Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19281 til 19300 af 34503
-
4 parti system...
ForumindlægHar ledt og ledt nogle der har en tegning over det gamle 4 parti system? Og er der nogle der har været oppe i synopsis eksamen i samfundsfag B som har nogle gode råd? smiler -
Navngivning af et hexapeptid
ForumindlægHej har en eksamens opgave hvor jeg skal navngive et hexapeptid ud fra dens aminosyresekvens. Den er regnet fra dens c-terminal --> CFKMRA Cystein-Phenylalanine-Lysine-Methionine-Arginine-alanine Tak :-) -
elasticitet
Forumindlæghej. jeg skal snart op til en skr. økonomi-eksamen uden hjælpemidler. Er der nogen der kan en god og nem definition af hhv. efterspørgsel-, krydspris-, indkomst- og udbudselasticitet? -
Lineær programmering
ForumindlægHej alle i kloge hoveder:) jeg skal op til mdt.matematik eksamen på onsdag, og der skal jeg kunne redegøre for Linær programmering og følsomhedsanalyse. Jeg vil virkelig gerne om i kunne hjælpe mig med hvordan jeg skal gribe dette an.? på forhånd tak! -
Ilt bindingskurve
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i biologi B i morgen, og forstår virkelig ikke iltbindingskurven og dermed bohr effekten. (Side 136 i fysoligi, fra molekyle til individ) Har virkelig brug for hjælp! -
Tema til forskellige tekster?
ForumindlægSkal til eksamen imorgen og kunne godt tænke mig et hurtigt svar på følgende: Hvad mener i er temaerne i disse værker? Medea Homer; Odysseen Herodot; Kong kroisos Symposion -
Klage
ForumindlægHej. Jeg har netop overstået min eksamen i oldtidskundskab. Jeg er meget utilfreds med min karakter. Jeg er ikke utilfreds med selve eksaminationen, eller undervisning generelt. Jeg er udelukkende utilfreds med den karakter, som jeg fik. Jeg har 10 i årskarakter, og fik 02 til eksamen. Jeg mene... -
"Moll magee"
ForumindlægHejsa har forebredt mig som sindsyg forinden min engelsk eksamen, og har alle tekster samt noterne i dem på plads, pånær en. Nemlig Moll magee, nogen der evt kan hjælpe? -
Haster ...
ForumindlægEr der nogen som der kan hjælpe mig med at forklare opbygningen af et triglycerid? Skal kunne det til eksamen på fredag, men fatter ikke mine notater vi tog den gang vi gennem gik det ;/ -
HASTER !
ForumindlægHej. Skal til eksamen i fysik B-niveau. Ville høre om nogen lå inde med nogle rigtig gode noter ? P l e a s e ! -
HJÆLP den afledede funktion!
ForumindlægHej alle sammen Plz help me, den er opgave er virkelig en dræber, jeg øver mig til eksamen! Man skal beregne den afledede funktion se dokumentet PLease Help På forhånd tak! -
Aeneas vs. homerske helte
ForumindlægHaster da jeg skal til eksamen senere i dag... Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde forskelle og ligheder mellem heltene Aeneas fra Vergils Aeneade og de homerske helte (Achilleus + Hector) -
HASTER MEGET :)
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i engelsk og har trukket en tekst af Truman Capote "A Tree og Night" ! Men forstår ikke pointen i den .. Nogen som kan hjælpe? Please :) -
hvordan er det nu lige det er??
Forumindlæghvad tid siger man Herodot nedskrev illiaden? repetere mine notater til eksamen i morgen og har flere forskellige bud kan jeg se? arkaisk? klassisk? gemetrisk? -
Analysemodeller
ForumindlægNogle der har de forskellige analysemodeller til dansk?altså fremgangsmåden til sange, noveller osv. Har søgt herinde men fandt kun lidt, til modellerne. Håber nogle har dem, da jeg skal til eksamen i morgen: -
Hjælp
ForumindlægJeg skal til mediefags eksamen i morgen , er der nogen som kan fortælle mig noget om hvad jeg kan sige. Eller er der nogen som har nogen notater eller ligende eller modeller ? Tak. Thorbjørn F -
vækstmodeller hilfe
Forumindlæghey.. tænkte på om der var en der kunne fortælle lidt om det her emne , og hva der er godt at sige til eksamen, hvad går linære - eksponentiele - potensmodeller ud på. stille det på en eller anden måde op. ville være en stor hjælp for mig. h.Michael -
"HJÆLP" dokumentar analyse
Forumindlæghey jeg er list lost i hvilket fag jeg skal skrive mit problem ... Men jeg skal til Mediefags eksamen i morgen og er ikke sikker på hvad jeg skal og ikke skal sige ... Skal op i Kortfilm eller Dokumentarfilm. -
Kursskiftet 1949 - DK sikkerhedspolitik
ForumindlægHej sidder og skal op til SA eksamen. Men kan ik finde en tekst om DKs sikkerhedspolitiske skifte i 1949. Har prøvet at google det men gav ik rigtigt noget.. Så tænkte på om nogen kunne opridse det her? -
Rentesregning og eksponentiel vækst??
ForumindlægJeg skal i en af eksamens opgaverne " Gøre rede for den eksonentielle vækst og dens anvendelse i rentesregning", men jeg kan altså ikke lige se hvordan de to ting hænger sammen???
