Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 34369
  • Ungdomsoprøret i 1960'erne

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan give mig svar på hvorfor det startede, og måske nævne nogle faktorer om hvordan det startede. Jeg skal bruge det til min dansk eksamen imorgen vil i være søde at hjælpe mig???
  • Oversigt over forfattere

    Forumindlæg
    Hey! Tænkte på om nogen har en oversigt over forfattere af en slags? Skal til eksamen i Old C snart, så det kunne gå hen og blive væsentligt at have en oversigt? Ellers nogen der har gode råd?
  • Pastiche ? Forklaring, HJÆLP TAK! HastER!

    Forumindlæg
    Hej alle, Hvad betyder pastiche? Jeg skal bruge det til dansk eksamen mundlig. Er der en som kan forklare mig? Som jeg tror det betyder er, man skriver den samme handling af en anden kunster, men der er mere som jeg ved. Tak på forhånd.
  • Hvad nu hvis jeg ikke svarer på spørgsmålet?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal op til eksamen i morgen i billedkunst, og når læreren eller censoren kommer til at stille mig nogle spørgsmål, og jeg ikke kan svare på det hvad skal jeg så gøre?
  • Samfundsfag synopsis.

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg er lige blevet færdig med min samfundsfag synopsis til den mundtlige eksamen i morgen. Synopsen drejer sig om Finanskrisen og dansk økonomi. Jeg kunne godt at der var en som gad at kigge på den:)
  • Laboratorieteknik og Kemiske metoder??

    Forumindlæg
    Hej alle er i gang med kemi eksamens læsningen og der er et spørgsmål der hedder "laboratorieteknik og Kemiske metoder".. er der nogen der ved hvilke kemiske metoder der er, og hvad man kan skrive om under laboratorieteknik??
  • Retorisk syllogisme

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal til old eksamen imorgen, og der er lige en ting jeg stadig ikke har helt styr på. Hvorfor betegner Aristoteles enthymemet som den retoriske syllogisme og eksemplet på retorisk induktion? Håber der er en der kan hjælpe..
  • Rensning af spildevand

    Forumindlæg
    Hej alle .. Jeg skal snart til kemi eksamen og en af spørgsmålene er: Rensning af spildevand .. Der står ikke særlig meget om det i vores kemibog og ville derfor høre om i eventuelt vidste noget om det, eller kender nogle hjemmesider hvor det står?
  • Bevis areal & volumen om x og y aksen i ord :)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sætte nogle ord på disse beviser? Jeg ved ik rigtigt hvad jeg skal sige her og skal snart til mundtlig eksamen.. Tak
  • Definition på ideologier.?

    Forumindlæg
    Hej derude! :^) Jeg ville høre om i kunne give mig nogle definitioner på følgende ideologier: - Liberalisme. - Konservatisme. - Socialisme. - Kommunisme. - Fascisme. Mange tak. Jeg skal nemlig bruge denne viden til eksamen. Hilsen Mathias. :^)
  • stump vinkel

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser til eksamen, og er faldet over noget, som jeg ikke forstår. Cosinusbeviset og sinusbeviset kan jeg godt gennemgå, når det er en spids vinkel, men hvor i beviset er det anderledes med en spids vinkel?
  • Oldtidskunstskab epitet eller prydadjektiv??!

    Forumindlæg
    Hej jeg forstå ikke helt forskellen på epitet og prydadjektiv? Altså hvornår er det en epitet og hvornår er det et prydadjektiv når jeg skal gå tekstnær i min tekst til eksamen? Mhv Marck
  • sammenhæng mellem resultatbudget og likviditetsbudget

    Forumindlæg
    Så er det snart tid til den afsluttende VØ eksamen, men jeg synes jeg har lidt svært ved at sammenfatte sammenhængen mellem resultat og likviditetsbudgettet? Nogen der kan hjælpe?
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. det er en af mine eksamens spørgsmål som hedder Differentialregning Udledning af regneregler, herunder produktreglen. Er der nogen der kan komme med hvilke regler ud over produkt reglen der kunne være gode at have med ?
  • Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???

    Forumindlæg
    Hejsa! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5?
  • Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???

    Forumindlæg
    Hej folkens! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5?
  • Neutralisering af base med vand.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at få forklaret teorien bag forsøget "Neutralisering af base med vand". Det vil være en stor hjælp i min fysik forberdelse til eksamen.
  • Forsøg til forbrændig

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • differenskvotient/sekant

    Forumindlæg
    Hej! Jeg læser til eksamen og er i gang med emnet differentialregning. Jeg er indenfor emnet i gang med at kigge på tretrinsraketten og er blevet i tvivl om sekanten er det samme som differenskvotienten ? Julie
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej herinde. Tænkte på om der ikke er en/nogle der har været til en samfundsfag B eksamen og har en synopsis liggende som jeg må se, så jeg får et fuld indtryk af hvordan det skal se ud og stilles op. Knus Michelle