Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19341 til 19360 af 170365
-
fsa dansk
ForumindlægEr der nogen der har et link til fsa dansk skriftlig fremstilling maj 2014, hvor jeg kan se det komplette sæt? På forhånd tak :) -
Engelsk mundtlig 9.klasse
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig engelsk eksamen her på tirsdag og ville høre om hvilke spørgsmål man kan blive stillet til eksamen indenfor de emner man har haft om? Vi har i engelsk pensum haft følgende emner: - "Black lives in the states" - "People who made a difference - "G... -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E... -
oversat rigtigt?
ForumindlægDansk til engelsk.Jeg vil nemlig gerne være sikker, på at det er rigtigt oversat! :)Dansk:Jeg har klaret mig godt til eksamen, men jeg er dog ikke helt tilfreds med resultatet. Hun ankom ret sent og var knap kommet indenfor, da festen pludselig sluttede Du skal komme lige hjem fra skole og lave d... -
SRP - VØ/MAT
ForumindlægHej.. Nu er det sådan, at jeg snart skal til at skrive SRP.. Jeg har et emne omkring kapacitetsstyring (m. knaphed), investering og simplexmetoden. Der er vel ikke nogen, som skulle kende nogle gode bøger til at beskrive nogle af disse ting? Jeg synes ikke, at der er særlig mange bøger omkring de... -
KLAGE!
ForumindlægHej Jeg er ny herinde, men håber alligevel, at der er nogen der kan hjælpe! Jeg går i 3.g. Jeg har været til en eksamen, og jeg er ikke tilfreds med bedømmelsen - da jeg mener at det er en uretfærdig karakter! Er der nogen, der før har skrev en klage, som jeg evt. kan få lov til at se? så jeg ... -
Hjælp til eksamensopgave på Markedsføringsøkonom 3 semester. (Tema: Internationalisering)
ForumindlægHej SP, Jeg søger en hjælpende sjæl der vil hjælpe mig med min 24 timers eksamens opgave. Studielinjen er markedsføringsøkonomi, og semestrets tema hedder Internationalisering. Det forventets at hjælperen skal have styr på de forskellige modeller, og teorier for en virksomhed, når de vælger a... -
Adgang på HA
ForumindlægHej Alle :) Nogen som ved, om man for at komme ind på HA studiet på uni, skal bestå matematik? Jeg har faget på A, og det kræver kun b. Men skal jeg bestå mit A fag, i årskarakter og til en evt. eksamen? Mvh Esben -
Tips og Tricks før det går ned (dmjx optagelsesprøve journalistik)
ForumindlægI den sidste tid har den stået på bøger om demokratiet og international politik, bøger om kommatering og sprogregeler, avislæsning, og ikke mindst "Verden ifølge Gram," for mig. Jeg skal til optagelsesprøve på DMJX på lørdag d. 30/4 og tænkte på, om der er nogle nuværende/tidligere stu... -
Institutionalisme? IP
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig begrebet institutionalisme, inden for teorien neoliberalisme? -
Akut hjælp til eksamensforberedelse søges!!
ForumindlægHej Jeg bor på Fyn og studerer bygningsteknik på SDU. Desværre har jeg dumpet min projekteksamen, og skal derfor til re-eksamen sidst i denne måned. Det var første gang jeg var op, og re-eksamen er min sidste chance. Er der nogen der kan hjælpe mig med fagene: - Materialelære - Trækonstruktion... -
kortfilm
Forumindlæghej jeg vil gerne have en analyse af kortfilmen Eksamen. Tak på forhånd. -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. * -
Dumpet eksamensbevis
ForumindlægNår en studentereksamen har et gennemsnit under 2,0 efter den sidste eksamen, tæller den som ikke bestået, men hvad sker det med studentereksamen? Bliver den 'lukket', altså at man aldrig kan blive student igen, eller tæller karakterne med hvis man vælger at tage en STX om, altså at de væ... -
Ikke grupperede observationer
ForumindlægHej har fået et eksamensspørgsmål i mundtlig matematik C der hedder: Fortæl om ikke grupperede observationer. Da jeg har lidt svært ved at se mig ud af det i min matematik bog har jeg søgt alle steder. Så min bøn til jer er: Kan i hjælpe mig med hvad jeg skal sige til eksamen ( Og ) ... -
Matematik dumpet eller bestået?
ForumindlægHej. Jeg har været så uheldig at dumpe min skriftlige matematik eksamen i år. Mine årskarakter er 7 skriftligt og 7 mundtligt. Jeg skal også til min mundtlige matematik eksamen på fredag. Efter STX vil jeg gerne læse Historie på universitet, og der skal man jo ha' bestået Matematik B. ... -
Sie Glotzen mich an wie eine außerirdische
ForumindlægHele min eksamens opgave om teksten "Sie Glotzen mich an wie eine ausserirdische" af monika held. Er lige så lige kommet hjem og har fået 7, ligger den ud for den som evt skal op i morgen eller senere. (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Good luck -
Nogen som kan forklar mig hvad opgaven går ud på
ForumindlægHej Jeg har trukket dette eksamens spørgsmål: "redegøre for chokoladens kemiske sammensætning." Hvordan skal jeg forstå spørgsmålet, er der talle om de nææringstoffer chokoladen består af, altså - Fedt - proteiner - kulhydratter - vand hvordan skal jeg beskrive de kemiske stoff... -
glykæmisk indeks og kulhydrater
Forumindlæghej. sidder til eksamen nu og har trukket energistofskiftet. Jeg skal give en vurdering af kostens betydning for udholdenhedsidræt og kortvarige intensive idrætter. Jeg har skrevet noget med at man skal indtage mange kulhydrater før en konkurrence. Et højt glykæmisk indeks betyder det at det ... -
bøger i kan anbefale?
ForumindlægHej Grundet sygdom er jeg kommet noget bagud i religion og vil gerne finde nogle bøger, så jeg kan være klar til eksamen. Dog ved jeg ikke hvilke bøger der kunne være gode at bruge, det skal være sådan at jeg får et grundigt overblik over religionerne. Har i nogle forslag til hvilke bøger det k...
