Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19501 til 19520 af 60468
-
muligt at forbedre gennemsnit?
Forumindlæghej!vi er nogle stykker der har diskuteret følgende: er det muligt at forbedre sit gennemsnit ved at tage nogle fag om eller tage suppleringsfag, eller er det kun niveauet af det pågældende fag der ændres (hvis det er højere selvfølgelig)?på forhånd tak for hjælpen? -
Fysik/Kemi disposition
ForumindlægHejsa, hvordan har i det? Jeg skal til fyski/kemi mundtlig afgangseksamen om 2 uger, så mig spørgsmåll er hvordan skriver man en disposition i fyski/Kemi. Tak på forhånd -
Matematik aflevering : 8klasse
ForumindlægHej jeg sidder her alene hjemme og laver aflevering den hedder:Fra holbæk til skagen det er nr 2.9, opgaven lyder: Undersøg, hvor stor udgiften pr.kilometer skal være, hvis de samlede udgifter for ruten over storbælt og ruten Kalundborg-Århus skal være lige store ( det skal siges at jeg har lavet... -
Syntese af acetylsalicylsyre
ForumindlægEr der nogle som kan forklare mig det teoretiske bag de følgende punkter :) 10 mL ethansyreanhydrid afmålt i et tørt måleglas blandes i en tør konisk kolbe med 5,0 g salicylsyre Blandingen tilsættes 2 dråber koncentreret svovlsyre Den koniske kolbe med blandingen anbringes i 10 minutter ... -
Open Office
ForumindlægHeei :) Jeg har lidt problemer med Open Office.. Er der nogen der har nogen anelse om, om man kan gøre noget så man kan se hvor mange ord man har skrevet? Jeg skal nemlig skrive en stil på 500 ord, så det ville være enormt dejligt hvis jeg kunne se hvor mange ord jeg har skrevet.. :) -
Eksamenshjælp
ForumindlægNogen der har en plan over hvordan man kommer rundt om alle de faglige mål i Religion C på stx?? Efter den opgivne tekst skal man jo snakke alt muligt andet. Så hvis nogen har nogle gode råd til udarbejdelse af en sådan plan(altså så man kan komme rundt om alle de faglige mål) er de meget velkomn... -
Demografi
ForumindlægKAn ikke slå ordet op i min ordbog.. Er det bare det samme på engelsk som det er på dansk.. -
Links til differentialligninger, differentialregning og integralregning?
ForumindlægHej folkens! Jeg er virkelig en hat til differentialregning, integralregning og differentialligninger - især sidstnævnte - så jeg ville høre om nogen af jer har nogle links til steder, hvor det bliver forklaret fra bunden og helst lidt pædagogisk? På forhånd tak! - Monika. -
kommer nv og ap karakteren til at stå på eksamensbeviset?
ForumindlægHej alle sammen, Da jeg nu går i 1g (STX), er jeg ret nysgerrig om min ap - og nv karakter kommer til at stå på mit eksamensbevis? oghvad med karaktererne fra årsprøverne Nogen der ved noget om det? :) -
Medicin
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks... -
Fordomme mod HTX'ere?
ForumindlægHeysa Studenter ;) Jeg skal til at skrive mit eksamensprojekt i Kommunikation/IT, og i den forbindelse har jeg valgt at lave en reklame kampagne for HTX (Teknisk Gymnasium). I den forbindelse er et af mine mål effektivt at få nedbrudt evt. fordomme som andre gymnasieelever og unge personer har/... -
At finde den gennemsnitlige årlige procentvise ændring
ForumindlægHej Jeg kan ikke løse denne opgave, og vil meget gerne have hjælp :i Tabellen viser, hvordan kursen på en bestemt aktie er faldet fra 2004 til 2010. År: 2004 // 2010 Kurs: 360 // 179 a) Bestem den gennemsnitlige årlige procentvise ændring i kursen på aktien i denne 6-årsperiode. -
kort spørgsmål :)
ForumindlægHej jeg skal op til terminsprøve, i engelsk, har valgt at at skrive på pc. Ville høre jer om det er bedst at skriver i hånden eller bedst på pc ??? fordele og ulemper.? Fordi jeg er virkelig i tvivl om det er bedst jeg har valgt at skrive på pc, har nemlig hørt mange ulemper for det. F.eks: skal ... -
Hjææææælp
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at analysere:S og nu skal jeg op i en masse lort i engelsk American psycho city of glass william blak : London . et digt W. Wordsworth: Westminister Bridge - digt Debbie and julie the elisabeithan world picture the ancient Mariner Hvis der er nogen der har nogle gode n... -
1.g næste pr igen
ForumindlægHej Jeg går på en htx gymnasium ligenu og vil godt skifte til stx, jeg har talt med min studievejleder og han siger at jeg kan først skifte til en stx næste år som 1.g elev igen. Jeg vil heller ikke bare droppe ud og være hjemme i et halvt år, men jeg vil gerne gå her i nogle måneder i nu så jeg ... -
Jura i England
ForumindlægJeg går og har læst mine øjne ud i studie- og jobbeskrivelser i den seneste tid og synes virkeligt godt om england og det jura studie man kan læse derover, og ville høre om der er nogen der ved hvad kravene er for danske studerende der vil ansøge til det engelske tilsvarende til "Jura studi... -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
Ville du være sød at hjælpe mig:(
ForumindlægHej er der nogle der ville hjælpe mig med at oversætte nogle sætninger til engelsk, jeg lave en aflevering til imorgen. Og er self. igang, men har svært ved at oversætte.Ingen af min forældre kan Engelsk så kan ikke få hjælp af dem. Men tak på forhånd -
Ikke modtaget eksamensbeviser for alle beståede fag
ForumindlægHej alle. Jeg håber virkelig at der er én der kan hjælpe mig med dette. Så jeg har lige færdiggjort min HF (ikke fuld HF), og er nu igang med optagelsesprocessen til en videregående uddannelse. Jeg har søgt ind igennem optagelse.dk og det viser sig nu at jeg ikke har modtaget eksamensbeviser for ... -
Læse jura på Harvard...
ForumindlægGodaften! Jeg har her i det sidste stykke tid leget med tanken om at læse jura på Harvard Law School (HLS). Jeg har prøvet at sætte mig ind i Harvards struktur, optagelseskrav osv. men finder det meget kompliceret. I skrivende stund er jeg 17 år gammel, første år af STX (studieretning på engelsk ...
