Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19601 til 19620 af 34519
  • Bevis areal & volumen om x og y aksen i ord :)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sætte nogle ord på disse beviser? Jeg ved ik rigtigt hvad jeg skal sige her og skal snart til mundtlig eksamen.. Tak
  • Definition på ideologier.?

    Forumindlæg
    Hej derude! :^) Jeg ville høre om i kunne give mig nogle definitioner på følgende ideologier: - Liberalisme. - Konservatisme. - Socialisme. - Kommunisme. - Fascisme. Mange tak. Jeg skal nemlig bruge denne viden til eksamen. Hilsen Mathias. :^)
  • stump vinkel

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser til eksamen, og er faldet over noget, som jeg ikke forstår. Cosinusbeviset og sinusbeviset kan jeg godt gennemgå, når det er en spids vinkel, men hvor i beviset er det anderledes med en spids vinkel?
  • Oldtidskunstskab epitet eller prydadjektiv??!

    Forumindlæg
    Hej jeg forstå ikke helt forskellen på epitet og prydadjektiv? Altså hvornår er det en epitet og hvornår er det et prydadjektiv når jeg skal gå tekstnær i min tekst til eksamen? Mhv Marck
  • sammenhæng mellem resultatbudget og likviditetsbudget

    Forumindlæg
    Så er det snart tid til den afsluttende VØ eksamen, men jeg synes jeg har lidt svært ved at sammenfatte sammenhængen mellem resultat og likviditetsbudgettet? Nogen der kan hjælpe?
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. det er en af mine eksamens spørgsmål som hedder Differentialregning Udledning af regneregler, herunder produktreglen. Er der nogen der kan komme med hvilke regler ud over produkt reglen der kunne være gode at have med ?
  • Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???

    Forumindlæg
    Hejsa! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5?
  • Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???

    Forumindlæg
    Hej folkens! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5?
  • Neutralisering af base med vand.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at få forklaret teorien bag forsøget "Neutralisering af base med vand". Det vil være en stor hjælp i min fysik forberdelse til eksamen.
  • Forsøg til forbrændig

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • differenskvotient/sekant

    Forumindlæg
    Hej! Jeg læser til eksamen og er i gang med emnet differentialregning. Jeg er indenfor emnet i gang med at kigge på tretrinsraketten og er blevet i tvivl om sekanten er det samme som differenskvotienten ? Julie
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej herinde. Tænkte på om der ikke er en/nogle der har været til en samfundsfag B eksamen og har en synopsis liggende som jeg må se, så jeg får et fuld indtryk af hvordan det skal se ud og stilles op. Knus Michelle
  • Forbrænding

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • hjælp.. Sort og hvid

    Forumindlæg
    hej alle. jeg skal til billedkunst eksamen i morgen, og har brug for en smule hjælp. farverne sort og hvid, hvad er deres billedanalytiske navn? håber på svar hurtigst muligt :) - michelle
  • postmodernisme tarantino

    Forumindlæg
    Jeg skal i morgen op til medie eksamen, og tænkte på om der er nogen der lige ville give et par stikord til tarantino's postmodernisme ? jeg har noget selv, men hvis der er andre der lige har noget at tilføje ville det være super .
  • Akkusativ eller dativ

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen i morgen og er kommet i tvivl om en sætning. Hedder det: Sie macht sie unsicher (akkusativ) eller Sie macht ihr unsicher (dativ) Hvad mener I?
  • En funktions middelværdi over intervaller

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for en funktions middelværdi over intervallet [a,b] Håber der er nogle der kan hjælpe.
  • hvad er hældningenskoefficienten??

    Forumindlæg
    sidder og skal til fysik eksamen imorgen og magler de sidste om gitterformlen. hvis nogen kan forklare mig den ville det være super, eller så bare en start: hvad betyder hældningenskoefficienten?? På forhånd 1000 tak for hjælpen! (:
  • Billig privatundervisning i Spansk

    Forumindlæg
    Jeg tilbyder privat spanskundervisning på alle niveauer til studievenlige priser. Se mere på: www.mohnton.dk/gauchito.php . Min seneste elev fik et 12-tal til sin afsluttende eksamen i gymnasiet;)
  • Bevægelsesligninger

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Jeg læser til eksamen og er i tvivl om et spørgsmål. Jeg skal komme ind på bevægelsesligninger for position og hastighed for et frit fald med konstant tyngdekraft. Er der så her tale om newtons love eller noget andet?