Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19581 til 19600 af 156873
-
eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i morgen og jeg vil gerne høre råd her til sidst inden deadline går i gang.. Jeg får næsten altid 00 eller 02 og jeg vil gerne være mere end bestået 4/7 der omkring hvad skal jeg gør for at opnå dette i skriftlig dansk hf.. mvh Rix -
Nyt spørgsmål- Økonomisk effektivitet
ForumindlægSpørgsmålet tager udgangspunkt i flere skemaer med resultatopgørelse og balance osv. Derfor oploader jeg alle bilag 1 for 1. Spørgsmålet er : Vurder hvordan Cafe Tusindfryd kan opnå større økonomisk effektivitet i sammensætningen af likvide midler(der skal ikke fortages nogle beregninger) -
potensfunktioner
Forumindlæghar en opgave jeg er lidt i tvivl omjeg har en ligning v=b*^ajeg har bestemt konstanterne a og b.MEN MEN MEN så skal jeg bestemme den procentvise ændring i v, når T bliver 30% størrer..... er der en formel jeg kan bruge, eller hvordan skal jeg lige starte.... -
Fysikopgave - Beregning af parametre for stjerner
ForumindlægJeg har fået stillet følgende opgave: Beregn de manglende størrelser i skemaet nedenfor: Skemaet har jeg vedhæftet. Jeg er ikke i tvivl om, hvordan parametrene skal beregnes, men hvorvidt stjernernes data/parametre skal sammenlignes med hinanden eller med Solens parametre i mine beregning... -
Haster, BREDDEGRADER & LÆNGDEGRADDER & INDEX ERROR
ForumindlægHEJ Er der nogle, der kan hjælpe med at lave opgave 1? Jeg er stuck og forstår det på ingen måde og skal have lavet det indenfor 3 dage. -
Udviklingen i antallet af indbyggere i Afrikas største by Lagos kan med god tilnærmelse beskrives ved modellen...
ForumindlægHelt blank.. :/ http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/Laaste%20mapper/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Hf/090831_opgave_matC_hf.ashx HJÆLP MED OPGAVE 5 -
Tyrkiet
Forumindlægjeg har brug for lidt hjælp til en skriftlig opgave om Tyrkiet. Har tyrkiet været en koloni eller en kolonimagt og hvilken betydning har det for landet? og hvis i har en god hjemme side om Tyrkiet hvor der står fakta må i også meget gerne sende et link. -
Definition af "årskarakter"
ForumindlægEr der nogle, der ligger inde med en korrekt og præcis definition af "årskarakter"?Er der evt. nogle, der har linket, hvor det kan findes?Tak,Rune. -
Kemi i bio A?
ForumindlægEr der meget kemi i biologi på højniveau? Er det en fordel hvis man tager kemi på c/b-niveau, eller måske endda højniveau? -
hmm?
ForumindlægJeg fik 11/10 i stil i dag, og hvis jeg fremover får 11/10 i stile! Kan dette ændre på min standard punkt. ? Går det ikke bedre ? -
Kysset
ForumindlægHey allesammen... er der nogen som kan svare mig på, hvor kysset stammer fra? altså hvor det kys der bruges som seksuel stimulering eller som et kærlighedstegn mellem elskende, stammer fra? -
Eksamen
Forumindlæghalløj. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan fysikeksamen foregår? VH. ELWIS -
Reducering
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan man reducerer: (3x+4y)^2 -
Pensum - forfatter.
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder her med mine tekstopgivelser og grubler over, om jeg skal terpe en hel litteraturbog igennem (hvilket nok er smartest), eller læse om de forfattere, der har skrevet de tekster, der er opgivet. Men er lidt forvirret. Kan jeg kun komme op i tekster/billeder, som er skrev... -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak! -
Analyse af se dagens lys, TEMATIK
ForumindlægHJÆLP, Skal lave en indledning til se dagens lys, For jeg skal udpege det helt centrale tematik i modsætningsforhold,, er virkelig dårlige til sådan noget her, nogen der kan hjælpe mig ,, -
Partiprogram fra 1960érne
ForumindlægNogen der ved, hvor man finder et partiprogram evt fra Socialdemokratiet omkring 60èrne. Har forsøgt på Det kongelige bibliotek, men den vil ikke finde noget frem. Det skal bare omhandle starten af velfærdsstaten eller have relavans for det emne -
En lille eng oversættelse (^.^)
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse en lille oversættelse på 3/4 sider. Vi har fået ny lære og vil derfor gerne gøre en godt indtryk. ^.^ Skriv til mig hvis du vil hjælpe -
Hvilken tekst skrev du om?
ForumindlægHejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at... -
Fysik: Håber i kan hjælpe?
Forumindlæg1. Sky Tower Man slippes fra en platform øverst i tårnet og falder frit ned mod et vandret net.På et skilt ved Sky Tower reklameres med, at man ved opbremsningen i nettet bliver udsat for en acceleration på 4 g. En pige slippes fra platformen øverst i Sky Tower. Hun opnår under sit frie fald en...
