Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 19361 til 19380 af 170164
-
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægJeg har fået disse eksamensspørgsmål udleveret, men er i tvivl om hvordan jeg bedst muligt besvarer dem. Så håber der er nogle søde mennesker derude, der vil hjælpe mig, da jeg absolut ikke er særlig god til matematikB. Bare svar på dem i kan, så vil jeg være lykkelig :). 1. Parabler/andengradspo... -
landbrug
Forumindlægokay så jeg skal op i eksamen i morgen? jeg skal snakke om noget med landbrug så hvad er økologisk landbrug i detaljer ? og konventionelt landbrug i detaljer? -
dirvhuseffekten
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen imorgen, men har brug for hjælp. Hvordan foregår drivhuseffekten? Kan i give mig en kort og grundigt forklaring Tak på forhånd -
Metode i samfundsfag
ForumindlægJeg sidder lige med et problem angående de der metoder i AT. Jeg er med på at i samfundsfag snakker man om kvalitative, kvantitative og komparative metoder, men hvilken bruger man, når man egentlig bare har analyseret udfra en række teorier? Det jeg har brugt er bl.a. realisme og idealisme sa... -
Trigonometri
ForumindlægHej ! Jeg har haft om det før men har helt glemt hvordan man udregner vinkler i trigonometri :)) Eks. 1) Beregn vinkel A i trekanten ABC BC er 2,35 m AC er 10,55 m C er 90 grader -
opg. i erhversret..
ForumindlægJeg håber virkelig I kan hjælpe mig med følgende opgave, da den som alle andre erhversret opgaver er ret forvirrende: Leif Luft, der af oprindelse var dansker, havde igennem mange år drevet en papegøje eksport virksomhed fra Argentina, hvor han også boede. Han solgte levende, sjældne, meget smu... -
Nogen der har nogen noter om SMUK-modellen?!?
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i erhvervscase i morgen, hvor jeg næsten er sikker på at de spørger ind til SMUK-modellen, kan bare ikke finde den i min bog... Nogen der har den og gider sende den til mig?? -
Sygeksamen
ForumindlægHvis man bliver syg til en eksamen, kan man så få en re-eksamen i selve eksamensperioden eller SKAL man først op til efter man har været igennem alle sine øvrige eksaminer? Eller skal man vente helt til august for at tage eksamen? Går i øvrigt i 3g -
Mål for snit?
ForumindlægMåske et mærkeligt spørgsmål, men ikke desto mindre et spørgsmål om noget, som jeg har indtryk af, at mange gør sig tanker om:Hvilket gennemsnit er det dit mål at få ? -
Gennemsnitskarakter! hjælp
Forumindlæghej, jeg har lige afsluttet 2.g, og har fået et gennemsnit på 3,9. Jeg er lidt bekymret, og vil derfor gerne vide om der er flere der har et gennemsnit der ligner, enten i 2.g, eller som afslutter med sådan et gennemsnit i 3.g. Det rart at vide hvis jeg ikke er den eneste der har sådan et gennems... -
HJÆLP med samfundsfag !
ForumindlægHej Vi har forskellige teorier indenfor internationalt politik så som Marxismen, Idealismen, Realister mv. men jeg vil gerne vide hvad bruges endelige de teorier konkret til? Altså til at skabe fred eller til at skabe endnu mere ''kaos''? Hvad mener i selv? :) Jeg vil o... -
Spansk Noter?
ForumindlægHar brug for hjælp til spansk noter, har haft faget i 3 år og kan ikke et ord. Og skal til eksamen i det ? kunne godt bruge ordliste over de vigtigste ord, billedbeskrivelse, osv. osv. -
russisk
Forumindlæger her nogen der skal op i mundtlig eksamen russisk? -
lineære
Forumindlæghey har snart eksam hvis jeg trækker lineær funktion i mundlige eksam er det nok med at forklar med fx at hva a og b står for hvordan man finder den lave en støttepunkt en med stigninge og aftagende i koordinatsystem hvordan man finder a og i koordinatsystem kan ik lige komm... -
Samfundsfag ???
ForumindlægHej derude . Jeg går i 1.g og samfundsfag på A niveau. Er der nogen af jer der kan give mig nogle råd til at blive bedre til samfundsfag, og hvad jeg skal gøre for at blive bedre. Jeg klarer mig ikke sig godt i samfundsfag, især når det kommer til det mundtlige, så tør jeg næsten ikke sige n... -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej! Skal til eksamen i skrivtlig matematik i morgen, så sidder lige og regner nogle opgaver. Men har lidt problemer med disse to:A:En ekspontielt aftagende funktion f har halveringstiden 2,7. Grafen for f går gennem punktet P(3,12)1. Tegn grafen for f i et enkeltlogaritmisk koordinatsystem og be... -
SRP - tysk hjælp !
ForumindlægHej tiden er knap og jeg skal aflevere SRP på torsdag - men jeg har lidt knas med den her artikel, og vil høre om der er en der vil hjælpe med at oversætte den for mig . Artiklen omhandler om indvandrer og at de ikke føler sig diskrimineret. In Deutschland aufgewachsene Zuwanderer aus der Türke... -
flaskehalse
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=3287a) At der ikke bliver mange arbejdsløse i fremtiden.Fald :Byggefag Metalarbejdere Øvrige a-kasserinkl. Kristelige 3F Tekniske funkt. m.v. Handels- og kontorfunktionærer Akademikere Offentligt ansatte b) Møbelpolstrere Industrielektrikere Svejsere Elektrofagteknikere Olie ... -
approksimerende førstegradspolynomium for en differentiabel funktion
ForumindlægJeg skal snart op til STX MAT A mundtlig og jeg ville bare lige hører om nogen kunne hjælpe mig. "Du skal også gøre rede for det approksimerende førstegradspolynomium for en differentiabel funktion." -
Er der nogle der har latin på høj-niveau eller studerer latin?
ForumindlægSå har jeg nogle få spørgsmål, du måske kan hjælpe mig med, da jeg skal til eksamen i latin tirsdag..På forhånd mange tak!VHSarah
