Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 19141 til 19160 af 28984
-
hvilken uddannelse vil i tage?
ForumindlægHej!Som sagt er jeg blevet student... mmmmm... dejligt...Jeg har taget et sabbat år, hvor jeg så arbejder...Men jeg vil gerne videre i systemet, men men som alle andre unge, ved jeg ikke helt rigtig hvad jeg vil være...Er der nogle der ved hvad de vil være? Hvilken interesse i og engagement har m... -
Eksamenssæt Engelsk B
ForumindlægHej! Jeg skal til terminsprøve i skriftlig Engelsk B om lidt. Derfor håbede jeg på, at nogen herinde vidste hvor, man kan finde gamle eksamenssæt henne på nettet, evt. fra 2011 så jeg kunne øve mig lidt. Jeg har prøvet at kigge herinde, men det ser ud til, at det kun er opgavebesvarelserne ... -
Skabelon til rapporter
ForumindlægHejEr der nogen, der har en god skabelon til rapporter? -
Børsmægler efter STX/HHX
ForumindlægHej alle :) Jeg overvejer i øjeblikket, om jeg skal vælge HHX eller STX. De lyder begge tiltalende, dog har jeg STX som general favorit, ikke på grund af fagene eller den slags, men dem på STX plejer at få et bedre gennemsnit. Nu har jeg så siden jeg var ganske "lille" ønsket mig ... -
Hjælp til Statistik aflevering
ForumindlægHej Er der nogle som kan hjælpe med en statistik aflevering? Hjælperen får en gave fra mig i form af 3 "rigtig god og dyr"flasker rødevin. ?? -
Integralregning
ForumindlægHejsa. Jeg skal finde arealet mellem forskriften f(x) = x^2 + 2x, området er afgrænset af grafen for f, samt x-aksen og linjerne x = 3 og x = 6. Jeg har forsøgt følgende: ∫(x^2+2x)dx med en højre grænse på 6 og en venstre grænse på 3 Jeg har fået arealet til 9, kan det passe? -
Tyrkiet
Forumindlæger der en der kan hjælpe mig med en god side hvor jeg kan finde nogle gode fakta om Tyrkiet?jeg mangler oplysninger om værdier og normer, omgangsformer, tidsopfattelse og erhvervsstruktur? håber der er en der vil hjælpe mig for de sider jeg har været inde på står der ikke noget, og heller ikke i ... -
dansk stil
ForumindlægHej.. jeg går i 10 kl, og i mine danske stile får jeg næsten altid ni. Imorgen skal jeg til prøve i dansk stil, og kunne virkelig godt tænke mig at få 10 eller højere. Jeg vælger somregel altid de emner hvor jeg skal debattere nogle forskellige holdninger, synsvinkler osv. sammen med mit eget. Me... -
EøB Eksame (Gym)
ForumindlægHejHer den 31. skal jeg så op i erhvervsøkonomi. Et fag, hvor eksamenspensummet ikke er mere end omkring de 200 sider. Men spørgsmålet er, hvordan man rent faktisk går op til en EØ-eksamen og hvordan hele eksaminationen kommer til at forløbe… Jeg håber, at I kan guide mig igennem til, hvordan jeg... -
polykrates' ring og Polyb "forfatningernes kredsløb"
ForumindlægJeg er på meget bar bund på disse tekster nogle der kan fyre nogle ting af til disse tekster, der kan hjælpe en med at snakke i 20 min om dem :D -
Afsnittet Diskussion
Forumindlæghej jeg er lidt forvirret angående dette emne. Min lærer siger at mine afsnit om teori og resultatbehandling er til et 12-tal men jeg går altid 100% i sort når jeg så når til afsnittet diskussion. jeg har fået af vide, at man skal diskutere resultaterne man har fundet, hvilket jeg ikke forstår.... -
Forberedelse til mdt. engelsk
ForumindlægEksamen er lige rundt om hjørnet, og jeg vil til at forberede mig. Men hvordan kan jeg forberede mig udover at læse pensum og lave en disposition?Skulle meget gerne op og nå 11 eller 13 :)På forhånd tak. -
eksempel på eksamens opg. niveau-A
ForumindlægSkal op på fredag i EØ niveau-A, nogen som ligger inde med en eksamens opgave?i så tilfælde, må i gerne sende den til [email protected] nemlig være rart at vide hvordan opgaven formuleringen ser ud.. -
høj karakter?
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie d. 19 og det er min sidste eksamen. Jeg har nok over 400 ns, som skal læses og jeg stræber efter et 10-tal. Mit spgm lyder:Hvordan foregår eksamen HELT PRÆCIST? Og hvordan kan man bedst forberede sig derhjemme? Synes nemlig der er mange ting og det er især det med kild... -
nogen der gider at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDiese Geschichte handelt von einem Junge, wie aus Amerika kommt und geht zurück nach Deutschland, Hamburg. Seine Eltern warten für ihm in Hannover. Immerhin hat er kein Lust zu hause gehen und deshalb verändert er sein Absicht. Er ist mit einem Zug und hat ergattert ein Abteil für sich all... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i engelsk.(Gymnasiet, matematisk linje, højt niveau)Og så ville jeg lige høre om der har nogle gode råd hvordan man forbereder sig bedst.Og hvad det er godt at komme ind på til selve eksamen, osv.Mvh. Anna -
tabuetik
Forumindlægnogen der kunne tænke sig at give mig en kort definition af begrebet? gerne hurtigt -.- -
oplæsning ved dansk eksamen
ForumindlægNår nu jeg skal til dansk eksamen på mandag, skal jeg jo læse et selvvalgt stykke op fra den tekst, som jeg trækker. Skal det være et sammenhængende stykke, eller må det være flere forskellige steder i teksten? Og skal man starte eksaminationen med at læse op? Har hørt lidt forskellige meninger o... -
hvad er det man egentlig gør her? (integralregning)
ForumindlægFølgende opgave. en funktion f er givet ved f(x)=5/x +6x2 , x>0 bestem den stamfunktion til f hvis graf går gennem punktet p (2,3) JEG SØGER IKKE HJÆLP TIL HVORDAN MAN LAVER DEN: Jeg har fundet stamfunktionen, og så har jeg løst den ved at bruge punktet (2,3) til at solve: fsolve(F(... -
Digtanalyse
ForumindlægHej. Sidder og arbejde med noget digtanalyse og kom til en linie som betyderNatten er hvid og lang ? hvad betyder ?
