Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19161 til 19180 af 114953
-
hvordan kommer jeg op i fuld pensum??
ForumindlægEftersom mine årskarakterer er meget lavere end de karakterer som jeg ved, at jeg kan score til eksamen, vil jeg gerne op i fuld pensum så jeg kan få slettet årskaraktererne. Tilfældet er ekstremt i engelsk, her er karakteren 00 og 03, hvor jeg sidste år på B-niveau fik 9 til eksamen. -
Chi i anden test, opgave
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe eller forklare, hvordan følgende opgave var stx mat b eksamen skal løses? Det drejer sig om opgave 11 Link til opgavesættet: http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg er igang med et KVUC kursus matetik B. Jeg søger hjælp, gerne af en der har et fint forholdtil Nspire og/eller Geogebra. Jeg bor i Albertslund. Er jeg så heldig at du har tid/ lyst?..jeg har prøve eksamen i uge 43 og eksamen 7/12 2016. Bedste hilsner Elena -
kemieksamen
Forumindlægog tilsidst... hvis der er nogle der ligge inde med nogle gode retningslinjer for kemi eksamen på b-niveau må i meget gerne komme med dem:) jeg mangler lidt en ide om hvordan denne eksamen foregår, og hvad der er godt at lægge vægt på... så endelig, kom med jeres tips og gode råd:) tusind tak -
Hjælp til oplæg
ForumindlægHej. Jeg skal til Eksamen i Samfundsfag på B niveu(mundtlig) Men har aldrig set hvordan opgaven kunne se ud. Så er der ikke nogen der har et oplæg eller kender et sted, hvor man kan se et oplæg til en sådan mundlig eksamen? Vi har aldrig fået et af vores lærer nemlig så vi ved ikke hvad vi ... -
Porters Five Forces
ForumindlægHej, Er der en eller anden der kan give mig en forståelig forklaring på Porters Five Forces? For er ikke helt sikker på at jeg forstår forklaringen i hverken Afsætning A eller Afsætning B bogen. Skal til eksamen i AØ i morgen formiddag, og det nok rimelig vigtigt og have fattet hvad det går ud ... -
Eksamensnart
Forumindlæghej. jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har svar fra den skriftlige eksamen i matematik på b-niveau stx sidste år i maj måned. altså år 2007? det ville være rart, hvis man kunne sende den til mig. jeg skal nemlig snart til eksamen og jeg sidder her og kigger på en masse matematik opg... -
dumpet i engelsk
ForumindlægHej... Jeg har et problem her, jeg vil studere sociologi, hvilke kræver engelsk B. Jeg har fået 7 i mundtlig eksamen, men i skriftlig eksamen gik det galt...jeg er dumpet... Kan det have noget indflydelse på min optagelse, da jeg nemlig har fået 7 i mundtlig?? eller gælder skriftlig også??? M... -
logistisk vækst
Forumindlægsidder lidt med håret i postkassen, skal til mat eksamen på mandag, og har siddet og kigget på logistisk vækst RIGTIG lang tid nu, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad det egentlig går ud på, og hvad man kan sige til det. mit eksamens spørgsmål hedder: Lineære differentialligninger y'=k*... -
hjælpelærer
ForumindlægHej Jeg er i gang med matematik på B-niveau i Aalborg. Jeg skal til skriftlig eksamen den 12. december, men er slet ikke parat endnu, og har derfor brug for en hjælpelærer. Forestiller mig, at vi mødes et par gange om ugen frem til eksamen, enten på cafe eller hjemme hos mig. mvh. Maria. -
Har brug for engelsk teskter
ForumindlægHej derude! :) Jeg har fået at vide at jeg skal op i mdt. engelsk, så jeg jeg har brug for at øve mig inden eksamen. Jeg har som sagt Engelsk på B, niveau så mon ikke der var en af jer der havde nogle tekster om Travelling, eller British class society som jeg evt. kunne få og lege eksamen med... -
Bestemt integral i hånden
ForumindlægHej, hvordan vil man beregne opgave 6 her: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MAT_B.ashx Jeg skal til Matematik B skriftlig eksamen på... -
Matematik beviser
ForumindlægHey Nation :) Til alle de der skal op til mundltig matematik A eksamen: Jeg tænkte på at oprette en tråd , hvor vi kunne dele links til videoer/noter/dispositioner, som er særligt nyttige når vi skal læse op til de spørgsmål, som vi kan trække til eksamen. Umiddelbart har jeg en hjemmeside: www.f... -
Disposition
ForumindlægHej Skal til snart til kemi b eksamen, og vi kan trække alle de forsøg vi har lavet gennem de sidste to år. Jeg har tænkt mig at lave en disposition, er der nogle som har erfaring med hvordan man laver den så struktureret som muligt? Eller måske ligefrem han en "type opskrift" ? Gener... -
Plagiat i SRP/SOP
ForumindlægHej Jeg var op til en mundtlig eksamen, hvor jeg skulle forsvar min sop. Til eksamen viste de mig en opgave der lignte min nogle steder. Jeg sagde at det var tilfældigt Jeg har ikke snydt under opgaven. Min opgave omhandler enigma og jeg skrev i matematik A og idéhistorie B. Ved ikke om jeg ba... -
integration
ForumindlægHej. Hvordan integrerer man følgende : f(x)= kvadratrod (ax+b)får det til (2/3a)*ax+b*kvadratrod (ax+b).... men det synes jeg ikk rigtig kan passe.. her har jeg valgt t = ax + b og dt = a -
Reducere
ForumindlægJeg skal reducere dette udtryk men har nogle problemer med den nogle som kan hjælpe så jeg kan forstå hvad jeg skal . På forhånd tak :) (a - 2*b)^2 + (2*a + b)^2 - (a + 2*b)(a - 2*b) -
Engelsk eller Tysk?
ForumindlægHejsa, Jeg går i 2.g og skal snart vælge et fag at opgradere (eller et valgfag). Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at benytte mig af 1,03 -reglen, eller hvad den nu kaldes, hvor man kan gange sit snit med 1,03. Derfor vil jeg gerne opgradere et B-fag til A, for at få 5 A-fag. Mine B-fag er ... -
Matematik: Hvordan skal de regnes ud?
ForumindlægForstår virkeligt ikke de her opgaver? Hvordan regner man dem ud? .. Tak på forhånd :) Opgave 1. Tegn uden brug af støttepunkter linjerne med følgende ligninger (Udnyt betydningen af a og b): a) y = 2x + 1 b) y = ½x-3 c) y = x+4 d) y = 3x Opgave 3. En linje har ligningen y ... -
HF? Nogle, der har gået/går på - 2-årigt hf eller har godt kendskab til hf generelt?
ForumindlægHej alle. Jeg har nogle spørgsmål, da jeg snart starter på et 2-årigt hf. Jeg er inde i, at man skal op i fuldt pensum.. Det er fx. Disse fag: Dansk: mundtlig og skriftlig Engelsk: mundtlig og skriftlig Kultur og samf gruppe (KS) mundtlig Matematik mundtlig og skriftlig Naturvidenskabelig fagg...
