Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19441 til 19460 af 170365
-
Angående beståelse
ForumindlægHej. Jeg vill lige spørge for at se om jeg kunne for bekræftet det some jeg husker. Hvis man til Mat skriftlig eksame får 04 og en muntlig eksame med 00 vil man så stadig bestå faget? -
Mat på gym og Mat på uni - forskel?
ForumindlægHej. Hvordan er "overgangen" så at sige fra at læse matematik i gym og så at læse matematik på eksempelvis Polit? Jeg spørger for en ven, som afsluttede gymnasiet for 2 år siden. Han var/er god til matematik, men kan ikke huske fx diskriminantformlen i hovedet eller hvordan man helt p... -
Har brug for virkelig hurtig hjælp!!!
ForumindlægHvad må man have med af hjælpemidler til skriftelig matematik i 1.g??? Jeg skal op i morgen, så har brug for hjælp hurtigt... -
Gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej Nogen der ved hvor jeg kan finde tidligerer eksamensopgaver, 1. Semester Odontologi? Helst gerne fra 2016 og ned. Har kigget rundt på KU's hjemmeside, men kan slet ikke finde det. -
Hvad er forskellen på en diskussion og en argumentation?
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig årsprøve i samfundsfag i morgen, hvor jeg ved jeg skal skrive i de to genrer undersøgende og diskuterende. Jeg er virkelig kommet i tvivl om hvad forskellen er på en diskussion og en argumentation, da man i en diskussion jo også skal argumentere...? Håber der er n... -
Gennemsnitskarakter på videregående
ForumindlægJeg er snart færdig med mit sidste år på Gymnasiet og har indtil videre fået høje karakter. Dog var mine karakter i 2.G på ca. 8 og 1.G langt fra gode. Så nu er jeg i tvivl. om mine lave karakter fra før, gør det umuligt at søge på et universitet der kræver et snit på 10.(Mit snit er ca. 10 nu) ... -
Effekt
ForumindlægJeg har kigget på denne opgave godt og vel en time, og jeg kan ikke løse den, er der en, som vil give mig en hjælpende hånd med den? Opgaven er: Til fremstilling af blyhagl blev flydende bly båret op i tårnet i spande. Hver spand indeholdt 5,0 L flydende bly. Densitet af flydende bly: 10,21 g/c... -
Opgavesæt/træningsopgaver i fysik
ForumindlægHej Er der nogen, der har gamle opgavesæt i fysik? Eller ved I hvor man kan træne skriftlig fysik? Tak på forhånd. -
Finanskrisen?
ForumindlægHej alle sammen! Hvad vil I sige dansk økonomi står over for af udfordringer lige nu? På forhånd tak :) -
Multiplikatoreffekten
ForumindlægHvordan kan man bruge multiplikatoreffekten til at kickstarte samfundets økonomi, hvis der er lavkonjunktur? -
Hvordan skal jeg lave det
ForumindlægJeg skal lave synopsis om økonomi globalisering og velfærd -
SRP HJÆLP
ForumindlægHvad skal man ind omkring i en srp om indiens kultur og økonomi? udvikling og fremtid? hjælp :-) -
handelopsving
ForumindlægHvad vil det sige at der er noget som går i handelsopsving ? økonomi ? -
Miljø aflevering
ForumindlægJeg har brug for hjælp til hvordan jeg laver en aflevering i økonomi tak :) -
vinkel mellem vektorer
Forumindlæghej jeg har to vektorer a og b. ligningen er find den konstant t der gange med b giver vinklen 60 grader. jeg ville bruge formlel cos(v)=(a dot t*b)/(|a||b|) omskrevet skulle det så blive t=(cos(v)*|a||b|)/(a dot b) det bliver bare ikke rigtig. kan ikke lige forstå det. hilsen frederik -
Tredje eksamensforsøg
ForumindlægJeg læser til softwareingeniør, og jeg skal op til en eksamen i tredje forsøg i august, fordi jeg lige har dumpet 2. forsøg. Da jeg i sin tid valgte at læse IT (blev uddannet datamatiker sidste år, og læste derefter videre til ing. via merit), var koncentrationsevnen en af mine stærkere sider i... -
Sweet Ladies
ForumindlægEr bare lidt nysgerrig.. hvordan synes I jeres skriftlig engelsk eksamen gik i dag? Synes personligt at det var et lidt underligt og anderledes oplæg end hvad jeg er vant til.. -
mundt. eng. - MACBETH?
ForumindlægHvordan griber man et uddrag fra MacBeth an til eksamen? -
AT-emne
ForumindlægHejsa derude:)) Jeg er ved at vælge til min AT-eksamen, hvor årets emne er "mennesket forhold til naturen". Jeg har nok tænkt mig at skrive i fagene biologi C og matematik A og overvejer at skrive om gødskning. I matematikdelen har jeg tænkt mig at benytte differentialligninger, men e... -
Kvadratrod
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig matematik eksamen snart, men jeg er itvivl om hvorledes dette rgnes ud uden hjælpemidler: ?8 Kan godt regne kvadratroden af 8, men hvad er det man skal gøre når det står således. Har altid kun kunne regne det på lommeregner? På forhånd tak
