Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 19401 til 19420 af 64843
-
Matematik - Funktioner af flere variable [uni begynder]
ForumindlægHej alle. Jeg har fået denne opgave. Jeg vil gerne vide hvordan jeg løser delopgave a og c. Hvis I kan hjælpe mig, så vil det være super fedt! :) God dag -
Matematik opg. forklaring & facit Hf c
ForumindlægVil gerne igang med dette,så hvis du kender en side som jeg kan gå ind på og træne med dette emne og niveau.tak -
Opgave 136, Matematik B-A. Vektorregning
ForumindlægHej drenge og piger. Jeg har et lille spørgsmål til sidste opgave http://books.google.dk/books?id=pxSZnhHEE7sC&pg=PA12&lpg=PA12&dq=Opgave+136+overfør&source=bl&ots=qr5r6Nb1M-&sig=nO6b8OAtKR9QJAWeeHv7pAwtIFc&hl=da&ei=JUCKS5HfC8Gg_Aao6-zpBg&sa=X&oi=book_resul... -
matematik- og kemihjælp tilbydes af upædagogisk(og uvenlig) ingeniør
Forumindlæg[email protected] -
Matematik funktioner hvilken er A,B,C
ForumindlægEn som kan hjælpe med vedhæftet Den eneste som jeg lige kan se udmidelbart er den grønne som har skæringspunktet 3 og er derfor grøn De andre 2 er lidt risky -
Matematik opgave på B niveau differentialligning mm.
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave, hvor der er nogle delopgaver jeg ikke kan svare på, jeg vil derfor høre om der er en der vil forklare mig, hvordan jeg lige løser følgende, a og c er løst: Ved en bestemt produktion er de totale omkostninger (målt i tusind kr.) til at producere x enheder af en vare gi... -
Matematik rapport - Lineær vækst og rette linier
ForumindlægVi skal lave en rapport om det der står i titlen og vi har brug for hjælp Vi skal bruge opgaver som eksempler. -
FSA matematik 2009 3.7 o_o?
ForumindlægHej! Nogen der vil hjælpe mig? Sidder lidt fast i opg. 3.7 hvor der står: Beregn rumfanget af den nye æske, som er en ligesidet trekant. Jeg ved hvad højden er, da golfbolden er 3,4 cm i diameter. Vil gerne finde længde og bredde, da jeg ikke aner hvordan jeg finder dem. Der kan være 3 golfbold... -
Lynet McQueen og matematik er nu det nye. Eller læste jeg forkert?
ForumindlægHalløjsa Jeg har lidt et problem da som I kan se på opgave f) skal jeg skrive en funktion for bilens topfart hvor x er minutter. Hvordan gør jeg ligefrem det :D? Tak på forhånd! -
Boghandel på Nørre Campus (HCØ Institutet) til matematik på KU
ForumindlægHej Er der en boghandel på denne campus hvor man kan bestille nogle bøger hjem? Mvh. -
SAMF. A EKSAMEN - ØMU KRISE OG INTERNATIONAL ØKONOMI
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen derude der vil hjælpe mig med min 24-timers eksamen i samfundsfag!! Jeg har om emnet Globalisering og international økonomi og har fået en række artikler om hvordan EU skal klare sig ud af krisen og hvordan Tyskland taler for en monetaristisk strategi og Frankrig ... -
FSA matematik Forhold på TV, hjælp please :D
ForumindlægHej med jer, jeg sidder og skal lave en FSA matematik, og der er 2 opgaver jeg ikke kan finde ud af, håber inderligt på i kan hjælpe mig med det! :D opgave 1 På fladskærme er forholdet mellem den lægste side og den korteste side 16:9 Den korteste side på en fladskærm er 27 cm. Hvor lang... -
vinkel mellem linje og y-akse, haster eksamen i morgen
Forumindlæghej, er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har ledt over alt hvordan man skal finde skal finde en vinkel mellem en linje og en y-akse og for den sags skyld også en x-akse. håber der er en der kan hjælpe. -
Mdt. eksamen i Engelsk B - at perspektivere.
ForumindlægHejsa. Hvis man skal perspektivere en tekst til nogle andre, hvad er det så man lige skal sige? Som det er nu har jeg næsten ikke noget overblik over de opgivet tekster, og jeg vil derfor spørge, hvor godt det er nødvendigt at sætte sig ind i dem? -
et lille spørgsmål, men mega vigtigt. Eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har skrevet således. Men hvordan har OT noget med energi at gøre? på forhånd TAK!! CO2 er en kemisk forbindelse mellem kul og ilt, som opstår under forbrænding af kulstofholdigt materiale, hvor forbrændingen har rigelig tilgang af ilt. Denne afbrænding, som danner CO2, er en afbrænding af fos... -
Hvor lang tid må vi snakke til AT-eksamen?
ForumindlægHej guys. Jeg skal til årsprøve i AT, og jeg vil bare høre.. hvor lang tid har vi til at snakke selvstændigt? Jeg ved det er bedst at kunne snakke så selvstændigt som muligt, uden at de skal stoppe en for meget og hjælpe en. Mit oplæg er godt 12 minutter, er det for meget? Jeg har hørt at der e... -
Hvordan et gen normalt kommer til udtryk - hjælp - haster eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har til min biologi eksamen fået spørgsmålet Hvordan kommer et gn normalt til udtryk? Og nu har jeg svaret på det, men nu er jeg kommet i tvivl og tror jeg er galt på den. For jeg har svaret sådan noget med øjenfarve og dominante og recessive gener. Men så har jeg læst noget om det et andet... -
Fransk eksamen imorgen, mangler rettelser!!
ForumindlægDa jeg ikke kender nogen der kan fransk mangler jeg en der kan hjælpe Mig med at rette dumme fejl. Det er ikke helt fyldesgørende, da det er til mundlig eksamen. Håber der er en der lige har tid til at hjælpe!!! - Le titre est « Pas les enfants ! ce n’est pas possible, ils sont français « ... -
Tysk mundlig eksamen 9 klasse
ForumindlægHej! Jeg skal op til mundlig tysk her om en uge, og jeg er uhyggeligt dårlig til tysk. Jeg har skrevet et "manuskript" til hvad jeg skal sige i min tysk presentation, om jugenshutzgesetz, alkohol og diskoteker for unge. er det jeg har skrevet meget slemt? og er der nogle der har nogle... -
Matematik A HTX 1.G skæringspunktet mellem linjerne HJÆLP
ForumindlægHej jeg har denne opgave for, og jeg forstår ikke helt hvad jeg skal. jeg har fundet nogle former på nettede og brugt dem. Jeg ved bare ikke om det er rigtig. opgaven lyder: "Bestem skæringspunktet mellem linjerne y=−12x+67 og y=2x+5." Jeg har fundet et skæringspunkt via ...
