Søgning på: matematik eksamen 2020. Resultater: 19501 til 19520 af 60833
-
Tysk skriftlig eksamen fra d. 27 maj - 'Entrissen'
ForumindlægHej, Jeg var til eksamen i tysk skriftlig på A-niveau d. 27 maj. Sættet til eksamen hed 'Entrissen'. Er der nogen af jer, der ved hvordan, oversættelsen skal lyde? eller hvilke faldgrupper, der var i oversættelsen? -
gamle opgaver!
ForumindlægHej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv. -
Har en matematik aflevering for og kan ikke finde ud af og lave den. Nogen der måske kan hjælpe.
ForumindlægHvordan løser man det her: Pernille sender 3 gange så mange sms'er som anna og 325 sms'er flere end Iben. Tilsammen har de sendt 3042 sms'er. Hvor mange har de hver sendt? Opstil en ligning ud fra oplysningerne og besvar spørgsmålet ved at løse ligningen:D Tak på forhånd -
Sproglig har brug for hjælp til høj niveau matematik Haster (parabel +tangent+cirkel)
Forumindlægplease hjælp mig med denne aflevering: og tjek lige om det jeg har lavet er rigtigt nok :D så er jeg jer evigt taknemmelig!!!!! Opg2 En parabel har ligningen y=-x?+4x-2 Bestem koordinatsættet til toppunktet og tegn parablen Her har jeg fået =2,2 Bestem en ligning for tangenten til par... -
Spørgsmål vedr. F o g og g o f (matematik)
Forumindlægopgaven lyder på: bestem forskrifter for f o g og g o f 1) f(x) =2x+4 og g(x) =x+3 2) f(x) = 2 og g(x) 0,5x-5 3) f(x) =x2 + x og g(x) = -x + 2 Mangler hjælp til hvordan de skal regnes, måske en forklaring. -
Hvem vil tjene penge på en eksamen i controlling og revision/ekstern regnskab?
ForumindlægEksamen handler om koncernregnskab, pengestrømsopgørelse, revisorloven osv. nogen med bachelor eller kandidat indenfor HA som kan hjælpe? -
besvarelse til en opgave fra "skriftlig biologi eksamen 2004"
ForumindlægHej! Er der nogen der kan hjælpe mig med svarene på den skriftlige biologi eksamen fra 2004 som omhandler "tetrodotoxin"? -
Mulige forsøg til eksamen (Syrer baser, alkohol, magneter og induktion)
ForumindlægHej allesammen :) Fysik eksamen ligger lige om hjørnet, og mangler nogle extra forsøg til syrer baser, alkohold, magneter og induktion. Tak på forhånd ;) -
Er det i orden, at man til eksamen siger noget/det samme, som man tidligere på skoleåret har skrevet i en stil omkring Amish People?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at lave min disposition, samt det jeg skal sige til min mundtlige engelsk eksamen i 9. klasse. Mit emne er Amish People. Er det i orden, at man til eksamen siger noget/det samme, som man tidligere på skoleåret har skrevet i en stil omkring Amish People? -
opgave 6 fra eksamens hæftet for mat a 31 maj 2012
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x) = a•x3 + b•x2 grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b. Skal bruge lidt hjælp, kan ikke lige huske hvordan det er man lige gør det her. -
Matematikken bag løsning af n (lineære) ligninger med n ubekendte, herunder regning med matricer
ForumindlægHar fået en problemstilling der lyder således: Gennemgå matematik bag løsning af n (lineære) ligninger med n ubekendte, herunder regning med matricer. Ved ikke hvad jeg skal gøre :( hjælp hjælp...... -
Eksamensspørgsmål til MAT B
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen og vil meget gerne kunne forberede mig ved at øve på forskellige mulige spørgsmål. Tænkte, at der måske er nogen her der ligger inde med deres eksamensspørgsmål til matematik b. På forhånd tak -
1-årigt A-niveau
ForumindlægHvor mange har været oppe til det??I så fald så holdes der eksamen til det niveau på forskellige dage, såå kunne man ikke lige få at vide hvad de gik ud på... ;P HEHE, ej, de er jo nok ikke det samme, men ville lige høre... -
Aalborg: Lektiehjælp i matematik tilbydes til STX/HF/HHX og Universitets-niveau
ForumindlægKære Studerende på Ungdomsuddannelser og på universitet, Bor du i Aalborg eller omegn? Mangler du hjælp til matematik (uanset niveau) ? Så er hjælpen nær. 38 årig Cand. scient. i matematik (m. sidefag) og med mere end 5 års erfaring i at undervise i matematik tilbyder lektiehjælp til studeren... -
Årsprøvekarakter - Hvordan tæller den?
ForumindlægHej alle! Jeg står i den situtation, at jeg har taget Matematik B. Jeg dumpede årskarakteren, men bestod eksamen. Sammenlagt var det dog ikke over 02, og derfor dumpede jeg matematik B. Til min vidergående uddannelse skal jeg bruge Matematik C, og her kan jeg se at jeg har fået 02 i samlet årsk... -
''god karakter til historie mundt. eksamen''
ForumindlægHejsa Som navnet siger skal jeg op i historie mundtlig d. 23 som min sidste eksamen. Vi har 24 timers forberedelse og jeg har en idé om hvordan jeg skal sætte min opgave op (synopsis formet) osv. Men hvad skal man præcis gøre både under forberedelsen og inde til eksamen for at få en god karakte... -
Hvad må man medbringe til mundtlig engelsk B eksamen? Nogen med noter?
ForumindlægHej SP Skal op til mundtlig engelsk B eksamen på HTX her om et par dage, men er usikker på, hvad jeg må medbringe ind til første del af eksamen, dvs. det selvvalgte emne. Er det kun synopsen, man har udarbejdet, eller må man gerne tage egne noget med? Ud over det, er der nogen, der har noter ti... -
HASTER vigtigt link til Engelsk b skr eksame første del
Forumindlæghey er der en der kan finde en link til dette år som man var op til eksame i engelsk b 2008 jeg har brug for første del det haster det er til imorgen er der en venlig sjæl som vil hjælpe tak på forhånd:) -
10 prøver
ForumindlægPå ug.dk står der: "Eksamen Den samlede eksamen på stx består af mindst 10 skriftlige og mundtlige prøver og et studieretningsprojekt." fra: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-stxny Men det er da ikke MINDST 10 prøver, det ER 10 prøver, ikke? -
Dansk skriftlig, hjælpe programmer?
ForumindlægHej. Skal snart til dansk skriftlig eksamen, så søger gode hjælpemidler, har selvfølgelig word med stavekontrol, men hvad kan man ikke få nogle bedre rette programmer end det:) Mvh Steffen.
