Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19321 til 19340 af 37418
-
Hvad betyder redegørelse.
ForumindlægHvad er redegørelse og vurdere? Har meget svært ved samfundsfag og skal op til det på mandag men ved ikke hvad de ord betyder kan nogen hjælpe ? -
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
kulbrinter
ForumindlægHey.. er der noen som har lyst til at hjælpe mig med nogle notater til kulbrinter.. det handler om liv eller død... så.. HJÆLP....PLEACE -
Filosofi på MN
ForumindlægJeg skal næste år prøve kræfter med dette fag :) Hvilket jeg glæder mig rigtig meget til - men hvad kan man forvente? Er lidt bange for at jeg ved mindre end de andre, og vil ikke starte et fag og være "dummere" fra starten.. Nogle gode bøger at læse over ferien? -
Hvor finder man gamle eksamensopgaver?
ForumindlægJeg søger gamle HTX matematik B eksamenopgaver. Nogen som ved hvor jeg kan finde dem?Tak på forhånd -
03????
ForumindlægHej med jer!Ville lige dele en noget chokerende oplevelse med jer:S jeg har haft denne ubehagelige oplevelse af at have fået 03 i historie, det var heldigvis en årsprøve, men man blir da ked af det.. jeg ved godt det er min egen skyld at jeg ikke har læst så meget og sådan, men alligevel.. 03? je... -
Hvor meget skal jeg betale i skat?
ForumindlægHej allesammen! Når jeg bliver over 18 år så skal jeg jo begynde at betale skat, men hvor meget? Hvor meget er det hvis man tjener f.eks. 10.000 kr. om måneden? 20.000 kr? eller 40.000 kr.? Jeg gad også godt vide hvornår man skal betale topskat, og hvor mange procent af vores indtjening sk... -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i engelsk??
ForumindlægHej,ret sent at lægge ind nu, men jeg skal op til engelsk terminsprøve imorn, så ville bare høre om der var andre, som har været oppe. Hvis ja, hvilken tekst kom i op i?Håber nogen svarer hurtigt ;o)Tak! -
Ang. stand by-plads!
ForumindlægHej kloge vejledere!Nu sidder jeg her og laeser mig igennem diverse sider paa www.ug.dk, og jeg har ogsaa besluttet mig for hvilket studie jeg vil soege ind paa. Jeg har allerede haft et sabbataar, der har vaeret guld vaerd, og foeler mig paa nogle(mange) maader klar til at gaa i krig med mit stu... -
Dumt spørgsmål - Karaktergenemsnit
ForumindlægSom sagt: dumt spørgsmål. Jeg er en gammel hund som er kommet tilbage på skolebænken og vi har en diskussion i gang om hvordan man regner sit endelige gennemsnit ud. Jeg hævder at man tager karakterene man har været oppe i, lægger dem sammen og dividerer med antallet af fag = Vupti.. Der blive... -
notater...
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik/kemi prøven i 9.klasse. er der nogle som har gode notater de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
Jeg giver matematik lektiehjælp
ForumindlægHej mit navn er Benjamin, og jeg savner for alvor nogle matematikopgaver. Matematik er mit liv, mit matematiske niveau ligger på cirka matematik b/c på gymnasiet, selv om jeg stadig går i folkeskole. Bare rolig, jeg har lavet alle opgaver i en 9. klasses bog, og keder mig i timerne fordi skolen... -
godt intryk fra start
ForumindlægNår man i mundtligt engelsk skal ind til sin lærer og sensor, er det godt at sige goddag på engelsk. Men hvordan kan man sige det på en lidt mere smart måde, altså at præsentere sig selv? så man fra start udsender blikket "jeg kan snakke engelsk". -
Er an aftale en beretning eller levning?
ForumindlægEr igang med at analysere en kilde om Sykes-Picot aftalerne og jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal kalde kilden... der står blot: ''i den hemmelige overenskomst står der følgende..''Er det ikke bare en beretning når det er selve aftalen? Og er forfatteren så Engalnd-Frankrig? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har et snit, der kun ligger lige over de 7 godt trukket ned af et par uheldige og uretfærdige 6-taller, og derfor bliver jeg lige nødt til at vide helt præcist, hvilke karakterer, der indgår i hhv. eksamenskarakteren og årskarakteren.Regner man gennemsnittet på alle senest givne årskarakte... -
60'erne
ForumindlægEr der nogle, der har nogle gode notater, der omhandler 60'erne og 70'erne? -
Bærbar til Geo.mundtlig
ForumindlægHey.. skal op i geografi mundtligt imorgen.. Har skrevet en masse notater ned på bærbaren. nogle der ved om jegmå tage den med ind til forberedelse? eller skal jeg printe det ud? -
Metoder først eller tilsidst i sin fremlæggelse??
Forumindlæghey. jeg har et spørgsmål, som jeg håber kan besvares. jeg er meget usikker på hvordan jeg skal fremlægge min synopsis. Er det bedst at fortælle hvad for nogle metoder man har brugt først? og så derefter komme ind på delkonklusionerne og slutte af med sin konklusion? eller er der en anden måde... -
kan ikke huske dem!!
Forumindlægder er blevet opgivet nogle tekster fra 1.g som jeg hverken har noter til eller selve teksten, og jeg kan faktisk heller ikke huske dem..kan jeg leve uden, eller har jeg et problem? -
forberedelsestid?
Forumindlægheej..jeg skal snart op til en mundtlig årsprøve i matematik 1.g (A-niveau)det er sådan at vi allerede kender spørgsmålene og opgaverne der bliver stillet.. så derfor er jeg blevet i tvivl om der er nogen forberedelsestid? nogen der ved det?
