Studievejledning

At aflevere for sent

04. oktober 2023 af Anonym706

Er der nogen, der ved, hvad der sker, hvis jeg afleverer mange afleveringer for sent over en kort periode?

Her er situationen: På grund af personlige årsager, som vedrører dødsfaldet af et familiemedlem, har jeg for nylig ikke haft meget tid til at lave mine afleveringer. Dog har jeg brugt meget tid på én aflevering, og jeg har allerede afleveret den. Nu skal jeg til at gå i gang med de to andre.

Jeg har også skrevet til lærerne for at spørge, om det er i orden, at jeg afleverer en smule senere, og de er okay med det. Men der må vel være nogle konsekvenser forbundet med at aflevere sent, ikke? Misforstå mig ikke. Jeg har tænkt mig at aflevere afleveringerne så hurtigt som muligt.


Svar #1
04. oktober 2023 af Anonym706

Dette drejer sig om gymnasiet


Brugbart svar (0)

Svar #2
10. oktober 2023 af Stxelev02

Hej

Du spørger hvad der sker, når du over en kort periode afleverer for sent. Du vil som udgangspunkt få skriftilig fravær for de afleveringer, du afleverer for sent, men så længe det kun er over en kort periode, og så længe du afleverer alligevel, går det nok. Evt. kan du tage fat i kontoret og høre om de vil godkende / slette dit skriftlige fravær.

Du har taget fat i dine lærere og forklaret dig, og de har udvist forståelse.

Du skal med andre ord ikke være bekymret.

Jeg kondolerer.

vh


Skriv et svar til: At aflevere for sent

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.