Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19561 til 19580 af 39512
-
Rette 4 mat-opgaver
ForumindlægHej, jeg har lavet følgende opgaver fra "Eksamensopgaver i matematik" (den mørkeblå), der skal indgå i en aflevering: 5.059, 5.112, 5.087 og 5.114. En der gider at rette dem igennem for fejl? Ville være rart :-) Mvh Jakob. -
EU og den danske model
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en samfundsfags aflevering, som handler om den danske velfærdsmodel og flexicurity. Jeg vil gerne ind på, hvordan de danske EU forbehold kan forbindes med den danske model, og hvordan det vil påvirke modellen, hvis forbeholdene ophæves. jeg håber virkelig i kan hjælpe... -
Prøvebesvarelse
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil. Er der nogen der har tid og overskud til at give opgaverne et kig? Den er vigtig da der er en række opgaver som blot skal godkendes - det her er den sidste af godkendt/ ikke godkendt afleveringer, som vil gøre at faget er bestået :) På forhånd tusinde tak :) -
Nervesystem i planter
ForumindlægHej med jer! Jeg sidder og laver aflevering om alkohols virkning på spiring af karse. I diskussionen skal jeg bl.a. komme ind på om planter har et nervesystem og hvorvidt dette kan bevises. Er der nogen der ved hvordan man evt. kan bevise det? -
Brug for hjælp til "abduction"
ForumindlægHej Alle.. Jeg skal aflevere min sidste engelsk aflevering i morgen og jeg mangler lidt hjælp... Jeg kan se, at der er et par stykker herinde som også har lidt svært ved "abduction".. Der er vel ikke nogen, der vil hjælpe mig lidt også? Mvh Nicoline -
Hjælp til tre eksamensopgaver
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har 3 opgaver i min aflevering, som jeg ikke kan finde ud af. Derfor håber jeg på at nogen af jer kloge hoveder kan finde ud af dem, og hjælpe mig med dem :) I OPGAVE 2 ER DET KUN C) JEG MANGLER -
Vigtigt spørgsmål
ForumindlægJeg glemte at vedlægge en kildeliste ved min synopsis aflevering... dumt dumt dumt... Men har selvfølgelig en, men er det bedst at udlevere den ved den mundtlige eksamens start eller lade helt være??? :S -
Hurtigt :) retning af fransk afl
ForumindlægHej. Jeg har en fransk aflevering jeg gerne vil have en til at rette igennem hurtigst muligt.. Den er ca en side :) Håber der er nogle der vil være behjælpelige - det er B niveau fortsætter, så du skal helst have noget erfaring :) -
Andengradsfunktion
ForumindlægHej folkens. Jeg har et spørgsmål da jeg er ved at lave en aflevering. opgaven lyder således: Redegørelse for forskriften for en 2.gradsfunktion - og parametrenes betydning (a, c og d) for det grafiske billed. Er der nogen der kan hjælpe mig her? På forhånd tak :-) -
R og S sætninger
Forumindlæghej jeg er i gang med en kemi aflevering omkring eddikesyre. og det eneste jeg mangler er R og S sætningerne for Eddikesyre(CH3COOH)og kan bare ikke finde det. Er der nogle der ved hvad R og S sætningerne er for eddikesyre (CH3COOH) på forhånd tak :) -
Find A-værdi i en udklips-pladestrimmel!
ForumindlægHey folkens! Jeg sidder her og har fået en aflevering for, og jeg har et problem med en af opgaverne ): Linket: https://gyazo.com/f64a9729067df5e663adc5e8c1e681fb Jeg skal finde a, men er usikker på om der skal bruges sinusrelationer eller ej... Ville være super hyggeligt med lidt hjælp! :) -
CIRKELDIAGRAM - HJÆÆÆÆLP!
Forumindlægjeg skal aflevere en aflevering i mogen. og jeg skal lave et cirkeldiagram : jeg skal først tegne en cirkel med en diameter på 10 cm. så skal jeg skravere 30% af arealet. hvor mange grader skal jeg så skravere? TAK PÅ FORHÅND!:). -
Udregn den totale tilbagelagte strækning efter t = 40 s. Lektie hjælp!!!!
ForumindlægHey, jeg har en aflevering i fysik for til imorgen, og sidder fast i det sidste spørgsmål (D) som jeg ikke kan finde ud af. Det ville være rart hvis der er nogen som kan hjælpe mig med opgaven, på forhånd tak! :) PS: Tjek den vedhæftede fil for opgaven -
eksponentiel
ForumindlægHeej Jeg sidder så stadig med den her aflevering og fatter endnu ikke en opgave. en eksponentiel udvikling er fastlagt ved at dens graf går gennem punkterne (3,11), og den har halveringskonstanten 4,689 bestem ligningen for den eksponentielle udvikling -
IT
ForumindlægHeeej. Hjælp mig jeg skal lave en IT - aflevering. Mundtlig til eksamen skal allerede op torsdag. Er der nogle der har lavede Informationsteknologi på niv.D? Som handler følgende om TDC? Skriiiiv plzzzz. Ved ik hovrdan man søger herinde. -
Bestem f'(x) - differentialregning
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, som skal afleveres efter ferien, men forstår ikke dette spørgsmål, selvom det lyder meget simpelt. Jeg er klar over, at man, ved at finde f'(x), bestemmer tangentens hældning, er det ikke korrekt? Tak på forhånd. -
Glykæmisk indeks og blodsukker hjælp
ForumindlægHej I en aflevering om blodsukker og glykæmisk indeks, skal jeg redegøre for, hvordan den kemiske opbygning af de forskellige kulhydrater, der indgår i forsøget er. Bla. bruger vi i vores forsøg rugbrød. Forstår bare ikke, hvordan jeg skal redegøre for den kemiske opbygning?? Mvh -
Annuitetslån - isolering af G?
ForumindlægHejsa, Jeg sidder med en opgave i en aflevering om Annuitetslån som jeg har forsøgt mig på i en del tid nu og ikke selv kan finde svar på. ^^; Opgaven lyder sådan: Isoler G i denne formel: Y = G * _______r________ 1 - ( 1 + r ) -n På forhånd mange tak :) ... -
Hastig funktionshjælp !
ForumindlægHej. Kan nogen hjælpe med med 3 sidste små opgaver i min store aflevering . Jeg kan ikke finde ud af at lave disse sidste tre opgaver, så jeg håber nogle godhjertede kan hjælpe . please. -
Erhvervsøkonomi - Weekendcase - betaling gives
ForumindlægHej :) Jeg har en weekendcase opgave i erhvervsøkonomi til aflevering mandag kl. 12. Kravet er at bestå, da der ikke gives karakter. Betaler 1500.- for "hjælp" til opgaven. Sender gerne opgaven på forhånd, hvis du vil se den først.
