Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19101 til 19120 af 42009
-
Hvad kan man fremlægge om emnet?
ForumindlægHejsa :) Vi har Den Kolde Krig som emne og vi skal fremlægge 10 minutter hver. vi er 3 i gruppen! Problemet er, vi ved ikke hvad vi skal fremlægge om! Vi har valgt disse punkter at fremlægge om, og mangler 2-3 mere : -Starten "Truman-Doktrinen", "MarshallPlanen", "Europ... -
Hvordan starter jeg denne kronik?
ForumindlægJeg skal lave en kronik til den her artikel (kronik) Opgaven lyder: Julen Skriv en kronik om julen. Kronikken skal indeholde en redegørelse for de væsentligste synspunkter i Julen – et perverst forbrugsorgie (tekst 1) samt en diskussion af tekstens synspunkter herunder din egen holdning til... -
Hjælp til at finde et syre/base forsøg
ForumindlægHej SP. Vi er begyndt på emnet syre/baser og skulle valgfrit vælge at tage udgangspunkt i en syre eller base fra hverdagen. Det kunne f.eks være fra rengøringsmidler eller mad. Min gruppe valgte Eddikesyre. Jeg har brug for at have et lille kemi forsøg klar til på mandag, som omhandler eddikesyr... -
Rettelse af SSO
ForumindlægHej.Er der nogle grammatik eksperter derude, der vil tage et kig på min opgave ?Jeg HAR rettet den igennem mange gange, så der skulle ikke være så meget. -
Essay
ForumindlægHvad synes i om mit essay? og hvad kan jeg gøre bedre eller ændre? -
Hjælp og Haster
ForumindlægPraksinokopet har en papirstrimmel med tegninger. Papirstrimlen er ca. 9,14 meter lang og sidder på indersiden af den største cylinder Beregn diameteren af den største cylinder i Praksinokopet. Nogen som kan forklare hvad jeg skal gøre, sidder lidt i knibe med min blækregning. -
Æstetik - Hvordan kan fx en dåse lort være skøn?
ForumindlægHej Jeg søger på et fagligt svar om kunstopfattelseHvordan kan det være at grim kunst (fx en dåse lort, pissoir, fisk i blender) kan opfattes som æstetik om skønne?Er det fordi det sættes i konstrast til den "rigtige" kunst som er langt mere end blot sansning? -
har virklig brug for hjælp!!
Forumindlægjeg skal have lavet et opvarmnings program til i morgen... og er virklig på skideren mangler 2 sange 1 til hop og 1 til sving er der nogle der kan hjælpe mig det haster ret meget.. :/ -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle, Nogen der har lyst til at læse min delprøve 1 og 2 fra den skriftlige eksamen i engelsk, og komme med lidt feedback? Mvh. -
Fantastic tale?
Forumindlægguys, need heeeeeeeeeeeeeeeeelp! :-) skal svare på et spørgsmål, men har ingen idéer om hvordan, kan ikke rigtig finde de rigtige ord frem.. spørgsmålet lyder på: What is a Fantastic Tale? -
Spørgsmål til en jounalist?
ForumindlægGodaften allesammen ;) Jeg ville bare spørge om, hvad man kunne spørge en jounalist om? Det er sådan at der kommer en jounalist ud på vores skole imorgen.:) -
Det offentlige forum?
ForumindlægDet offentlige forum betegnes mere som de sociale medier, nettet generelt osv ikke? -
kunsten at græde i kor
Forumindlæganalyse og fortolkning til bograpport, søges desperat... -
skal aflevere om 2timer XD
Forumindlæg4. Hvordan skal det danske samfund og vores velfærdsmodel indrettes så vi står os godt i en globaliseret verden? lyder måske som et simpelt spørgsmål, men jeg har problemer med at få svaret på det :! -
ArGH HJÆLP med at finde pointen på historien
ForumindlægHej ærede studie portal medlemmerjeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive studenteropgaven fra maj/juni 2004. Opgaven hedder "Sand", og mit problem er at jeg ikke kan finde meningen med den historie og finde frem til en god fortolkning.Håber virkelig på jeres gode hjælp. -
linær vækst
Forumindlæghej, jeg håber på at kunne få lidt hjælp til nedestående opgave: to funktioner er givet ved f(x) = x + 200 og g(x)= -3x+600 bestem førsteekoordinaten til skæringspunktet mellem graferne for de to funktioner. Hvordan gør jeg ? -
Der findes grundlæggende to slags mennesker
Forumindlægjeg har et essay for om at der grundlæggende findes to slags mennesker.jeg har skrevet lidt, men føler lidt der mangler noget. har meget brug for hjælp, i må meget gerne skrive hvad i syntes og give nogle forslag:-) Der findes i grundlæggende to slags mennesker. Et menneske der bygger op,... -
Monotoniforhold
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal bevise monotoniforhold (i ca. 15 min.). Derfor vil jeg høre hvilke sætninger, der vil være relevante at bevise? Tak på forhånd. -
ting til skr. eksamen i dansk.
Forumindlæghej - jeg tager følgende ting med til eksamen i skr. dansk i morgen.Gads lille LeksikonPolitikens ordbog med etymologiFremmedordbogSamfundsLexSociologibog (samfundsfag)Etik (religion)Hvad vil i mene at jeg mangler? -
Delopgave der volder problemer!
ForumindlægJeg sidder med en afleveringsopgave, der består af 3 delopgave. Den sidste lyder som følger: "Diskutér om den danske velfærdsmodel gør borgerne til ofre (bilag C)" Det lyder jo i og for sig ikke så indviklet, men når man så læser bilag C, kan jeg simpelthen ikke udlede noget om, at folk...
