nogen der har en analyse og fortolkning af Sig altid farvel i tide , som er skrevet af Ida Jessen Jeg skal aflevere min stil imorgen, så det er meget vigtig.-har virkelig brug for hjælp. -
Grønlandskort m. et længde/bredde-interval?
ForumindlægHejsa.Jeg har forsøgt at finde et grønlandskort på internettet, hvorpå der ligeledes er en form for interval, som viser, hvor lang en cm er i virkeligheden - men uden held. Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde et? -
HJÆLP!
ForumindlægHej ALLE! Jeg er virkelig fortabt... jeg har en personbeskrivelse for til i morgen om en fra min klasse, men jeg er helt fortabt.. er der en herinde, som kan oversætte 50 ord for mig, fra dansk til Spank? Mvh. miiig -
dødssprøjte
Forumindlæghej alle.jeg har et kæmpe problem. jeg skal i en aflevering forklare hvad der er i de sprøjter man i USA bruger til at "aflive" mennersker med. jeg skal også forklare hvordan stoffet virker i cellerne, og hvorfor man dør af det. HJÆLP! -
Wordmat
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har opgraderet word til den nye version som lige er udkommet. Desværre så virker den ikke og kan ikke kører wordmat i den nye word. Er der nogle som ved hvad er problemet? -
Ligninger
Forumindlæghej folkens. jeg har problemer med enkelte ligninger i min opgave. Det kunne være virkelig fedt, hvis I kunne forklare, hvordan jeg skal løse dem. 4=3/(x+2) x2/2x+3=8 tak på forhånd :) -
TDC position i kredsløb? Please hjælp
ForumindlægHeej. Har brug for lidt hjælp til en opgave omkring TDC' økonomiske kredsløb. Er der nogle forbindlse mellem virksomhed (TDC) og Udlandet?! Håber virkelig der er en der kan hjælpe -
mursten
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp i denne her, tak ;s figuren er 1:4 i målestoksforhold og har 3 huller i.(mursten) i den første opgave vejede murstenen 1,7 kg. hvor meget vejer den så med 3 huller i? -
Hjælp mig
ForumindlægHej, er en der vil rette min engelsk stil på cirka 600 år. Jeg har virkelig brug for hjælp så håber der er et sødt menneske, der kunne være intreseret i at hjælpe mig. Tak på forhånd :) og god weekend ;) -
Haster lidt ..
ForumindlægHej allesammen, jeg har virklig brug for hjælp til en diposition om Metaller i fysik, jeg skal have fundet nogle forsøg man kan laver om metaller, så håber i kan hjælpe mig. hilsen Sandra. -
Røringspunkt
ForumindlægHåber virkelig, jeg kan få lidt hjælp. En kugle har centrum C(-10,9,-13) og en radius på 12. Bestem røringspunktets koordinator. Hvordan er det lige, jeg gør?
