Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19361 til 19380 af 42474
-
engelsk ?
ForumindlægDet her er et anderledes emne end de fleste. Jeg vil utrolig gerne blive bedre til engelsk. Jeg ved ikke rigtig hvad man kan gøre for at det bliver rigtig godt. skal alene til london næste år, men jeg har fået rigtig dårlig engelsk undervisning hele sidste år.nogle ideer? bare så man bliver inspi... -
vigtig opg. plz hjælp
Forumindlægvi har fået en opgave for i engelsk hvor vi skal svre på nogle spørgsmål til en tekst..... vi du/i være så venlige at rette den igennem.... det kunne jo blive gengældt :-) på forhånd tak...a.) The story is about a family who is in the park in a late afternoon Sunday. In the corner of the park the... -
En litterær artikel af ''Ulven''
ForumindlægJeg ville høre om der muligvis er nogle som har skrevet en litterær artikel om ''Ulven'', som er skrevet af Katrine Marie Guldager. Det ville være en stor hjælp, da jeg skal aflevere her til aften og ikke mulighed for at skrive den selv. Da jeg ikke har fået læst bogen. ?? -
Im Deutschland eller in Deutschland
ForumindlægKom lige pludselig i tvivl om det hedder im Deutschland eller in Deutschland? I sætningen: Heute zeigen der Däne Interessse für deutsche Kultur und Politik und für das Alltagsleben im/in Deutschland. -
en sætning
Forumindlægfransk begynder.kan man godt sige det her:il n'a pas l'argent(han har ikke pengene) -
Bud?
ForumindlægHaj alle! Jeg har en lille samfundsfag/historie opgave til imorgen. Jeg skal svarer på hvilke samfundsgrupper der gjorde op med enevælde i 1849? Er der nogen der kan fortælle mig det. Mit bud er borgerne gjord op..? men jeg skal skrive en halv side om det. det ville være meget rart med nogle fors... -
hjælp.!
ForumindlægHej. Jeg skulle skrive en læsebrev om indvandrer i dk( på engelsk). Jeg har kun skrevet om diskrimination og kriminalitiet og kan ikke rigtig komme på noget ideer mere.Jeg vil også gerne skrive noget positiv holdning om indvandrer. plz, hjælp, har i noget forslag.. -
Spørgsmål til engelske sætninger
ForumindlægHej! Jeg vil gerne have hjælp til følgende sætninger: They are the most succesful actors in/during/whatever the past 10 years. Too many Danish people are not highly enough educated/well enough educated/whatever. The Danish school system is not functioning/doing/performing/operating/working/wh... -
"But you promised"
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en stil om "But you promised" af Iron Eyes Cody.\nDen er her:\nMany years ago Indian braves would go away in solitude to prepare for manhood. One hiked into a beautiful valley, green with trees and bright with flowers. There as he looked up at the surrou... -
Utællelig substantiver
ForumindlægHvad hedder "Utællelige sustantiver" på Latin? -
nogen der ville rette?
ForumindlægHer har jeg skrevet en lille tekst, jeg gerne vil have rettet. Jeg har kigget det igennem et par gange men er lidt i tvivl omkring nogle ting. tak på forhånd -
Grænseoverskridende underholdning
ForumindlægHJÆLP!! Er der nogen der har lyst til at læse den igennem og komme med et bud på, hvor den nogenlunde ligger? Jeg har aldrig skrevet en kronik før og ved derfor ikke, om jeg har ramt helt ved siden af. Håber i vil hjælpe. Har vedhæftet filen.. -
Grammatik
ForumindlægHej, I denne sætning er der en grammatisk fejl, som allerede er understreget: "Mrs Ugwu is not happy in the small town and would had preferred to stay in the capital Lagos where the family used to live." Jeg har rettet sætningen til: "Mrs Ugwu is not happy in the small town and wo... -
Tysk mundtlig eksamen, WHAT?
ForumindlægHey, Jeg går i 8. klasse og skal øve/prøve tysk mundtlig eksamen. Vi skal aflevere en disposition den 25. maj, og så er problemet så lige, hvordan laver man en disposition og hvordan i det hele taget får jeg det sat op? Jeg er helt lost på området, fordi jeg ikke har haft det før.. Hvis i gad, at... -
Rumskib.
ForumindlægHej der. Er der nogle som har forstand på rumskibe? Hvordan de fungere osv? -
Substituere....
ForumindlægDer er et andet ord for at man minuser. Noget med substituere eller sådan noget ? Hvad var det, det hed ? -
historie opgave
Forumindlægfindes der en analyse model til taler? -
vurdering af engelsk stil
ForumindlægHej Jeg kunne se at der er nogle der har lagt deres eksamens stil herind, så tænkte at det ville jeg da også lige prøve. Jeg har valgt opg. B i eksamenshæftet som var et essay der skulle indeholde analyse og fortolkning, derudover skulle stilen også indeholde karakteristik af fortælleren, fortæll... -
Massespektrum
ForumindlægJeg har problemer med at analysere et stof ud fra et massespektrum, findes der en måde, og hvordan foregår denne? f.eks. ved IR-spektre hvor man ser på en tabel over gruppefrekvenser i en databog, er der så en tilsvarende måde for massespektrum? -
Spansk
ForumindlægHvad er forskellen mellem son las tres y media og a las tres y media?
