Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 19101 til 19120 af 35145
-
Hvor mange point kan man få for en opgave hvor resultatet er forkert men metode rigtig?
ForumindlægI MAT A skriftlig eksamen kan hvert spørgsmål give 10 point. Mit spørgsmål er hvor mange point man kan få for en opgave hvor metoden er fuldkommen korrekt, men et manglende minus fortegn har resulteret i et forkert resultat? Er det muligt stadig at få 8 poin? Er der nogen som vil vurdere min ... -
Tysk redemittel
ForumindlægHej alle sammen, Hvis nogle skulle ligge inde med nogle gode vendinger/sætninger/redemittel til eksamen, vil jeg meget gerne have dem. Jeg skal til 24-timers eksamen i Tysk B snart, så det ville betyde meget, hvis i vil dele disse. Jeg tænker især på sætninger, der kan hjælpe med at holde samta... -
Dump af eksamenen?
ForumindlægHej. Jeg skal til religion c eksamen her i morgen og jeg har 4 i årskarakter. Jeg kan virkelig ikke lide faget og tror ærligt ikke at jeg består, da jeg ikke kan nå at få læst hele pensum. Hvis jeg ikke består eksamen men har 4 i årskarakter, vil jeg så bestå faget og stadig blive student? -
mundtlig samfundsfag
ForumindlægHej Er der nogen som kan forklare mig hvorledes den mundtlige samfundsfagseksamen forgår? Er helt på bar bund, og ved slet ikke hvor og hvordan jeg skal starte min forberedelse, og hvad jeg skal starte med..Hvad skal man have styr på, og hvordan kan jeg sikre mig en god karakter? Min eksamen er e... -
Sygmelding til 2årigt-hf
ForumindlægHej allesammen, skal lige hav noget information, 1) hvis man sygmelder sig til sin sidste eksamen på et 2-årigt hf, får man så sit bevis, eller skal man vente til sygeksamen på et andet tidspunkt ? 2) Hvad sker der hvis man udmelder sig fra hf, når man mangler en eksamen, kan man får karakter ... -
Sygmelding til 2årigt-hf
ForumindlægHej allesammen, skal lige hav noget information, 1) hvis man sygmelder sig til sin sidste eksamen på et 2-årigt hf, får man så sit bevis, eller skal man vente til sygeksamen på et andet tidspunkt ? 2) Hvad sker der hvis man udmelder sig fra hf, når man mangler en eksamen, kan man får karakter ... -
mat-hjælp... (differentialligning)
Forumindlæghey... jeg skal til eksamen her på onsdag...så jeg er igang med at repetere hele pensum...jeg er gået lidt i stå i følgende opgave om differentialligninger..http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matasep04.pdf?menuid=151055opgave 4) b)er det nok at sige, at c = 2?håber på hjælp... -
teori i problemformulering, hvordan?
ForumindlægHej Jeg skal op til psykologi eksamen på tirsdag. synopsis eksam,.. Problemformulering ; Hvilke sociale problemer kan der være i forbindelse med arbejdsløshed? og dermed hvordan kan det påvirke det enkelte individ psykologisk? Hvordan kan jeg bruge Freuds personlighedsmodel som er... -
japans modernisering
ForumindlægHej.Sidder og læse til historie eksamen og er i gsng med Japans historie. Bogen hedder Japans modernisering 1853 - 1912.Er der nogle der har nogle gode noter til kilderne i bogen. Har selv noter nogle af dem (tekst1,2,4), hvis det kan hjælpe nogle? Håber der er nogle der kan hjælpe og held og lyk... -
vektorfunktioner - hjælp - mundtlig!
