Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19541 til 19560 af 141659
-
Synopsis af Torben og Maria
ForumindlægJeg er igang med en synopsis af Torben og Maria, men kan ikke finde nogle tekster jeg kan perspektiverer til. Nogle ideer?? -
Hjællp!! Hvordan laver man et sælskema for glycinhydrochlorid
ForumindlægJeg har vedhælftet fremgangsmåden. Den er kort. -
Bestem stikprøveandelen og størrelsen på stikprøven udfra konfidensinterval
ForumindlægI en stikprøve viser det sig at 95%-konfidensintervallet ud fra stikprøveandelen p^ er blevet bestemt til [0,78;0,82]. a) Bestem stikprøveandelen p^. b) Bestem størrelsen på stikprøven n. Hvordan bestemmer jeg p^ og n -
Væksthastighed
ForumindlægHvad gør jeg forkert -
STATA
ForumindlægHej derude er der en venlig sjæl som har mulighed for, at hjælpe med stata. -
Ondskab
ForumindlægHej:) vi er 3 drenge der står og skal igang med projektopgave. Vores tema er ondskab men vi er i den situation at vi mangler et underemne. Vi er et par erfarende gutter på 9. Klasses niveau, og er gode til at gå i dybden med emner. Så vi er klar på alle forslag. På forhånd tak:) -
Emner til EP
ForumindlægHej. Jeg står og skal skrive EP her i foråret og skal allerede vælge fag onsdag d. 15/1 Jeg tror jeg vælger Dansk & Historie (Har ellers kun engelsk B og kemi C at vælge imellem, grundet enkelfags studie) Har i nogle forslag til emner? Jeg er generelt ikke historisk intresseret, men synes ... -
hjælpp
Forumindlæghar vedhæftet billedet -
Blodtypebestemmelse
ForumindlægHej,Jeg har problemer med nogle opgaver jeg skal have besvaret angående min blodtype som er b rhesus positiv (b+)....Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med det, da jeg er ude på herrens mark lige i øjeblikket (biblioteket)...Her kommer spørgsmålene:2. Hvis der i blodet, der tilføres felt 1... -
tænke-højt-test
ForumindlægHey Skal op og forsvare mit it-projekt her i næste uge. Til fremlæggelsen har jeg tænkt mig at fremlægge tænke højt testen, har fået 3 forskellige personer til at teste den. Alle på hver deres niveau, altså mindre øvet, øvet og meget øvet. Men problemet er at jeg kun har en måde hvorpå de kan k... -
matematisk formulering.. tid
Forumindlæghej jeg har lidt problemer med at formulere mig matematisk.. jeg har denne opgave.. To skibe A og B sejler med konstant hastighed parrallelt med kystlinje L. A sejler med afstanden 1200 meter fra L, mens B sejler i afstanden 1000 meter fra L. kl 12:00 er vinklen V mellem sejlretningen for A og ... -
Hjælp: En funktion F(x) = 4 sin(x) - 2 , x∈(0;3π)
ForumindlægHejsa alle sammen Håber der er nogen der kan hjælpe mig hurtigt =( Opgave 2,0905 En funktion f er givet ved F(x) = 4 sin(x) - 2 , x∈(0;3π) a) Beregn koordinaterne til skæringspunkterne mellem funktionens graf og x-aksen. b) Bestem ved beregning forskriften for den stamfunktion F til ... -
pH beregning - hjælp?
ForumindlægØlflasker renses inden genbrug med >> Skylleuld <<, som er 2-3 masse% NaOH i vand. >> Kaustisk soda <<, som omtales i avisudklippet, er NaOH. 1) Beregn pH i skyllelud indholdende 3% NaOH 2) I den omtalte pilsner målte man pH = 11,7. Beregn[OH-]i pilsneren. Pilsner indeh... -
omskrevet cirkel
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at løse denne opgave?Trekant ABC har vinkelspidserne A(-3,-1), B(1,5) og C(5,1)Bestem en ligning for trekantens omskrevne cirkel. -
Delkonklusioner og den endelig konklusion.
ForumindlægJeg er ved at skrive SRP og bliver pludselig i tvivl. Jeg skal have en delkonklusion efter både redegørelse og analyse og diskussion, ikke? Hvor lang skal den ca være? Den endelig konklusion er for hele opgaven og kommer efter diskussionen? Det er sådan, jeg har opfattet det, men er lidt usikke... -
Information om negative tal
ForumindlægStår her og skal lave en skriftlig matematik opgave, og kan bare ikke finde noget info om negative tal (Det er ikke min stærke side). Ved kun lidt generelt om det, men ikke noget avanceret som kan fylde 2 sider. Nogen der kan hjælpe??? -
Naturfag Eksamen
ForumindlægNå, hva' sys i så om den? Dem som var op i skriftlig naturfag idag?Jeg synes faktisk at der var lettere end jeg havde forventet!Hvilke opgaver synes i var svære, og hvilke var lette?Venlig hilsen mig. -
OSO 10. klasse
ForumindlægJeg har ikke fået vejledning til 10. kl. oso-opgave. Kan nogen her fortælle mig, om jeg skal skrive om min planlagte ungdomsuddannelse (gymnasium), eller om jeg skal skrive om den videregående uddannelse, jeg overvejer at tage efter studentereksamen? Tak for hjælpen. -
KEMI - er det basisk eller sur?
ForumindlægI skole har vi afstemt denne reaktion med OH-da den åbenbart er basisk8H2O + C2O4-- + "MnO4- ---->2Mn++ + 10CO2 - 16OH-men i min brors opgave som han også har aflveret har de brugt H+, da de har sagt at den var surer begge dele rigtige??? -
Fuldkommen konkurrence
ForumindlægHej !, Jeg mangler lige et imput til hvordan jeg skal gribe denne opgave an.. Er kørt lidt fast.. P = 5000 VG = 2000 Kapacitentsgrænsen er 164 tons.. Jeg skal bestemme optimale pris og mængde, hvordan gør jeg det?
