Søgning på: matematik noter. Resultater: 19381 til 19400 af 45346
-
Bangkok bykort
ForumindlægHej allesammen, jeg har virkelig brug for et gammelt Bangkok kort, da jeg er igang med at skrive en opgave. Hvis I kan finde et 100 år gammelt kort, vil jeg blive meget glad. Og på forhånd tak :) -
Haster inden mandag! Følgen og Rækken - Maple
ForumindlægJeg har nogle usagn omkrig følger og rækker og om det konvergere. Hvordan kan jeg regne dette ud på Maple? Der er vehæftet et billede af opgave formen. -
Kan i rette denne stil?---
ForumindlægDen er vedhæftet -
Fysik og Kemi eksamen
ForumindlægHey alle. Jeg skal op i fysik og kemi i 9. klasse her om en måned, og jeg stinker til det. Først og fremmest har jeg aldrig rigtig forstået hvordan en fysik og kemi eksamen foregår, da jeg ikke synes at forstå den måde vores lærer forklarer det på. Jeg ved man skal skrive en disposition og lave ... -
Funktionsundersøgelse og polynomiumsbrøker
ForumindlægHej alle! Hjælp mig med at svare på så meget som muligt til det følgende: b) Forklar hvordan differentialregning kan bruges til at bestemme værdimængden for en funktion. c) Fortæl, hvad man forstår ved en polynomiumsbrøk. d) Giv eksempler på hvordan definitionsmængden Dm(f) og eventuelle nulpunkt... -
God notatteknik
ForumindlægHej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp til hvordan jeg bedst muligt kan have styrer på mine notater og om i kender nogle gode notatteknik?? Jeg tager notater men problemet er, at de lægger spredt over det hele på mit værelse, jeg har også mapper hvor jeg nogle gange lægger i de forskellige ... -
FSA Fysik/Kemi overlevelse
ForumindlægHej. Nu er forberedelserne til fysik/kemi prøven begyndt. Men jeg synes det er virkelig uoverskueligt. Jeg har altid hadet faget og har altid været ret så fortabt i det. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og hvor jeg skal starte. Nogen der har en idé til, hvordan man kan klare sig igennem det? ... -
EKSAMENS HJÆLP FYSIK
Forumindlæghej alle sammen. Jeg går snart død over mit fysik! jeg kan nemlig ikke finde ud af, hvilke forsøg man kan lave til understående emner: 1. Grundstoffernes bindinger 2. Atomets oopbygning Håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er nemlig ret frustreret over det! -
Forklaring af 24-24 mins-Eksamensform i Kemi C
ForumindlægHej alle! :) Jeg står og skal op i Kemi C her på mandag, og har nogle spørgsmål jeg håber at kunne få svar på her. (Jeg har læst det på fagflex, da det er et af optagelseskravene på den uddannelse jeg har valgt, men har desværre ikke haft så meget kontakt med min lærer, da det har passet utr... -
Dansk- Terminsprøve
ForumindlægHej...' Jeg har termisnprøve imorgen... det er min første gang... (Skrifteligt Dansk) nogen der ville fortælle mig om hvordan en terminsprøve forgår, hvilke nogen regler der er, og hvad man må medbringe om ikke medbringe... På forhånd tak -
Mangler teori i Mekatronik
ForumindlægHej, jeg står og skal til Mekatronik eksamen her lige om lidt, og jeg har måske ikke være helt så fokuseret i teori timerne, kan hvert fald ikke huske nok til at jeg føler jeg kan fremlægge ud fra den, men jeg aner ikke hvor jeg skal finde noget af dette teori henne, teori om sammenføjninger, fo... -
Noteblokke, hvor mange og hvad for nogen?
ForumindlægHej Jeg har mat, fys, kemi, dan, his, sam, religion, oldtidskundskab, biologi, eng, tysk og mediefag. Jeg ved ikke hvor mange noteblokke jeg skal have og om det skal være en til være fag, og om det skal være dem med linier eller kvadrater? PS. har også tænk mig at bruge computeren en gang imellem... -
Bøjning af adjektiver
ForumindlægHej Hvis man skal bøje adjektiver som står efter bestemte artikler så skal man bruge den svage bøjning. De bestemte artikler er der, die og das men hvad så med "kein"? Hvilken bøjning udløser det? Tak på forhånd. -
Hjælp til et resume
ForumindlægHej er der nogle af jer der vil dele et resume af, "Mum and Dad Would hate the Boy I Love". -
hvad betyder MODFASE? :)
Forumindlæger der nogle derude der ved, hvad det vil sige når en graf er i modfase? og hvornår kan man bestemme om grafen er i "ligevægt" eller om amplituden er i ligevægt så summen er konstant..? -
Engelsk - Fejlsætninger
ForumindlægHvad er fejlen i disse sætninger? 1. People could spend their time much more productive than they do in front of the TV 2. As a truly devoted sister she loved her brother when she was child (skal det hedde a child) 3. The police is doing everything possible to find the murderer (The polic... -
Besparelsen i procent
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan man finder hvad besparelsen er i procent? Jeg vil meget gerne have en formel el. ligende hvis det er mugligt. Her er mit stykke hvis i skal bruge det til at hjælpe mig. 15000 til 9000 - besparelsen er 6000 Hvad er det i procent? Mange tak -
Engelsk afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet "Life, liberty and the pursuit of happiness" i engelsk. Jeg er helt lost, da det er et vildt bredt emne, er der nogen der har nogle gode underemner? På forhånd tak! -
df
Forumindlægdf -
Titrering: NaOH og CH3COOH
ForumindlægVi har ved hjælp en en titrering fundet stofmængde koncentrationen af eddikesyre i eddike i et forsøg. Vi har 0,766 molær eddikesyre. Vi kendte koncentrationen for natriumhydroxid som var på 0,1 M ved forsøges start. I reaktionsskemaet reagerer de 1:1. Hvordan kan der være at der er forskel på de...