ForumindlægHej!Min lærer har givet os nogle hint til noget vi skal kunne til eksamen. ved ene vektorfunktioner har hun skrevet:tangenter (r’(t)=O). v og a.Er der nogen af Jer, som ved hvad hun mener med det? Jeg skal til eksamen i morgen, så vil Meget gerne vide det! og kan ikke få fat i hende!MvhOrmstrupDk -
IT C - Htx
ForumindlægHej alle,Jeg har lige et par spørgsmål til jer omkring IT C eksamen. Min lærer kunne ikke umiddelbart svare mig, og havde ikke tid til at undersøge det da han "Skulle til Odense og være censor" :-S1. Hvor lang tid varer eksamen? 20 eller 30 minutter?2. Er det udelukkende eksamensprojekt... -
hjælpe sætninger
ForumindlægHey ! ;) Jeg skal op til tyskeksamen på tirsdag, jeg går i 9.klasse, og tænkte på om der ikke er nogen som vil skrive en nogen gode sætninger til eksamen. f.eks. jeg vil gerne starte med,jeg synes at det temaet.. undskyld vil du omformulere osv.. plz hjælp. og skriv nogen tysksætninger som kan hj... -
Trekantsberegning -længde, VÆR SØD AT HJÆLPE:)
ForumindlægHej alle, håber virkelig at der er en der vil være så sød at hjælpe mig, med en enkel opgave fra et tidligere skriftligt eksamens sæt i naturfag. Det er opgave 3 på siden: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001171.pdfHvor en længde skal beregnes, udfra opgivede mål, håber der s... -
Kontrolproblem
ForumindlægHej, jeg er i gang med at løse nogle gamle eksame-opgaver som træning til eksamen, men jeg støder altid i problemer i opgaver vedr. løsningen af et optimalt kontrolproblem. Jeg har vedhæftet opgaven i word, hvis der er nogen, som kan hjælpe mig, ellers er der også link til et billede forneden. ht... -
Kontrolproblem
ForumindlægHej, jeg er i gang med at løse nogle gamle eksame-opgaver som træning til eksamen, men jeg støder altid i problemer i opgaver vedr. løsningen af et optimalt kontrolproblem. Hvis der er nogen som kan hjælpe mig har jeg sat et link til et billede forneden. http://img27.imageshack.us/img27/4953/kont... -
DIO karakter?
ForumindlægHej Tæller dio dobbelt? - Altså både en årskarakter (Altså opgaven) Samt en Eksamens karakter, hvis dio bliver udtrukket. Hvilket i mit tilfælde er 100 % , da jeg ikke havde en erhvervscase eksamen på andet år. Det jeg spørger om er: Erstatter DIO-eksamenskarakteren årskarakteren, så ... -
100 kr for fysikbesvarelse
ForumindlægHej.Er der nogen af jer, som har været oppe til skriftlig eksamen i fysik år 2005 og har fået en karakter på min. 9? Så vil jeg gerne give 100 kr. for besvarelsen hvadenten det var eksamen i sommer eller sygeeksamen.Jeg håber, at nogle vil sælge deres besvarelse. På forhånd tak. -
Mat uden hjælpemidler
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med disse opgaver?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0584SF.pdfOpgave 6: Har måske bare brug for et hint.Opgave 7: Bare det første spørgsmål.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588SF.pdfOpgave 4: Synes ikke jeg kan... -
Statistik på CBS?
ForumindlægHej, jeg har lige været oppe i reeksamen i statistik igår. Er der nogen der ved hvad de specifikke krav er for at bestå? Tæller den forberende case med i bedømmelsen eller er den udelukkende til beregning af de opgaver man får inde til eksamen? Har på fornemmelsen at det er gået udmærket til ... -
forvirret pga. fysik
Forumindlæghej alle:p som I nok ved er mange dårlig til fysik, ja, og jeg er bl.a. en af dem. så dårlig er jeg nu heller ikke, men jeg har rigtig dårlig til radioaktivitet.. jeg ved ikke hvad for nogle forsøger jeg skal fremvise til eksamen, derfor vil jeg gerne spørger jer om I kender nogen gode forsøger ...
