Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19661 til 19680 af 77388
-
Nægtet Oprykning Til 3.G (HJÆLP)
ForumindlægHJÆLP!! Jeg står i den situation, at jeg er blevet nægtet oprykning til 3.G. Under karantæne har jeg ikke været meget aktiv i timerne, og mine årsprøver er heller ikke gået så godt, hvilket har gjort at mit snit er under 2,0 så jeg kan ikke rykke op. Jeg skal til samtale med rektor på mandag om ... -
Eskamen bio niv c
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)? -
hjælp mig pleaz
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.9;s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I noget ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak -
Klokkeblomst..
ForumindlægHeeej Allesammen! :D Jeg ville bare spørge om der er nogen der ved hvad der er modsætningsforhold der er i klokkeblomst? Jeg skal til eksamen d. 9 så det ville være en stor hjælp hvis i ville hjælpe mig. Venlig hilsen Hoda. -
Kongescoringen af Kåre Blutigen hjælp!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til dansk eksamen i 9. i morgen Er der nogen der ligger inde med en analyse og/eller fortolkning af Kongescoringen? Det ville være perfekt hvis du lige gad at sende den til mig På forhånd tak Anders Hansen -
"Alm. Buddhisme" - hvilken retning?
ForumindlægHej. Jeg sidder og læser Religion da jeg skal til eksamen i det på fredag. (3.g. niveau) Jeg er nu nået til buddhismen og kan på ingen måde klargøre hvilken retning inden for buddhismen man taler om, når man bare lærer/læser om "buddhismen" i al almindelighed... Kan du svaret(evt. en ... -
Dansk terminsprøve.
Forumindlæghej alle sammen. jeg står med dansk eksamensopgave fra sidste år. jeg aner ikke hvordan jeg skal i gang. det er første gang og har ikke fået meget af vide. er der nogen der kan forklar mig hvordan det forgår i dansk eksamen.. HF. på forhånd tak.. p9;s. jeg skal lave opgave 1 fra eksamensopga... -
udregne snit..
ForumindlægHeeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..?? -
Energiomsætning? -VIGTIGT.
ForumindlægHej guys. :) Landet ligger sådan her: Jeg skal til fysik/kemi afgangsprøve i morgen, og jeg er ved at lave de sidste forberedelser nu. Så er det jo at jeg finder ud af, at jeg har mulighed for at trække energiomsætning, men jeg fatter hat af det. Altså jeg ved jo fodt hvad det handler om så... -
Skriftlig engelsk
ForumindlægEr der nogen, der var op i skriftlig engelsk årsprøve/eksamen B-niveau sidste år? Som evt. kunne sende mig opgaven, som jeg kan læse igennem? Vil være til stor hjælp :) -
Gamle mat prøve på emu?
ForumindlægHej, jeg har prøvete at lede rundt på emu, efter nogle gamle prøve til eksamen, men kan ikke rigtig finde dem. Er der nogen der evt, kunne sende et link hvis de havde fundet dem? Ville være en stor hjælp :) -
Rumfang og resultat i liter?
ForumindlægJeg har fået 9. klassernes afgangsprøve i matematik så vi kunne finde ud af hvordan man gør men kan ikke finde ud af det?-_- Overskriften hedder Kædepumpen og har 7 underpunkter. Nr.1 er Beregn omkredsen af en cirkel med radius 25 cm. Det har jeg regnet mig frem til er 2 gange pi gange 25cm = 157... -
Matematiske anvendelser
ForumindlægKunne I nævne nogle emner inden for fysikken, hvor differential- og integralregning bliver brugt? -
Studieretningsopgave
ForumindlægEr er en der har et rigtig godt forslag til en studieretningsopgave? Hvor man kan bruge fagene Fysik A og Mat A? -
To-proton henfald
ForumindlægHey, Er der nogle der kunne hjælpe mig med opgave 6 i nedstående eksamenssæt? Jeg kan slet ikke finde ud af nogle af underopgaverne i opgave 6: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf /Malfoy/ -
HHX
ForumindlægHej, skal efter sommerferien (drukferien) på HHX, og ville gerne høre nogle forskellige erfaringer vedrørende dette. Altså i henhold til lektier, fag, og skolerne generelt. Tog HHX fordi jeg synes det lyder spændende, og praktisk også på den senere arbejdsfront.mit gennemsnit blev her i 10 kl 10... -
Hjælp mht. klage
ForumindlægHej. Jeg er i den uheldige situation, at jeg skal klage. Mit spørgsmål: Vi har flere gange fået afvide, at vi har ret til at se et tidligere eksamensspørgsmål eller noget, som ligner et eksamensspørgsmål. Mit problem er bare, at jeg gerne vil kunne understøtte denne påstand med en henvisning ti... -
Hjælp til opgaver
ForumindlægJeg kan forstå, at der en lang ventetid på, at få publiceret opgaverne. Årsagen skal naturligvis findes i manglen på folk, men den kommer ikke naturligt af sig selv, hvis ikke Studieportalen selv gør en aktiv indsats for at finde de her folk. Hvis der ikke reklameres for denne mangel, og hvis ikk... -
jeres FREMTID?
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre hvad i går på nu, og hvordan ser jeres fremtid ud? -
Karakter i 10kl. - Gymnasiet
ForumindlægEr det i et acceptabelt niveau for at komme på STX? - Efter jeres mening :) Dansk skriftligt: 4 Dansk mundtligt: 7 Matematik skriftligt: 7 Matematik mundtligt: 7 Fysik: 7 Engelsk mundtligt: 7 Engelsk skriftligt: 4 - Gennemsnit: 6,14
