Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19101 til 19120 af 37418
-
Skal man gå efter gennemsnit eller fag?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg overvejer at læse medicin om 2 år, når jeg er blevet student. Jeg kommer til at have alle de fag, jeg skal bruge, bortset fra fysik på B niveau. - dette kan jeg vælge at trække op i 3.g. Men nu er sagen den, at jeg har fået 12 i fysik på c niveau, og er de... -
Emner i spansk på 3. år?
ForumindlægHej alle! Jeg ville være evig taknemlig for, om nogen eventuelt kunne huske hvilke emner, der hos jer var blevet gennemgået i spansk A på stx (enten alle 3 år, 2 af årene eller blot 3. år). Jeg er godt klar over, at det kan variere fra skole til skole, men er alligevel interesseret... -
Forberedelse til niveau A.
ForumindlægHej Alle i dejlige mennesker! Håber i nyder det gode vejr. Jeg har lige afsluttet Mat. B med udemærkede karakterer, jeg synes dog ærligt ikke at jeg har en særlig dyb viden indenfor nogle af områderne. Jeg sidder med Systimes MatB bog og tilhørerende opgave bog og løser opgaver og prøv... -
hvordan får træerne vand op igennem rødderrne?
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvad man kalder den måde træerne optager vand i rødderne? er det aktiv transport, diffusion, osmose hvad hedder det? -
mislykkes årsprøve
ForumindlægHej har bare brug for nogle gode råd går i 3g. har været til sygeårsprøve i skriftlig dansk, men det gik rigtig galt Har aldrig nogensinde haft eksamensangst el. noget får altid 7-10 i karakter pludselig blev jeg helt blank, og kunne ikke formulere to sætninger, - har aldrig oplevet ... -
parameterfremstilling
ForumindlægJeg vil gerne have hjælp til: Bestem koordinatsættet til hvert af linjens skæringspunkter med akserne. -
Trekant
Forumindlæghjælp. -
Geografi fsa
ForumindlægHej folkeeens. Jeg står her, og har geografiterminsprøve i morgen. Jeg har bare at klare mig godt til den prøve, da jeg personligt ikk selv synes at jeg har klaret det godt i de andre prøver. Spørgsmålene er nu, hvad skal jeg øvemig på? hvilke emner dukker typisk op i en geografi fsa? og evt ... -
Forskel på kronik og essay
ForumindlægHej Derude! :D Jeg har fået den opgave at skrive en kronik. Jeg kan bare ikke umiddelbart se forskellen mellem en kronik og et essay. Hvad er forskellen på en kronik og et essay? -
Kemi A Maj 2009
ForumindlægDet er angående eksamenssættet 15. Maj Opgave 1c) og 2a) 1c) det er lidt svært for mig at forklare hvordan jeg har gjort uden at bruge billeder, men hvis nogen har facitter kan i så sammenligne med mine? Jeg har fået Ravsyre : 10% , Amfolyt : 67,5% , Ravsyre - baseform : 22,5% i 2a)... -
Positiv ortogonal matrix
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til en opgave, hvor jeg skal angive værdierne c, b og a i nedenstående matrix: Sådan at den bliver positiv ortogonal. Det er klart, at den numeriske værdi af både c, b og a må være sqrt(2)/2, men hvordan kan jeg (uden at bestemme determinanten) se, hvilke fort... -
Differentialregning
ForumindlægHvordan løser man ligningen f'(x)=0 og finder monotoniforhold for en parabel? -
Terminsprøve!
ForumindlægHej! Vi skal have terminsprøve snart - matematik, engelsk og dansk! Vil bare lige vide hvad jeg kan forvente? Det ville være rart hvis i kunne fortælle mig å meget som muligt! Tak på forhånd! -
Funktionsforskrift - ?!Hjælp!?
ForumindlægHjælp! Jeg står med en aflevering og forstår virkelig ikke hvad en funktionsfoskrif er ... så plis hjælp sådan her ser opgaven ud : opstil en funtionsforskrift, der viser sammenhængen mellem længden af muren og masse af stenfyldet Murens længde i meter 2 4 6 8 ... -
Prøveeksamen Engelsk
ForumindlægHej skal op til prøveeksamen engelsk.Er der nogen der ved hvad det går ud på? Om det er svært? Og om hvad der skal forbedredes? Mvh Sasja J. -
Er der nogen der ved?
ForumindlægHej Er der nogen der kan svare mig på, om man må have sin formelsamling med til terminsprøve. Altså både til Færdighedsregning og problem? På forhånd tak for hjælpen(: -
Vil du godt?????
ForumindlægHej sp :) Jeg skal meget op til termins prøve. Er det nogen som gider bruge lidt tid på at fortælle hvordan det foregår og hvordan man kan forberede sig bedst muligst. -
finde på fejlsætninger
ForumindlægHej SP Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde på en fejlsætning til hver af disse to regler? Jeg kan ikke gennemskue det -
Projektopgave - Idéer
ForumindlægHejsa! Jeg er igang med et projektopggave med overemnet "frihed". hvad kunne delemnerne være ? er helt blank + problemstilling ? -
Det var dengang!
ForumindlægJeg har været på bogudsalg, antikvariske bøger. Fandt en opslagsbog med rentetilskrivning, 3% - 3½% - 4% - - - 6% p.a. En hel bog på ca 1 cm bare for at kunne slå de tal op, som I i dag får fra jeres lommeregnet eller CAS værktøj. Min egen logaritmetabel er fra 1965 (26.udgave/Gads forlag)...
