Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 19241 til 19260 af 44012
-
Hæfte/bog med tysk grammatik
ForumindlægHej, jeg søger et lille hæfte/en bog med den mest væsentlige tyske grammatik, der vil være egnet til at lægge i ens taske. Hvis du ved, hvor man kan finde sådan en, så skriv venligst butiksnavn/internetadresse herinde. På forhånd tak. :) -
cuando-problem
ForumindlægDerfor grinede Blanca, da Pedro fortalte hende den. Jeg kan simpelthen ikke få dannet ovenstående. Nogen der har et forslag? mit lyder noget lign: Por esto Blanca reía cuando Pedro la contaronlo Nogen der har et forslag? -
Nogen ideer?
ForumindlægNu bliver jeg student lige her om lidt, og jeg har valgt at tage et sabbat år næste år. Da jeg desværre ikke kan slappe af på sofaen et helt år, bliver jeg jo nødt til at lave noget, og det oplagte er jo at arbejde :P Efter mit sabbat år har jeg tænkt mig at læse sprog og kommunikation, og jeg v... -
Amerigos rejsedagbøger?
ForumindlægAmerigo er som kendt geograf den der gennem sine opdagelsesrejser erkendte at der var tale om et nyt kontinent - altså at det land Columbus havde fundet var Amerika som det derefter kom til at hedde. (efter Amerigo) I Amerigos rejser langs den brasilienske kyst (sydafrika) beskriver han i sin d... -
Habla
ForumindlægJeg skal Indsæt den korrekte form i præsens af verbet (udsagnsordet) hablar: I de her sætninger: Tú __________mucho. Ella_________catalán. Nosotras_________también. Ellos____________danés. Vosotras también_________danés. Yo__________español Los daneses______________espa&ntild... -
Historieopgave
ForumindlægHej med Jer. Jeg skal meget snart i gang med min historieopgave og står lidt blank angående hvad det er jeg skal skrive om. Jeg må selv bestemme hvad det skal være, dog skal hændelsen være sket i tidsrummet fra og med 1700-tallet til i dag. Tilsvarende skal jeg opstille en problemformulering til... -
økonomier
ForumindlægEr der nogen der har en liste over de lande der har haft store økonomier gennem historien? fx var England det rigeste land i 1800-tallet og Tyskland i starten af 1900-tallet. Østrig og Frankrig var i 1700-tallet.. håber nogen vil hjælpe! -
Lette tyske bøger
ForumindlægHej! I 9. klasse læste jeg sådan nogle okay lette bøger på tysk som jeg havde lånt på skolebiblioteket. Det var sådan nogle A3-størrelse bøger hvor man undervejs i bogen kunne vælge om man ville fx gå til side 4 eller 6 og så bestemte man selv historiens udfald. Nogle der ved hvad de hedder? :) -
stil tjek
Forumindlæghejsa. Nogen der har lyst til at se min stil igennem? Bare for at have en fornemmelse af den ikke er helt håbløs. Skriv din email så sender jeg den (: mange tak på forhånd! -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej :) jeg mangler lidt hjælp til at rette min aflevering. hvis nogen gider hjælpe mig ville det være rigtig skønt! har selv rettet i den men kan ikke finde flere fejl nu. -
gode råd
Forumindlæghej :) en der ved hvordan man kan få et højere snit på omkring 8,8 eller 9,0 hvis mit snit ligger på 3,3 og kan det lade sig gøre? -
Dansk-Engelsk ordbog
ForumindlægNogen der kan anbefale en dansk-engelsk ordbog på nettet?Jeg skal lave en engelsk oversættelse, og jeg kan desværre ikke finde min ordbog! -
Blodtypebestemmelse
ForumindlægHej med jer,Jeg har for en gangs skyld et ganske let spørgsmål..Hvad hedder det "blodtypebestemmelses-kort" man bruger til at bestemme sin blodtype??Lille, men vigtig detalje ;-) -
Hjælp til oversættelse af to sætninger.
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med at oversætte disse sætninger? Jeg er ret meget i tvivl. Det drejer sig om følgende: Tidligere eksisterede mobning kun i skolerne, men nu kan ingen føle sig sikker nogen steder. Nogen har sendt ham anonyme beskeder på mobiltelefonen. -
Opgaver i Hastighed
ForumindlægHej...Håber i kan hjælpe mig med fælgende opgave:Hvade r hastigheden i km/time af en krikand på træk?Er det realistisk? - Sammenlign med en formel 1-racer, et lille privat fly eller lign.Krikæmder paa Træk = 110 m pr. Sek.På forhånd takBjarkee -
Terminsprøve 2012
ForumindlægHej alle. Jeg var oppe i Engelsk terminsprøve (skriftlig) idag, hvor jeg i 2. del skrev om det at være udsendt i krig. Hvad tænker i at i ville give denne opgave, kritik, ros? Har en fornemmelse på et stort 7 tal men er godt nok ikke sikker. Anyways opgaverne lød: 1. Noget med at beskrive me... -
Pleas alle sammen hjælp
ForumindlægHej alle sammen håbe en af gider at rette min oversættelse -Cuántos tienen en vuestra familia? -Mis padres están divorciados, pero ambos se han cascado de nuevo, y ahora tengo una familia más grande. Cuando mis padres estuvieron divorciados, sólo tuve diez anos. Le... -
catgut
ForumindlægHej er der nogen, der ved hvad catgut bliver brugt til? Tak på forhånd. -
Nogen, der lige hjælpe mig med nogle sætninger?:)
ForumindlægSayra es una chica hondureña que/quien junto con su padre y su tío quieren viajar a Los Estados Unidos donde la familia del padre vive (flertal?) Casper continúa el viaja con Sayra y construyen una relación particular. Sayra se siente seguro cuando está ju... -
rejsesteder efter 3g?
Forumindlæghej! hvad skal/ gjorde I efter 3.g? er interesseret i at høre om feriejobs i udland eller rejser eller et eller andet? :)
