Søgning på: dansk stil. Resultater: 19601 til 19620 af 62795
-
Odalisk?
Forumindlæghej .. noge der vil være søde at forkalre hvad det lige er odalisk er ? :) -tak -
Metroseksulatitet
ForumindlægKom til at tænke på begrebet "metroseksualitet". Nogen der ved hvad der ligger i det?På forhånd takMvh. Trine -
Engelsk outline
ForumindlægHej! Er der nogen som kan hjælpe mig med min outline? Overemnet er "Apartheid" og underemnet er "Racism" -
nogen der vil rette en lille engelsk afl. om Nuser
Forumindlæghej er der nogen der vil se på min aflevering om radiserne der skal ses særlig henblik på henførende stedord relatic pronominer The Peanuts are the name on American comic strip, as in different danish paper. Which principal character are children, who often talk and behave as if the adults. Besid... -
Et enkelt spørgsmål vedr. en samfundsrapport
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et enkelt spørgsmål, som jeg håber nogle kan svare på.Hvor lang skal en indledning ca. være i en samfundsrapport? (Jeg skal bl.a. definere, hvad en velfærdsstat er, men er i tvivl om længden, da det er første gang, jeg skriver sådan en opgave). Opgaven skal samlet være på omkr... -
Historie Opgave - Hjælp til problemformulering
ForumindlægJeg har valgt overemnet "Det gamle Grækenland" og underemnet "Demokratiets Opståen", men mangler nogle gode idéer til en god problemformulering... nogle forslag :)? -
Metodiske overvejelse
ForumindlægHvad skal der indgå i metodiske overvejlser? og skal den skrives i indledning? -
kildekritik af forfattere
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive kildekritik i min DIO. Jeg skriver i historie og skal derfor finde nogen oplysninger om nogen forfattere Problemet er at jeg overhovedet ikke kan finde noget om Kristian Hvidt er der nogen der kan hjælpe mig med det? Send gerne et link så jeg har mulighed for at oplyse ki... -
allegori
ForumindlægHeeej Er allegori det samme som vanitasbegrebet? og hvad betyder ordet forgængelighed, ingen af mine ordbøger har ordet :s Jeg tager jeres svar med kyshånd :) -
Hvilken linjefag?
ForumindlægHej Studieportalens medlemmer Hvilken linjefag(gymnasium) skal jeg tage, hvis jeg gerne ville være advokat? Hilsen Sarah -
Forståelse af tekst...
ForumindlægHej,Jeg har lige et lille problem med at forstå dette tekst, har læst den igennem flere gange og forstår ikke ret meget af den håber der er nogen der gider at fortælle hvad den handler om:Danmark betyder >>danernes grænselandPå forhånd takMalfoy Sebastiansen -
Rettelse af eng.
ForumindlægNogen der lige kan rette mine eng. sætninger jeg har lavet?1. Many girls is not interested in soccer.2. Have you seen my parents new car.3. He often speaks german with his parents.4. The young man shouted angry at the police. -
Lille oversættelse
ForumindlægDød spion forstyrrer nordirsk fredsproces.Denis Donaldson, som i 20 år spionerede for de britiske myndigheder mod IRA, blev dræbt med et skud i hovedet.Afgørende drøftelser, der skal sætte gang i den nordirske fredsproces, bliver overskygget af et tidligere højtplaceret medlem af det republikansk... -
" mere om differntialregning" math B
Forumindlæghjælp til " mere om differntialregning" math B K*F(K) (K*F(X))=K*F'(X) -
Hjælp til tysk, filosofi, grammatik, opgaveskrivning, studieforberedelse, eksamen
ForumindlægKære brugere Jeg vil gerne tilbyde hjælp til en række forskellige områder (se mit profil). Jeg har læst tysk og filosofi på SDU i Odense og er nu færdiguddannet cand. mag.. Jeg har derudover været ansat på universitetet som tutor, mentor, faglig vejleder og underviser, hvilket har givet mig ind... -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
Fejlfri?
ForumindlægHeey Folkens.- Ich bin einig, mit dir, und es ist nicht so gut, für die deutsche bevölkerung.Evt. rettelser? ´+ Den sidste sætning, "Befolkningen tager skade af det, de vil have det stoppet" .. Kan jeg på ingen måder oversætte. -
SRP - gode emner?
Forumindlæghey derude, er der nogle af jer der har nogle gode emner/ ideer til hvad jeg kan skrive om i min kommende SRP? Jeg går på en naturvidenskabeligretning med mat A, fys B og kem B. Hvilke kombinationer af mine fag kan jeg lave? - Jeg havde i tankerne at arbejde med tvillingeparadoksen eller eins... -
Hvad betyde det?
ForumindlægJeg læser om Jeppe paa Bjerget, og så stødte jeg på dette udtryk:"Jeppe er trynet af samfundet", hvad menes der med "trynet"? Mange tak på forhånd! -
heej - hjælp
ForumindlægHeej, er der nogen der bogen HOMO FABER af max frisch, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse nogle notater eller bare høre hvad man ville sige om bogen- håber at høre fra nogen der har eller skal læse den:) Mille
