Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19441 til 19460 af 39512
  • Ecstasytest fungere ikke på hash og heroin, hvorfor?

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg sidder hed en aflevering, og der er et spørgsmål der virker temmelig enkelt, men jeg kan simpelthen ikke finde svar på det. Forklar, hvorfor en ecstasy test ikke kan anvendes til påvisning af indtagelse af heroin eller hash. Jeg vil meget gerne have hjælp til det her!
  • Analyser en virksomheds værdikæde!

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg har fået en AØ aflevering for. Den går ud på at jeg skal analysere Hansens flødeis. Men .. Hvordan skal det stilles op osv. Og skal både: Indgående logistik, produktion,Udgående logistik, Markedsføring & salg og service være med? eller er det ikke nødvendigt?
  • Hjælp med oversættelse fra dansk til engelsk- skal afleveres d. 8 september

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil være så venlige at kigge min oversættelse igennem for fejl? Jeg har gjort det så godt jeg kunne, men er virkelig dårlig til at oversætte fra dansk til engelsk. Derfor vil jeg sætte stor pris på det, hvis en eller flere kunne hjælpe mig med at forbedre min aflevering.
  • Opgave rettelse

    Forumindlæg
    Hey, jeg tænkte på om der var nogle frivillige som er forholdsvis god til fysik - der vil se mine opgaver/afleveringer igennem i fysik, når der er behov for det? Jeg laver meget tit dumme fejl, selvom jeg ellers klarer mig fint.
  • Opgave rettelse

    Forumindlæg
    Hey, jeg tænkte på om der var nogle frivillige som er forholdsvis god til kemi - der vil se mine opgaver/afleveringer igennem i, når der er behov for det? Jeg laver meget tit dumme fejl, selvom jeg ellers klarer mig fint.
  • Foskellen på jødisk/kristne og den muslimske skabelsesberetning

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave en aflevering i kristendom, og jeg undrer mig over dette spørgsmål. Hvad er forskellen på den jødisk/kristne skabelsesberetning og den muslimske skabelsesberetning? Jeg har skrevet om hvad lighederne er, men nu mangler jeg kun forskellen, og så er jeg færdig! Håber at I vil hjæ...
  • Korrektur af kronik (1 side)

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er igang med en kronik som jeg skriver i forbindelse med en dansk aflevering. Jeg ville derfor kort høre om en venlig og sød sjæl, ville læse korrektur igennem. Det er kun indledningen og redegørelsen, det vil sige at det kun er en enkel side den er på.
  • Største værdi - Funktioner

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med en opgave i min aflevering. Opgaven lyder på, at jeg har 3 eksponentielle funktioner tegnet ind i en graf. Jeg skal dermed finde den største b og a værdi. Opgaven og grafen er vedhæftet. Mvh. Klaus N
  • Rapport om en sø!! Diskussion?

    Forumindlæg
    Hej alle (: jeg er igang med min første store aflevering i biologi 1.g. Men, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte min diskussion? Og hvordan skal man forklare sine resultatet under diskussionen, så det bliver flydende? Håber på at der er nogle derude der kan hjælpe mig (: Hilsen Maria.
  • optimering med uploadet fil

    Forumindlæg
    jeg er i gang med en optimerings aflevering, som består af 8 opgaver, jeg har lavet de 6 opgaver, men har prøvet og prøvet men kan simpelthen ikke finde ud af de her to opgaver, så håber i kan hjælpe mig. ville være utrolig vidunderligt hvis i kunne drenge :) kærlig hilsen pernille :)
  • Vektorfunktioner! Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle:) sidder med en aflevering om vektorfunktioner og er helt lost håber der er nogle der vil hjælpe:) får afvide at linjen m: x = -3 + 2t og y = 2 - 7 Hvad er normalvektoren for m? angiv koordinaterne til det punkt hvor t = -4 nogle der kan hjælpe???
  • Plagiat?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige et spørgsmål omkring plagiat jeg sidder og laver en aflevering hvor jeg skal fortælle lidt om nogen nøgletal og er det lovligt at forklare det lidt ligesom i bogen eller gælder det som plagitat det er altså en bog vi bruger i undervisningen? tak på forhånd
  • HASTER HJÆLP! Salte og ioner i vand.

    Forumindlæg
    I en aflevering for vores naturfagpakke har jeg fået punktet -gør rede for hvilke ioner og salte der er i forskellige typer vand og hvilke fordele og ulemper de har . Med vandtyper tænkes her på grundvand, vandhanevand og drikkevand på flaske. Nogen der har en god idé til hvor man kan finde det...
  • En folkevise?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg skal lave en aflevering om fokeviser, og anlysere en folkevise. Jeg vil spørger jer om I tilfældigves kender en nem og "kort" folkevise, som jeg kan brug? Tak for hjælpen på forhånd! hilsen Annabell
  • Økonomi - tabel

    Forumindlæg
    Hej alle, sidder her og sveder over min aflevering i samfundsfag. Vi har fået udleveret et skema hvor vi skal undersøge den økonomiske situation i DK, er der nogle som kan hjælpe med hvad jeg skal inddrage og hvordan. Det ville være en stor hjælp, på forhånd tak!
  • Bølgelængde

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål i en aflevering, der hedder: "Bølgelængden af varmestråling kan fx være 900nm. Hvilken frekvens svarer det til?" Men når der kun er oplyst bølgelængden, hvordan finder jeg så frem til frekvensen? På forhånd tak for hjælpen!
  • real madrid og asien

    Forumindlæg
    heej har en aflevering om real madrid og asien. ved ikke hvad jeg skal hvor jeg kan finde nogle oplysninger fra. nogen der kan hjælpe miig eller ved noget om det:) håber meget gerne i kan hjælpe
  • Beregning af eventuelle skæringspunkter

    Forumindlæg
    Jeg har en eksamenopgave for som aflevering og er gået i stå ved opgave b. Opgaven står vedhæftet forneden. Det drejer sig om at bestemme koordinaterne til eventuelle skæringspunkter med akserne. Håber der er nogen der har nogen bud på hvordan skæringspunkterne kan beregnes? på forhånd tak :)
  • Rette én sætning

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i min tysk-aflevering skrive "De er forelskede i hinanden", og har oversat det til "Sie sind in einander verlieben". Men jeg synes det lyder en smule underligt - er der en bedre måde at skrive det på? :)
  • En indledning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er lige i gang med at skrive min dansk aflevering for denne måned, og jeg synes selv mit indlednings afsnit er lidt for langt. Det fylder 14 linjer, er det for langt et indledningsafsnit? På forhånd tak for hjælpen. //Nadja