Søgning på: spansk eksamen. Resultater: 19461 til 19480 af 38816
-
Terminsprøve og afgangseksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige startet i 9. Klasse. Jeg er en smule nervøs for terminsprøven i januar og afgangseksamenen. Da jeg ikke har nogen at spørge til råds (min storebror havde ikke haft nogen af delene pga corona og mine andre venner havde det i en formildet version), vil jeg bare spørge de kloge hove... -
Beregne sit gennemsnit
ForumindlægHej Jeg går i 3g, og vil gerne beregne mit gennemsnit. Nogle der ved, hvordan det gøres? -
Magnetisme
ForumindlægHejsa kloge mennesker :-D Jeg skal op i mundlig fysik om få dage, og jeg er igang med at lave små dispositioner til hvert opgivet emne. Et af de 18 emner hedder magnetisme, jeg ved en del om magnetisme, men jeg har brug for mindst 3 forsøg som skal vises. Jeg har selv to små forsøg, som jeg sette... -
kvote 2
ForumindlægHvordan søger man ind på kvote 2 på optagelse.dk? Jeg synes, at det ser ud til, at det hele foregår gennem kvote 1? -
2003 Exam: "The Juggler"
Forumindlægheja.. hvad synes I andre 3.g'er om denne novelle? jeg synes selv at den var superfin. tror I at det er iorden at lægger den herud nu? bliver det ikke regnet for snyd, hvis en af censorne pludselig falder over min stil herinde?.. skriv lige tilbage.. -
Tysk: Eksamensstil?
ForumindlægHej hej!Jeg har lige været oppe i tysk! - rigtig god tekst! Hvad siger I? -
Studierapport
ForumindlægHej Alle! Jeg står i en lidt kritisk situation.. Jeg ved ikke hvordan man skriver en studierapport?? Vores lærere har ikke fortalt os hvordan man skriver en studierapport, så er der nogen som kan fortælle mig hvordan?? Mange tak på forhånd -
Mat B -> Mat A
ForumindlægJeg går i 1g.Min studieretning indeholder bl.a. Mat B. Jeg har tænkt mig at vælge Mat A.Hvordan regnes karakteren for Mat ud? Jeg har læst, at karakteren fra Mat A vægter 2/3, mens karakteren fra Mat B vægter 1/3, kan det passe? -
Hvad skal jeg gøre??
ForumindlægJeg har fået 5 + 6 + 6 hvad skal jeg gøre ??? Jeg mener selv at jeg er usikker på mig selv efter lærerens mening... Skal også op i tysk om 2 dage. -
Hf-eksaminer
ForumindlægHvor mange skal man op i, både mundtligt og skriftligt? Tak på forhånd. -
Husker man det, man lærer?
ForumindlægJeg vil bare spørge alle jer studerende (både på gymnasielle udd. og universitet) om I husker det, I lærer. Eller om der er nogle fag, hvor I glemmer pensummet dagen efter I har været oppe, eller I husker det hele? Jeg synes selv, det i nogle fag kan være svært at huske det hele. I matematik ka... -
Universiteter i Storbritanien
ForumindlægHey Folkens! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre, hvordan det er at komme ind på Universiteter i Storbritanien (især Oxford, Cambridge osv.)Vil gerne høre om deres adgangskrav til studier så som psykologi, jura og "social sciences" osv. Jeg er selv IB-elev, hvis det skulle hjælpe. ... -
TI-89 eller TI-92
ForumindlægHejsaa... :D Har lige et spørgsmål. Jeg skal på gymnasiet næste år, og vi fik at vide, at vi skulle få skaffet os en texas ti-89 lommeregner. Jeg har en texas TI-92. Det er jo en nyere model, så jeg kan vel godt bruge den, ikk? Eller SKAL det præcis være en TI-89?? Håber der er nogen der ... -
Droppe ud eller ej?
ForumindlægHej. Jeg går lige nu i gymnasiet i 3.G, og har ca. ½ år tilbage. Jeg har det super med de andre på gymnasiet, og min klasse er helt fin. Jeg har bare et problem: Jeg er simpelthen så træt af min skole, så det halve kunne være alt for meget. Timerne, lærerne, emnerne, opgaverne - det er alt samme... -
SNYD!!!???
ForumindlægEr det snyd at skrive af fra en gammel opgave man har skrevet og afleveret i løbet af skoletiden? Håber nogen kan svare, for kal op til mi sidste skriftlige om ikke så længe -
142 kasser øl
ForumindlægSe, "i gamle dage" var det jo sådan, at et 13-tal betød, at man skulle give en kasse øl. Men nu er det jo blevet erstattet af det lidt mere opnåelige 12-tal. Skal der gives en kasse pr. 12-tal får man ret mange kasser øl, og familieformuen brændes således af hos de heldigste. Så derfor... -
Jura
ForumindlægHej! Jeg beklager hvis jeg stiller spørgsmålet under en forkert kategori, men jeg kunne umiddelbart ikke finde en kategori der passede bedre. Sagen er den, at jeg starter på Jura på KU om et par uger. Jeg kommer direkte fra gymnasiet og er derfor grøn når det gælder læseteknikker på uni. Er d... -
Fysik og kemi før min mundtlige prøve
ForumindlægHej Er der nogen som ved ved noget neutralisation. Hvad er neutralisation? Hvad brug/kan neutralisation? Hvad anvendes neutralisation? -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
Fysik afgangsprøven
ForumindlægNogle der har været til fsa i fysik, der har nogle notater og forsøg til temaet Vekselsstrøm. Disse forsøg er: Vekselsstrømskurven Ensretter og brokobler Generatorens opbygning m. oscilloskop Hvordan bruges vekselsstrøm i transformatoren? Jeg er ikke så god til fysik så ville sætte ...
