Søgning på: spansk eksamen. Resultater: 19581 til 19600 af 38816
  • Det virker ligetil?

    Forumindlæg
    Nu har jeg læst at næsten alle her har fået 10 i old! er det virkelig så nemt at gå til old? Jeg ligger selv på omkring 9 (det er hvad jeg harr fået i standpunkt og årskarakter + 2 ud af 3 prøver. I den 3 prøve fik jeg 10)
  • EKSAMENSSPØRGSMÅL HJÆLP !!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej derude ! Kan i hjælpe mig med disse spørgsmål ? Jeg kan ikke selv finde svaret på dem :/ Hvad sker der med effektiv rente hvis stiftelsesomkostningerne på lånet stiger? Hvad sker der med den effektive rente hvis terminerne ændres fra at være årlige til at være ½ årlige? ...
  • NOTER:::!)

    Forumindlæg
    hey skal op til old og søger derfor noter er der nogen der har noter kan i sende det til til min mail......jeg taler om noter til tekster som bl.a Odyseen(sang1,9,11), illiaden(sang 1), sokrates forsvarstale osv...På forånd mange gange tak...gorilla
  • Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik

    Forumindlæg
    Hej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak!
  • Overtage kollegieværelse

    Forumindlæg
    Hvor lang tid overtog I jeres studiebolig inden I startede på uddannelse i august/september?
  • Grundskema på uni?

    Forumindlæg
    Viser grundskemaet hvilke dage man generelt har mødepligt på skolen, eller hvordan? Det eneste der står på skemaet er lokalenumre, men det er slet ikke detaljeret? Synes det er mærkeligt og fatter det ikke. Der kommer vel et andet skema som er mere tydeligt med tiden?
  • hjælp til let matematik

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der lige hurtig kan fortælle mig hvad henholdsvis, andengradsleddet, førstegadsleddet og konstantleddet i en andengradsligning siger noget om.På forhånd tak.
  • hf student igår.

    Forumindlæg
    Hej alle!Jeg vil med dette lille indslag takke alle der har hjulpet mig med notater råd til mat..Jeg blev student igår og hold op det var det hele værd da jeg stod med huen på..Havde da aldrig drømt om at det ville være så fedt,og så afslappet man er bagefter..Held og lykke til alle jer der ikke ...
  • Hvad vil det sige at karakteren tæller halvt..?

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige, at karakteren tæller halvt i billedkunst, idræt og musik..? Hvordan udregner man det..?
  • regnemaskine på HF B-niveau

    Forumindlæg
    hvilken model er bedst at købe?texas TI-84 plus, har jeg kigget på men jeg er i tvivl.håber der er nogle der kan hjælpehilsen Susanne
  • HTX - Antal timer per år.

    Forumindlæg
    HeYNogen der ved hvor mange timer en HTX-elev mindst skal have på et år, i 1g??Håber på at jeg kan få et hurtigt svar. :pPå forhånd TAK!- Therackoo
  • Gode links (old)

    Forumindlæg
    Hej, som profilen hentyder...Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget oldtidskundskab?Niveauet bør som minimum være equal gymnasieniveau.
  • Median

    Forumindlæg
    vi har trekanten a=10 b=15 c=21 bestem længden af medianen Mb har beregnet vinkel A til 26,05
  • Gider du hjælpe..? :)

    Forumindlæg
    Hejsa er der nogen der gider at oversætte noget af det her dansk til fransk?? det behøves ikke at være det hele, måske bare et stykke...? håber der er nogen der gider ;) Nyt sprog: Hvis man f.eks. kommer fra Danmark og flytter til Frankrig, er det godt, at kunne tale fransk. Man kan altid prøve...
  • Hvor mange terminer har beløbet stået på kontoen

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål lyder: En startkapital på 8700 kr. indsættes på en konto med 0,75% i rente pr. år. Efter et antal år står der 9346 kr. Hvor mange år går der? Det endelige resultat skal være et helt antal år - forklar hvorfor. Da jeg har forlagt min lommeregner ville det være nice hvis...
  • Hjælp til opgaveskrivning

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kan hjælpe med hvordan man griber opgaver an i folkeret og forfatningsret på KU jura 1. år.
  • noter til 8/9 klaase

    Forumindlæg
    jeg skal op i gegrafi og alle mine noter fra 8- 9 klasse er væk er der nogen der kan hjælpe
  • Cambridge Dictionary

    Forumindlæg
    Vi kender alle http://dictionary.cambridge.org/ som er virkelig fin til engelsk stile.\nDog kunne man godt ønske sig en integreret synonymordbog, så man ikke behøver at sidde og rode med to ordbøger på en gang.\n\nTil spørgsmålet:\n\nJeg ønsker at finde en ord- SAMT synonymordbog på CD-rom-form e...
  • NV prøve

    Forumindlæg
    Hej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven?
  • Metode, forstår det ikk :(

    Forumindlæg
    Hej alle sammen . Jeg skriver i samf og psykologi om identietsdannelse. Jeg har lavet et interview som er mit kvalitativ metode i samf. men hvad er min metode i psykologi. det indenfor humaniora... ?

Søgninger relateret til spansk eksamen