Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19341 til 19360 af 52201
-
Essay om tanker vedr. julen
Forumindlæghej, jeg skal lave et essay om tanker vedr. julen. men hvad er det der skal være i midten af essayet? Gørst mine tanker, så kommer det jeg ikke kan huske, og så tilsidst tilbage til mine tanker -
Bilag
ForumindlægHej alle travle SRP-skrivere! :) Er der nogle der ved om det er et krav, at der SKAL være bilag i ens opgave? Jeg føler ikke noget behov for det nemlig. Har ret mange fodnoter i stedet for -
sso evaluering anke opgave
ForumindlægHej med jer, jeg står i en ret vanskelig situation, da jeg har på fornemmelsen at min SSO bliver evalueret til en dårlig karakter. Jeg har valgt at skrive i Psykologi og dansk. Jeg har læst en bog om mit emne på ca. 350 sider, som min opgave skulle tage udgangspunkt i. Under ssoen og rådgivninge... -
Magtens mange ansigter
ForumindlægVi har projektuge om ca. 3-4 uge. Vores over emne er magtens mange ansigter, vi har brug for nogle forslag til hvad vores delemne kunne være. Har i nogle forslag må i meget gerne skrive. Vi er åben for alt. -
ØKONOMI-, STATISTIK-, ERHVERVSRET-, FINANSERINGSBØGER TIL VIDEREGÅENDE UDDANNELSER.
ForumindlægA guide to Modern Econometrics Af Marno Verbeek 150,- 3. Udgave, 2008, 472 sider paperback ISBN-10 0-470-51769-7 ISBN-13 978-0-470-51769-7 An introduction to qualitative research Af Uwe Flick 100,- 4. Udgave, 2009, 504 sider paperback ISBN-10 1-84787-323-5 ISBN-13 978-1-84787-323-1 Bui... -
Vejledende eksempler på eksamensopgaver MatA?
ForumindlægEr der nogle der kan anbefale denne her bog? http://lru.dk/butik.aspx?c=Item&category=5324&item=32293 -
Kommentar genren
ForumindlægHej, jeg skal skrive en kommentar til to personers meninger om unges miljøbevidsthed..er der nogen af jer, der har nogle gode regler inden for kommentar genren, eller bare fortælle lidt om hvordan man skriver en :) -
dansk eksamen: hvordan foregår det?
Forumindlæghej hvordan foregår en dansk mundlig eksamen? Hvad kan man trække? Hvis man trækker fx. reklamer- hvad gør man? analyserer man den eller hvad? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig :) -
At aflevere for sent
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvad der sker, hvis jeg afleverer mange afleveringer for sent over en kort periode? Her er situationen: På grund af personlige årsager, som vedrører dødsfaldet af et familiemedlem, har jeg for nylig ikke haft meget tid til at lave mine afleveringer. Dog har jeg brugt meget... -
Funktioner af to variable
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe mig med vedhæftet opgave? På forhånd tak for hjælpen :) -
Empiri i SOP
ForumindlægHej jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad empiri er. I min SOP skriver jeg i idehistorie, hvor jeg har er analyserer ud fra et interview, er det empiri? -
hjælp
Forumindlæghvad er det nu et enderim er? hvad indebære et budskab -
Hjælp prøveform B Dansk
ForumindlægHej alle Jeg skal til årsprøve i dansk prøveform B på mandag og er blevet lidt i tvivl omkring hvad jeg skal have med i min synopsis, jeg har lavet en sekvens omkring mit prøveoplæg som er Into Eternity en dokumentarfilm, men jeg har også lavet en analyse og filmiske virkemidler. Jeg er lidt i t... -
Elektriske egenskaber
ForumindlægEr forvirret, er u for ohms lov det samme som v fra effekt formlen efter som begge betyder spænding -
Delkonklusioner?
ForumindlægHej. Skal man lave del konklussioner til alle sine dele i SRP forsvar? Fordi er forvirret over om man især skal gøre det til en redegørelse. Min opgave ser nemlig således ud: Redegørelse Engelskfaglig retorisk analyse Samfundsfaglig diskussion Vurdiering -
Omformulering af tekst = plagiat?
ForumindlægHej, Hvis man nogenlunde omformulerer en tekst, tæller det som plagiat, selvom man har angivet den kilde, hvor man har teksten fra? -
Stanfunktionert
ForumindlægHavde brug for hjælp til at løse denne opgave 6 som jeg har sværet ved opgave 6 file:///C:/Users/Nabila/Downloads/2stx121%20B%20(3).pdf Plesse en eller anden hjælp mig med disse svær opgaver , som jeg har rigtige meget svært med at løse selv :((( igen opgave 6 file:///C:/Users/Nabila/Dow... -
rettelse af 1,5 side :)
ForumindlægHej alle sammen Er der en venlig sjæl der har tid til at rette en lille engelsk stil på 1,5 side? :) Jeg vil sætte stor pris på det! På forhånd tusinde tak! - Sender stilen privat :) -
ligninger er SVÆRT!!! HJÆLP
ForumindlægHej venner jeg har altid haft svært ved ligninger, men håber i kan hjælpe mig. opgaven lyder således: 1) løs ligningssystemet grafisk. y = 3x + 3 og y = x + 5 håber der er nogen der kan give mig svar :-) -
Hjælp til at forstå begrebet
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig til at komme frem til en objektiv forlaring af begrebet "sharia". "Man kan sige, at for muslimen findes sharia i fuldkommenhed i Guds 'tanke'(hvad menes der med fulkommenhed i Guds tanke, er det tanken om GUD). Som sådan er den skjult. Men ud fra K...
