Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19181 til 19200 af 321608
-
Digt af Harald Herdal
ForumindlægJeg har lige brug for en forståelse til en del af Det Frugtbare Had, som er skrevet af Harald Herdal. Hvad betyder, eller hvordan fortolker man der her: "Jeg hader folkekøknets hovne personale, den dumme kassererske der tog mine avtalte småpenge, med en bedrelønnet dumme foragt." og ... -
En, to tre nu!
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig, der er nogle opgaver jeg ikke svare på. Som hovedafsnittene mere end antyder, falder romanen i 3 dele: ”A: 1,68”, ”B: 0,22” og ”C: 0,00”. Hvad kan disse tilsyneladende kryptiske overskrifter betyde? Hvilken pointe kan den... -
mutant allelen
ForumindlægHej, nogle der kan hjælpe med dette spørgmål? Hvilken mutationstype er der tale om og hvilken betydning har mutant allelen for det protein det koder for? Jeg ved , at der er tale om deletion.. -
Betaling for uddannelse i Danmark?
ForumindlægJeg hørte her til morgen i TV-avisen, at Dansk Folkeparti er kommet med et lovforslag om, at unge som tager en akademisk uddannelse i Danmark skal forpligtes til at arbejde i Danmark. Dette skal forstås således, at hvis jeg tager en cand.polit i Danmark, så skal jeg enten arbejde i Danmark i en å... -
Diskussion
ForumindlægDet er min erfaring fra forummet, at der er mange som gerne vil diskuttere dansk politik, USA’s udenrigspolitik m.v. Jeg har nu oprettet et forum til dette, da jeg har fundet det upraktisk at man skal diskuttere forholdene i Mellemøsten, USA’s udenrigspolitik de sidste ti år osv. i et forum, der ... -
Ytringsfrihed
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig. Hvad synes du om ytringsfrihed, skal det forbydes eller blives som det er. Og begrund! :) Fortsat god dag! -
Oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægHej Jeg har noget på dansk, som jeg så skal oversætte til tysk. Dette har jeg så prøvet på, men jeg tænkte på om der var nogen, som lige kunne tjekke det igennem, og se om jeg har nogen fejl? Og hvis i har tid, fortælle hvad fejlen så er. Tak på forhånd DANSK: Brødrene Grimms eventyr Med K... -
apppelformer
Forumindlægplease hjælp 2. Kom med eksempler til case I skal komme med et eksempel til hver af appelformerne til følgende case. -
Nazister :)
ForumindlægHvilke grunde kan der være til, at nazisternes forfølgelse af jøder endte i et folkedrab? -
optimering/max el. min!!!!??
Forumindlæghej er der nogen der kan fortale mig hvad er forskellen mellem optimering og maksimum/minimum er (i sammenhænge med differentielregning)??? -
hvad er kromosomer
Forumindlægjeg håber at nogen kan hjælpe mig da jeg ikke forstår det -
krigen i 1864 (2.slesvigske)
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvilke føler krigen i 1864 (2.slesvigske) fik? -
Kollektivisme
ForumindlægHej, nogen der kan komme med en uddybende forklaring på, hvad kollektivisme og hvilken betydning det har for kulturmødet? På forhånd mange tak. -
HJÆLP?! Hvad var apartheidlovene til for?
ForumindlægHvad var apartheidlovene til for, hvad var det? Synes ikke jeg kan finde et konkret svar, her på nettet! HJÆLP MIG!! Laura -
Brøk til procent | Matematik formelsamling
KompendieNår man har en brøk og skal omregne til procent, skal man gange brøken med 100 %. Man får derefter et kommatal, angivet i procent, som resultat. Eksempelvis som på en formel for procent ser således ud:Herunder kan du indsætte en brøk i lommeregneren, og udregne den procentdel som brøken svarer t... -
Opgave fra 1924
ForumindlægJeg har et problem med denne opgave, tror ikke det bliver matematikken der bliver problemet, men kan ikke tolke hvad der menes med opgaven. Den lyder som følger:Find mig, Agnes, i en Fartet Tal, hvoraf den halve Partminus 17 er en hellagt til Tallets Femtedel.Jeg ville gerne kunne skrive opgaven ... -
Bryde Social arv i det senmoderne samfund?
ForumindlægHej:) Jeg skal diskutere med udgangspunkt i Pierre Bourdieus teori om habitus mulighederne for at bryde social arv i det senmoderne samfund??? Er der nogle der kan hjælpe mig med at stille bourdieu op for giddens og ziehe (måske bech?) -
Statistik på rational choice teori?!
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et link e.lign. til en statistik, der viser, at folk vælger efter rational choice-teorien?! Kan slet ikke finde noget, men man må jo have lavet den teori på baggrund af et eller andet! -
en funktion
ForumindlægEn funktion er givet ved y= 435*x^2,56 a) Bestem , hvor mange % y vokser når x vokser med 11%.Jeg ved ikke hvordan jeg skal finde det, så derfor jeg håber at i kan hjælpe mig. -
Hel klasse klage over årskarakterer?
ForumindlægJeg går i 1.g og afslutter nu fysik på C-niveau. Jeg kan ikke et ord fysik, og er heldigvis sluppet for at skulle op i det. Vores fysikundervisning har gennem hele året mildt sagt været elendig, og jeg opgav den første time og har siden da siddet nede på bagerste række og tegnet i fysiktimerne. D...
