Engelsk

Engelsk mundtlig 9.klasse

03. juni 2022 af Asmuseee - Niveau: 9. klasse

Hej, jeg skal til mundtlig engelsk eksamen her på tirsdag og ville høre om hvilke spørgsmål man kan blive stillet til eksamen indenfor de emner man har haft om?

Vi har i engelsk pensum haft følgende emner: 

- "Black lives in the states"

- "People who made a difference

- "Guns and violence"

Er der nogle der har en idé om hvad spørgsmålene kunne være?

På forhånd Tak!!


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. juni 2022 af kravlundis

Sjovt - jeg havde næsten de præcis samme emner da jeg skulle til eksamen for 3 år siden...

Mig bekendt forventes det, at du som elev skal være i stand til at komme med svar på spørgsmål der omhandler ethvert emne der er pensum. Til gengæld vil spørgsmålene hovedsageligt tage udangspunkt i dit elevoplæg. Hvis dit elevoplæg eksempelvis handler om "Black lives in the states" (burde "states" desuden ikke være med stort "s") vil du hovedsageligt blive spurgt ind til netop det. Det betyder dog ikke, at lærer eller censor ikke kan stille vinkle spørgsmålene, således at de også berører de andre emner. 

Hvad selve spørgsmålenes ordlyd kunne være, har jeg absolut ingen idé om. Du forbereder dig på spørgsmålene, ved at kunne dit pensum. 


Svar #2
03. juni 2022 af Asmuseee

Okay tak, men er det også vigtigt at have styr på tekstopgivelserne, altså film og tekster?


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. juni 2022 af kravlundis

Jaeh... til en vis grad; du behøver overhovedet ikke kunne dem udenad, så længe du har styr på det centrale ved teksterne og filmene.


Svar #4
03. juni 2022 af Asmuseee

Perfekt, tusind tak:)


Skriv et svar til: Engelsk mundtlig 9.klasse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.