Tysk

Hjælp til tysk, filosofi, grammatik, opgaveskrivning, studieforberedelse, eksamen

16. december 2015 af Dan_Benneballe (Slettet) - Niveau: A-niveau

Kære brugere

Jeg vil gerne tilbyde hjælp til en række forskellige områder (se mit profil).

Jeg har læst tysk og filosofi på SDU i Odense og er nu færdiguddannet cand. mag.. Jeg har derudover været ansat på universitetet som tutor, mentor, faglig vejleder og underviser, hvilket har givet mig indblik ikke kun i det faglige, men også i, hvordan man hjælper andre på vej til gode karaktér, et godt skole-, universitets- eller i det hele taget studieliv, samt hvordan man overkommer indre udfordringer forbundet med at lære noget.

Så skulle du stå i en situation, hvor du har brug for personlig hjælp til en opgave, et fag, en eksamen, skole- eller studielivet eller andet, så kontakt mig!

Det skal her siges, at jeg vil professionalisere mine evner, hvilket betyder, at jeg vil "sælge viden". Afhængigt af hvor meget arbejde det drejer sig om, laver jeg en fair pris, så alle har muligheden at få ekstra hjælp ved siden af.

God vind med at lære indtil da!

Dennis :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. december 2015 af Stygotius

Du har i hvert fald ikke fået ret meget fagligt indblik i hvordan man skriver dansk.

Det har en akademiker som regel ellers som en selvfølge.


Svar #2
16. december 2015 af Dan_Benneballe (Slettet)

Mit mindre gode dansk har ikke noget at gøre med min akademiske grad. Jeg har læst tysk og filosofi, dog ikke dansk. Jeg selv er tysker, så det er nok derfor, jeg skriver lidt dårligt ;-)

Brugbart svar (0)

Svar #3
16. december 2015 af Stygotius

Hmm,, ok


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. december 2015 af Stygotius

-alles  verstanden


Brugbart svar (0)

Svar #5
16. december 2015 af Stygotius

Ich bedauere meine scharfe Formulierung. Sie war unbezogen und unnötig und ganz ungezogen.

In Anbetracht, dass du deutschsprachig bist, ist dein Dänisch echt hervorragend, -viel besser als das der meisten dänischen Schüler  in diesem Forum.. 


Skriv et svar til: Hjælp til tysk, filosofi, grammatik, opgaveskrivning, studieforberedelse, eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.