Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19361 til 19380 af 34503
-
begynderlæsning / indskoleningen
ForumindlægJeg skal skrive en eksames opgave om børns muligheder for at lære at læse og skrive. Er der mon nogle der ligger inde med opgave der omhandler dette ? ;-) -
Medieteori - problemformulering?
ForumindlægHej, jeg skal i forbindelse med AT-eksamen have smækket en problemformulering sammen.. -Emnet er: Medieteorier -Fagene er: Samfundsfag (A) & Mediefag (C) Er der nogen der kan hjælpe her? :-) På Forhånd Tak -
Opgaver uden hjælpemidler!
ForumindlægHej.. Er der nogle der kunne være søde, at forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 2 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf På forhånd mange tak, Freud -
Eksamenshjælp.. Mangler nolge gode noter til latin!
ForumindlægSkal snart op til eksamen, jeg har alle noterer som jeg har fået at min lærerer. Men det ville være dejligt hvis nogen kunne sende mig lidt af deres, så jeg er 100 prosent klar når jeg skal op. På forhånd tak! :-) -
Mundtlig kemi Tirsdag
ForumindlægHey. Jeg skal op i mundtlig kemi C her på tirsdag. Jeg er lidt nervøs for eksamen så vil gerne høre hvordan den fungere og hvor mange beregninger/formler de gerne vil se en fremlægge ? vh Andes -
lineær-eksponentiel-og potensvækst
Forumindlæghej..har en eksame spørgesmål..ved ikke lige helt hvodan jeg ska løse den. ``retvinklet koodinatsystem skitsere graferne for lineær- eksponentiel- og potensvækst"" noegn der kan hjælpe?? -
opgave fra eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man skal gribe opgave 12a i følgende eksamenssæt an: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAB2%20V_vejl2.pdf ?? Tak for hjælpen !! -
variabelsammenhænge
Forumindlæghvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen. -
Bogføring på kontoskitser
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen, og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal bogføre mine bilag på kontoskitser, er der mon en som kan hjælpe mig? Vedhæfter Bilag og t-skitser på samme ark. -
eksamenssæt
ForumindlægHej SP. Nogen der har været oppe til en spansk skriftlig eksamen i 2014? Skal lave en opgave til den, og vil virkelig gerne have lidt inspiration til den. Håber en eller anden vil hjælpe :) Tak på forhånd -
Innovation, nogen der måske kann hjælpe mig:)
ForumindlægHej alle jer skønherlige mennesker:) Har brug for lidt hjælp!! Er i gang med et innovations eksamens pprojket og jeg er kørt helt fast Hvad skal man have med og hvad er vigtigst... Håber der er nogen derude der vil hjælpe:) God sommer Line:) -
matematik ny ordning?
ForumindlægHvad er forskellen på den gamle og nye ordning med hensyn til mat eksamen? skal man kunne det samme? Synes umidelbart at opgaverne fra den gamle og nye ser lidt anderledes ud i forhold til hinanden. -
isolering, er d korrekt??
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf er svaret ik til opgave 3: logbs/loga=n??? håber d rigtigt Tak -
Ny forskning
ForumindlægEr der nogen den har hørt om noget ny forskning inden for børnefedme? skal til eksamen fredag og skulle helst finde noget helt nyt de ikke har hørt om før ;) Har kigget på Pubmed, men synes ikke lige der var noget.. -
Hints til en opgave
ForumindlægHej, Kunne jeg få nogle hints til opgave d i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_UD.pdf På forhånd mange tak, Liv1988 -
Ihh hjælp nødvendigt
ForumindlægSkal til eksamen i morgen emne: "fedme blandt børn og unge"... Har ledt efter ny viden/forskning, men kan ikke finde noget der er banebrydende nok, Nogen forslag??? -
prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke krav stilles der til den skriftlige eksamen i engelsk A, delprøven uden hjælpemidler?? er der evt en der har en liste over grammatik der er en god idé at tage et ekstra kig på?? -
Fosfat i planter
ForumindlægHvad bruger planter fosfat til? Har læst at det er noget med energi ATP men hvordan kan man forklare det. Altså planter skal bruge fosfat til at få energi så den kan vokse? Skal op til eksamen i morgen -
DIALOGEN
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kunne snakke om i dialogen inde til eksamen.? Altså man kan jo selv komme med forslag men jeg er lidt på bar bund. Mit emne er klimaændringer. -
Standselængde
ForumindlægHej, Nogle der kunne forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 5B i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf Malfoy
