Søgning på: tysk stil. Resultater: 19521 til 19540 af 41422
-
Bedømmelse af "grænseoverskridende underholdning"
ForumindlægHej Alle. Som så mange andre har jeg også været til skriftlig dansk eksamen, hvor jeg skrev kronikken "grænseoverskridende underholdning". Derfor vil det være rigtig fedt, hvis jeg kunne få noget respons og hmåske en eventuel bedømmelse af min opgave. På forhånd tak! Og held og lykke me... -
A Journey - vurdering!! :)
ForumindlægHej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,... -
AT ska man ha en konklusion?:p
ForumindlægHey! Lyder nok idiotisk, men SKAL man skrive en konklusion i sin AT opg.? Det bare fordi jeg skriver om abort ud fra biologi og religion (Etik) så aner ikke hvordan man ka konkludere på det? altså er konklusionen at "sådan udvikles et barn, og det her er etisk korrekt"? det ka man jo ik... -
Redoxegenskaber for Mn
ForumindlægGodaften, Jeg skal afstemme reaktionensskemaet for der reduceres til ionen med chlorid, jeg har prøvet sådan her: Derudover skal jeg opskrive standardreduktionspotentialerne over de mest oxiderede former og angive hvilken vej reaktionen forløber.. Det ved jeg ikke, hvordan man gør -
Metode i Idræt
ForumindlægHejsa.. Jeg har valgt at skrive i fagene Idæt og biologi.. Metoden i biologi er jeg ret sikker på, men det er metoden i idræt som jeg er usikker på.. Da idræt jo kan indgå i mange fakulteter har jeg valgt at skrive i faget med humanistisk tilgang. Da jeg skriver om dykning skal jeg i biologi komm... -
hvad betyder : back to front
Forumindlæghvad betyder back to front...det er en engelsk novelle, hvis der nogen der har læst den vil i ikke fortælle hvad den handler om? -
Opgave om 11 september
ForumindlægHej, Jeg skal lave den indivuelle opgave i engelsk på HHX, 2 år og har overvejet at skrive om 11 september. Men i dette tilfælde, hvad skal jeg så have med i min opgave? Det er jo et ret stort emne.Håber på lidt hjælp :)Hilsen Louise -
billedanalyse til billedkunst
ForumindlægJeg skal skrive en billedkunstsrapport over udviklingen indenfor landskabsmalerier. Så hvis nogen af jeg ligger inde med nogle oplysninger omkring disse billeder eller de malermetoder som er anvendet til fremstillingen af dem ville jeg blive glad for at høre hvad i har :) Udsigt til Arco 1495 af... -
Samfundsfag årsprøve-
ForumindlægJeg er blevet udtaget i samfundsfagsårsprøve. Og jeg skal op her i næste uge. Men jeg er bare ikke helt sikker på hvordan det foregår, altså selve eksaminationen. Er der nogle der måske har prøvet det, der vil give mig en hjælpende hånd? På forhånd tak! -
Kort oversættelse .
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med at oversætte dette. Jeg og en medstuderende er nemlig ret uenige om denne sag :Jeg har modtaget deres brev og vil gerne bekræfte, at jeg stadig ønsker optagelsen (adgang ) til denne uddanelse. -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal snart til terminsprøve i skriftlig fremstilling. Hvordan plejer det at være? Man vælger et oplæg og er der så nogle spørgsmål til alle dem el. hvad? Er helt vildt forvirret. -
Dansk eksame FSA
ForumindlægHej. Her på torsdag skal jeg til dansk eksamen (FSA), men der er nogle ting, som vi ikke har fået fortalt fra læreren, hvilket har sat mig i tvivl. Altså, hvor lang tid er man inde og fremlægge for lærerne? Og hvilke ting må man tage med til at forberede sig med? Mvh. Anna Sofie. -
Propel
ForumindlægHej! Jeg er i gang med et fysik projekt! Jeg skal forklare hvorfor at en propel med 3 vinger i forhold til f.eks 7 vinger, puster en større volumen/med større vindhastighed.. Jeg ved det ikke, nogen der kan hjælpe mig? Tusind tak - Jennifer -
Hvad kan man medb. til skriftlig dansk??
ForumindlægHejsa..Jeg ville høre hvad I kan råde en` til at medbringe til skriftlig dansk eksamen??Jeg har følgende;- Nudansk ordbøger- Synonymordbog- LitteraturhåndbogSynes I jeg kunne tilføje noget, som vil være en fordel at have med??Hilsen Marie K. -
Skriftlig matematik :o
ForumindlægHejsa.Jeg har lige oprettet en bruger og har hørt, at det er en god hjemmeside til at søge gode råd.Jeg skal op i 9. klasses afgangsprøve i matematik på tirsdag og er ekstrem nervøs.Jeg plejer at få 7-8 stykker og vil meget gerne hive mig op på et ti-tal.Jeg ved nogen tænker det er vanvittigt på ... -
atom
ForumindlægHvad er en hovedgruppe? Hvad er en Periode? Hvorfor står vand ikke i det periodiske system? -
Historieopgavesproblemformulering...
ForumindlægHey, jeg skal til at lave en historieopgave om oldtidens rom. Det er fastlagt. Jeg vil komme nærmere på proletarernes levemåde og kønsroller, dagligda, fritid m.m.Desuden bør jeg komme ind på klientforholdene plebejerne og nobis..nobili..no.. de øverstbefalende... :)Men jeg mangler ét godt spørgs... -
eksamen C niveau
ForumindlægHej Er der nogen der kan give gode råd til mundtlig eksamen C niveau ? Jeg ved ik hvordan det foregår, vil være taknemlig hvis en eller andet lige gad at gennemgå det :) -
HJÆLLLPPPP!!!!!
ForumindlægEr der nogen der ved hvad der sker hvis man tager ammoniakgas som ligger inde i et reagensglas, og putter reagensglasset ned i noget vand. -
respons på novellestart
Forumindlæghej alle. vil i være søde at vurdere/respons på starten på denne novelle. tak på forhånd:) Skumringen Det er skumring 2 gange om dagen. Om aftenen og tidligt om morgenen. Der har jeg lært af min morfar. Det var påskedag. Det var gråvejr, og regnen faldt tungt på vores nymalede tegltag. Hele min ...
