Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19581 til 19600 af 132250
-
Engelsk fritekst, ret - evt. dode ideer?
ForumindlægHejsa! Har skrevet en C-opgave (Besvar et spørgsmål), men den fylder kun 150 ord, ca. - og den skulle egntlig fylde 300. Men hellere skrive en kort, god én, end at fylde 150 meningsløse ord ind, ikke? Vil meget gerne modtage ideer, og jeres holdninger. Spørgsmålet lyder: Hvad tror du det er, der ... -
Rettelse af kort engelsk tekst.. (Ing-form)
ForumindlægHej,Jeg håber der er nogen der gider at kigge på det inden imorgen klokken 05:00....Jeg vil gerne lige sige at det omhandler Ing-formen...DANSK:Gillian og hendes mand bor i Stampleford; hun arbejder i et firma i Cambridge. Hver morgen tager hun toget ind til byen og skynder sig [hen] til kontoret... -
Nogen der ville være søde og hjælpe mig med min engelsk opgave?
ForumindlægAs most of our sales is taking place in foreign markets, are we interested in young people, who have spent few years abroad. It is important for a company as our, that the employee´s knowledge about the relations in the foreign markets are exact. International experience can applies on many ways... -
Futurum / Fremtid gramma-kaos ENGELSK A
ForumindlægSammenlign sætningerne nedefor. Beskriv ud fra sætningerne betydningsforskellen mellem is to og is about to. 1. The old station building is to be demolished. 2. Disney has decided that no alcohol is to be served in the park. 3. He leans back until he looks as if he is about to fall over. 4. Thr... -
PLEASE HJÆLP ENGELSK OPGAVE!!!! er det jeg har skrevet grammatisk korrekt???
Forumindlæg"The mother was good-looking and young. She looked so young that she be mistaken for an actress. The mother dressed like an actress too. In shawls and long skirts and dangling necklaces. She'd left her hair wild and stopped wearing makeup." </o:p> -
Valgfag eller at trække et fag op?
ForumindlægHej. Jeg går i øjeblikket i 1.g på en STX-uddannelse. Jeg skal vælge et valgfag til 2.g og til 3.g. I øjeblikket ved jeg ikke, om jeg vil trække engelsk op på A-niveau i 3.g eller om jeg bare skal vælge et valgfag på c-niveau... Er der nogen der kan give en klar forskel på engelsk b-niveau og a-... -
Ret min engelsk stil: Pakistansk politik
ForumindlægJeg ønsker, at forbedre min engelsk sprog skriftligt, og har derfor brug for jeres hjælp. I skal nemlige rette den for stavefejl,grammatik, tekstforståelse og alt andet i kan komme i tanker om :) Jeg har skrevet en kort referat hvor jeg tager udgangspunkt i følgende nyheds artikel http://tr... -
De sidste tvivlsspørgsmål inden den mundtlige eksamen
ForumindlægJa, jeg skal op på mandag og føler mig nu forholdvis klar og rolig ved situationen. Jeg har dog lige nogle få spørgsmål tilbage, som jeg håber nogle har tid til at læse og hjælpe med:) 1. Behøver jeg redegøre for hele min problemformulering? Jeg har et overordnet spørgsmål og 7 underspørgsmål,... -
rettelse af engelsk stil ca. 3 sider, men dobbelt linjeafstand
Forumindlæghey.er der nogen der kunne tænke sig at læse min eng. stil igennem for slemme fejl?? så kunne jeg sende den over mail? -
United States Electoral College- Engelsk prøve imorgen :S
ForumindlægHej.. Er der ikke nogen der ved en smule om United States Electoral College.. pleas.. jeg skal brug det imorgen til min prøve.. -
Retttelse af engelsk stil, for eventuelle fejl. Vigtigt da den skal afleveres imorgen! Tak og på forhånd :)
ForumindlægDet er en meget stor hjælp hvis der var en der gad rette min stil! Da jeg får karakter for den :)) -
Bevis for T = (a2/2)·sin(B)·sin(C)/sin(A)
ForumindlægJeg har en opgave, som jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal løse: Vis ved hjælp af sinusrelationerne at en trekants areal er givet ved formlen: T = (a2/2)·sin(B)·sin(C)/sin(A) Jeg ved at T = (1/2)·b·c·sin(A) = (1/2)·a·c·sin(B) = (1/2)&middo... -
Hvordan foregår den nye Samfundsfag eksamen? (Folkeskolen)
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfunsfag eksamen, men jeg ved ikke helt hvordan den foregår. Det var noget med at før prøven, så får man forberedelse tid til at svare på de lærerstillede spørgsmål i f.eks 25 min. hvis man er alene. Jeg vil bare lige vide om man må gerne have notater med til prøven?, ... -
A Journey - Vurdering.
ForumindlægHello people, ville lige høre om en der gad at give en vurdering af stilen, som er fra Eksamen 2009 A niveau :D Regner selv med i hvert fald 7 :P -
Ændring i pensum på jura på KU
ForumindlægHej Jeg starter efter planen med at læse jura på KU til sommer. Derfor - er der nogle der ved om nogle af bøgerne kommer i en ny udgave eller ved hvornår man kan se pensumlisten for 2010/2011. Jeg fandt denne her pensum liste i et andet forum: en i kbh. er pensum for 2009/10: - Peter Blume, Ju... -
Benyt tabellen data til at bestemme tallene a og b.
ForumindlægBenyt tabellen data til at bestemme tallene a og b. Det skal laves med hjælpemidler (maple). -
Ønsker at vide hvordan den nye mundtlige Dansk eksamen i 9 klasse forgår
ForumindlægDa jeg har skrevet om guldalderen og analyseret et digt af Grundtvig ønsker jeg at vide hvordan eksamen foregår og hvad man må havde med ind til eksamen -
Mundtlig matematik c HF...selve eksamen
ForumindlægHej sidder og læser på mine eksamensspørgsmål, og tænker på en ting. Er helt med på jeg ikke må læse op af noter inde til eksamen, men må jeg have noterne med ind som jeg kan støtte mig til, i forhold til selve de taleksempler jeg skal bruge ved fremstillingen, eks. ligninger eller andre? Ell... -
Vil have nogle fejl, der kan rettes
ForumindlægHej alle sammen. Leder efter nogle fejl, som jeg kan rette dvs kongurensfejl, artikel..... Skal forberede mig til en skriftlig eksamen Har prøvet at lede lede efter nogen, men vil gerne have flere Håber i kan hjælpe -
Hvilket udtryk har den største værdi, hvis a = 5 og b 10
ForumindlægHvilket udtryk har den største værdi, hvis a = 5 og b = 10? 2a + 3b 3a + 2b a + 4b 4a + b Hvordan regner med det ud?
