Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19161 til 19180 af 37418
-
Hjælp til F/K-test til imorgen. HASTER!!!!!
ForumindlægJeg har en test om krystallisering imorgen, hjælp det haster!!!!!!!!!!!!!!! Er det her godt nok? Jeg skal fortælle om 2 måder, neutralisation og metal i syre, har fortalt om neutralisation og ved ikke hvordan man kan skrive det med metal i syre. Her er det jeg har skrevet om Neutralisation.... -
eksponentialfunktion!? afstand mellem y-værdier
ForumindlægHej jeg skal finde afstanden mellem to bropiller. jeg har en ligning f(x)=93*e^(-0,008x)+42*e^(0,008x)-122 jeg ved at bropillernes højde er 13 m det burde være nok, men jeg har lige vedhæftet opgaven som pdf for sikkerhedssskyld. hvis jeg tager den som eksponentialfunktion ved jeg at je... -
SRP emne biologi
ForumindlægHej, Jeg er meget i tvivl om et emne til min SRP. Jeg ved at det ene fag skal være biologi B og så kan jeg vælge mellem samfundsfag A og engelsk A. Jeg er ret ligeglad med hvilken af de to overstående fag jeg vælger som anden fag, men jeg ville gerne have nogle forslag/kommentarer til forsk... -
omdrejningslegemer opgaver
ForumindlægHejsa Allesammen, Nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i dette matematik projekt? nogen derved hvilken formel man skal bruge? tak på forhånd. se vedhæftet fil -
Åh nej?? Hjælp hurtigt
ForumindlægTil den tyske skriftlig terminsprøve er der så kun én opgave man skal skrive om, altså et emne alle skriver om? Ikke lige som i dansk hvor der f.eks er 6 emner man kan vælge at skrive i mellem?? -
Grammatikopslagsbog, hvad er det?
ForumindlægHej :-) Jeg skal til engelsk terminsprøve(skriftlig) i morgen, der står på papiret, at vi må bruge grammatikopslagsbog efter lyttedelen, men hvad er en grammatikopslagsbog? Kan man printe sådan en? Hvordan ved man om man må bruge den, hvis man... -
Forståelse af spørgsmål
ForumindlægHvordan skal dette spørgsmål forstås helt præcis? a) Udtræk fra Danmarks Statistikbank befolkningsfremskrivning 2013 til 2050 hvor det samlede folketal fordeles på henholdsvis o Oprindelsesland: vestlige, ikke-vestlige, Danmark o Køn: kvinder, mænd Skal der laves to tabeller med oprindel... -
har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej ved at der er mange sprørgsmål men de er virkelig vigtige, så kan nogen være flink ved at hjælpe mig? tak på forhånd -
Hvad er erhvervscase?
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at starte på hhx efter sommerferien, men er der lige nogen som vil forklare mig hvad erhvervscase er? -
Trekanter
ForumindlægDen sidste opgave kan jeg ikke komme videre i. Jeg ved, at: vinkel C = 82/4 = 20,5 sidelængde CE= sidelængde BC = 20 cm men, hvordan kan jeg finde vinkel E, så jeg kan udregne DC/e? :-) -
Lommeregner til MAT-A + videregående?
ForumindlægHej... I hvor høj grad bruger man lommeregnere på MAT (a niveau) og videregående matematiske uddannelser, fx matematik-økonomi eller bare polit, og kan det anbefales at investere i de dyre modeller med cas og grafregner, eller er en helt almindelig TI til 200 kroner ok, og så kan resten ellers kø... -
Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?
ForumindlægHej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ... -
matematik b
Forumindlægligningen x^2 - 8*x + 15 = 0 hvordan bestemer man diskriminaten og løser ligningen???? -
Ligning
ForumindlægKan ikke få denne ligning til at gå op: 275000= 12500x +156000 jeg får x til at blive 34,48??? og det kan ikke passe når man indsætter det i x plads -
Hvad må man konkret have med til forberedelsen til mundtlig Mat A?
ForumindlægJeg har forstået, at man må have alt, der downloaded på ens computer med i forberedelsen til mat A mundtlig, + noter, bøger og andet ikke-internetsafhængigt. Er det rigtigt? Kan man i så fald godt downloade en video, der gennemgår et bevis, til brug i forberedelsen, uden at komme i problemer? -
Redegør vektorer
ForumindlægHvornår har jeg redegjort nok? Hvad skal jeg tage med? Redegør for vektorer. -
Newtons universelle gravitationslov
ForumindlægEr Newtons universelle gravitationslov "kun" en approximation? -
Krigstid - hvad skal jeg snakke om?
ForumindlægHej, Jeg har trukket "krigstid" som overemne i dansk, men jeg aner ikke, hvad jeg kan snakke om. Jeg frygter, at jeg vil gå for meget over i historie, hvorfor jeg godt kunne bruge nogle idéer. Det ville være alletiders! :) -
Kortfilm om danskhed?
ForumindlægHar du en idé til en kortfilm om danskhed? Jeg har trukket kortfilm-danskhed til 9. klasses afgangsprøve i dansk. Keep in mind, det skal være en kortfilm og ikke en dokumentar (rigtig mange, inklusiv biblioteket faktisk, har givet mig forslag til dokumentar-film). Vi har set én i klassen, som han... -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E...
