Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19601 til 19620 af 132250
  • STX eller IB?

    Forumindlæg
    Jeg går i 1.g på htx, men har på det seneste overvejet at droppe ud og skifte til enten STX eller IB (toårig engelsksproget gymnasieuddannelse), mest fordi jeg savner at have sprogfag. Efter gymnasiet vil jeg gerne studere lingvistik, et fremmedsprog, filosofi eller matematik på Oxford/Cambridge ...
  • 9.klasses eksamens opgave (8.klasse, som har opgaven som lektie)

    Forumindlæg
    Hej jeg har en 9.klasses eksamens opgave for. Selvom jeg kun går i 8.klasse. Anyway. Jeg skal skrive en artikel ud fra et billede og et billede tekst. Jeg har vedhæftet billedet. Ønsker svar hurtigst muligt, da jeg snart skal aflevere opgaven. Billedet er med i det vedhæftede dokument. På ...
  • idet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)= 2*√x, x>0

    Forumindlæg
    idet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)= 2*√x, x>0 a. bestem tallene a og b, sådan at graferne for f(x) og g(x) går gennem punktet A(1,2), og således at graferne har en fælles tangent i A. (har jeg lavet) b. tegn graferne, og bestem en ligning for f...
  • hjælp det haster

    Forumindlæg
    hej jeg skal op til engelsk eksamen, her på fredag, og jeg har svært ved at snakke, fordi jeg ikk er så god til engelsk, evt. der er nogele der kan hjælpe? Ps. har virkelig brug for det:(
  • Eksamenssæt 2006

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006???
  • Finde f(x)-værdi for: f(x)=b*a^x

    Forumindlæg
    Davs alle jer studerende :) Jeg sidder fast med en opgave om eksponentielle funktioner. Jeg skal finde f(x)-værdien når x kendes. Problemet er at jeg ikke kender a og b heller. Hvad gør jeg? Mvh. Pigen der ikke fatter sin Chuck Norris-elskende matematiklærer.
  • Hvad sker der hvis jeg dumper historie A eksamen?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til min mundtlige historie eksamen i morge, og jeg har ikke læst op. Jeg har ikke planer om at bruge mit gennemsnit til noget, og min mentalesundhed har ikke givet lov til at læse op, så jeg behøver ikke kommentarer på dette tak:) Jeg regner derfor heller ikke med at klare det god...
  • Rettelse af fejl og kommatering af min Engelsk Essay

    Forumindlæg
    Jeg har vedlagt min Engelsk stil Er der nogen der vil bruge tid på at se den igennem og finde eventuelle kommatering eller stavningsfejl? Opsætning og ordstilling har jeg styr på. Det ser bare kludret ud fordi det er sat ind direkte fra et word dokument Mange tak på forhånd Mvh ...
  • Må man medbringe sin computer til kemi-eksamen?

    Forumindlæg
    Ja, spørgsmålet lyder: Må jeg tage min computer med til eksamen på c-niveau på gymnasiet? Må jeg tage den med ind til forberedelsen, og må jeg have min disposition derpå til selve eksaminationen?
  • f(x)=A*sin(b*x+c)+d hvilke tegn kan A,b,c,d ellers have? og hvad kan man bruge funktionen til.

    Forumindlæg
    f(x)=A*sin(b*x+c)+d hvilke tegn kan A,b,c,d ellers have? "har nogen en overskuelig liste, eller kan huske det i hovedet" og hvad kan man bruge funktionen til sådan grundlæggende?
  • Har gevaldigt brug for noget hjælp til at skrive en engelsk novelle om Identitet!?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en 2 siders novelle om identitet på engelsk, til i morgen. - Jeg er fuldstændig blank :( aner ikke hvad jeg skal skrive om, så håber der er nogen søde og godhjertede mennesker derude, der vil give lidt inspiration? (: Niveauet er 1.g engelsk A på STX.
  • Redegør for grafen for funktionen f(x)=k+b*e^ax.

    Forumindlæg
    Jeg har fået følgende problemformulering i forbindelse med SRO: Redegør for grafen for funktionen f(x)=k+b*e^ax. Herunder skal du komme ind på hvilken betydning de tre parametre (a, b og k) har. Forklar hvordan denne type af funktion relaterer sig til den velkendte eksponentialfunktionsfremst...
  • Sidste studenter eksamen dumper faget = ingen hue?

    Forumindlæg
    Hey mit spørgsmål lyder at jeg skal snart op til min sidste eksamen i mundtlig erhvervsret. Mit spørgsmål lyder at hvis jeg dumper til den mundtlig eksamen hvordan ved jeg så om jeg stadig kan tage huen på eller ej? Fordi det kan godt have påvirket min karakter.
  • eng. eksamenssæt sommer 08??

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg vil høre om der er nogen herinde, som ligger inde med engelsk eksamenssættet fra 08 ?
  • bestem ligning for cirklen med centrum i A og som går igennem B

    Forumindlæg
    bestem ligning for cirklen med centrum i A og som går igennem B A(1,2) og B(4,6) hvordan bestemmer jeg ligningen?
  • Mundtlig eksamen - Los tres trajes

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til eksamen i morgen i spansk og her til morgen trukket mit/min spørgsmål/tekst og jeg har trukket eventyret Los tres trajes. Er der nogen der sådan kan fortælle lidt over hvad de vigtgste pointer i historien er? Jeg har læst den og tror jeg har forstået det meste af d...
  • Den kolde krig - og murens fald. Historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige trukket mit historie eksamens bilag. Det omhandler den kolde krig, murens fald og Breznjev-doktrinen. Nogle ideer til problemstilling? Eller emner der kan tages fat i?
  • Tysk mundtlig eksamen 10. klasse obligatorisk?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville bare lige høre, om den tysk mundtlige eksamen i 10. klasse er obligatorisk og om den kan meldes fra, hvis den ikke er. Mvh Simon :-)
  • Hvordan påvirker de 3 andengradspolynomium koefficienter a, b og c en parabel?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at læse op til en prøve vedrørende parabler og andengradspolynomiumer. I en andengradspolynomium er der 3 koefficienterne: a, b og c. Jeg forstår ikke hvordan de påvirker en parabel, og det ville være dejligt hvis nogen ville forklare det for mig.
  • Fysik C - eksamen - Energi, varmelære og nyttevirkning

    Forumindlæg
    Jeg skal op i eksamen i morgen og har virkelig brug for hjælp. Jeg arbejder på det, men kan godt bruge en hjælpende hånd. Nogle som kan skrive noget ind, som jeg kan bruge til at sige i morgen? :-) Stikord (ikke udtømmende, blot inspiration): Energiforhold ved temperatur og faseændring. E...